Pokiaľ by som pozeral aero rám (resp. bicykel), tak by som sa určite zamýšľal na Giant Propel. Čo som pozeral recenzie zahraničných webov, tak si ten bike veľmi chválili (minimálne na bike radar a ešte niekde dostal za minulý rok označenie "best aero bike"). Stačí pozrieť niektoré videorecenzie na YT. Samozrejme je to vec osobných preferencií a vkusu.

Odkaz úplne prvý čo som našiel cez heureku.... (minuloročné modely budú určite za ešte lepšie ceny keď pohľadáš).
http://k2bike.sk/cestne/23839-giant-propel-advanced-1.html
02.09.2016 - 17:26:11
00
Dobre si spomenul giant.. Som naňho úplne zabudol. Tento sa ti bude určite páčiť. Treba skúsiť ešte niečo spraviť S cenou.
http://www.cyklofest.sk/web/index.php/bicykle/road/detail/8-road/flypage/2762-giant-propel-advanced-pro-1-2016?sef=hcfp

Je aj tu V bazáre ale to by bolo pre teba veľké.

http://www.mtbiker.sk/bazar/bicykle-cestne/270272/predam-giant-propel-advanced-pro-1-najazdene-3500km-.html
02.09.2016 - 18:23:03
00
to blacksmith: Ten, čo si postol mne osobne dosť reže ;)

Len na doplnenie:
https://www.youtube.com/watch?v=vE7OOHJ2rDQ
02.09.2016 - 18:44:56
00
Chalani skutočne si vážim všetky tipy, nestíham to študovať :)
Z ebayu by som nerád kupoval bicykel a ja som cca 54 veľkosť, a tie Rose sú poväčšine nad rozpočet. Giant by bol silný favorit, ale žiaľ je v akcii a už len v S-ku: http://www.bike-onlineshop.de/epages/Bike-Onlineshop44547102.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/Bike-Onlineshop44547102/Products/0000456 Ešte by ostalo na poriadne kolesá.
Keby niekto o ňom vedel v podobnej cene a veľkosti M - M/L dajte vedieť.


K tomu Plant X Aero..je možné že samotný rám s vidlou váži až 1796g? :o Zdá sa mi to hrozne veľa, uvažoval som aj nad ním v cene 785,-.
Celý bicykel na Ultegre pritom váži iba 7,45kg a na Sram Force dokonca 7,3kg čo sa mi zdá primerané cene(1932,- na Force a 2318,- na Ultegre...asi by som volil Sram)


Ešte trochu hlúpa otázka, nebolia na aero ráme veľmi kríže na dlhých výjazdoch? Budem úprimný páčia sa mi veľmi vzhladovo, ale pretekať neplánujem.
02.09.2016 - 19:41:10
00
nespickove aero ramy zvyknu mat 2 chyby - su tazke a chyba im tuhost. tych 1796 je real...

pozri na GCN porovnanie Aero vs "normal" - ak mas v okoli primarne kopce a nekupujes si bike vyslovene kvoli tomu aby si sa na neho pozeral tie usetrene gramy na "normal" rame budes citit v kazdom stupani...

dalsia moznost je kupit prave takyto ram + super vybavu za prijemnu cenu a ak ta to naozaj chyti tak uz iba vymenis za 2 roky ram a hura zavodit...
02.09.2016 - 19:52:20
00
Myslíš toto? https://www.youtube.com/watch?v=mlz52XW6CMM veľa som síce nerozumel, ale neviem nakoľko objektívne brať ten test keďže Aero model mal určite iné prevody.

Ten Planet X na Srame má len 7,3kg to sa mi zdá v pohode. Neviem ako by dopadol v porovnaní so 7,3kg vážiacim ,normal´ bicyklom(za použitia rovnakých prevodov pre objektivitu), ale myslím že by to bolo vyrovnané. Jedine že by veľký rozdiel robila geometria, keďže aerodynamika v stúpaní nehrá rolu.
02.09.2016 - 20:40:27
00
Čo sa týka tej objektivity tak nie je to o použití rovnakých prevodov, ale o tom že šli obaja rovanký počet wattow. Podľa mňa (a vlastne to vraveli aj v tom videu), bežný jazdec čo ma priemerky do 30 km/h tu aero výhodu rámu pri tých rýchlostiach veľmi nepocíti, ale chápem samozrejme, že človek vyberá bajk aj podľa toho ako sa mu páći dizajnovo :)
02.09.2016 - 21:13:19
01
Ale ten Giant na ultegre som videl nedávno na pretekoch a vyzeral fakt krásne naživo a to práve nie som nejaký fanúšik týchto rámov :D No kebyže kupujem bike do oblati kde su kopce, tak by som sa dosť rozhodoval podľa váhy a myslím, že tie klasické rámy pri rovnakých cenách budú ľahšie.
02.09.2016 - 21:17:33
00
Neviem aká je bežná priemerka, na hliníkovom cesťáku som urobil v lete 20km trasu s priem. 33,4km/h. Myslím že ten Aero rám by pomohol, ale nechcem sa hnať za rýchlosťami, máme tu aj dosť kopcov:) Ale vieš ako to je srdcu nerozkážeš, chcem kúpiť aj to na čo sa budem každý deň s radosťou pozerať:)
Ten Giant by určite stačil aj na tie kopce, len škoda že už nemajú M alebo MLko. Netuším ale ako je na tom hmotnostne.
Našiel som ešte jeden eshop s Propelom 2015 za 1599,- ale radšej novšiu verziu.
02.09.2016 - 21:43:26
00
Medzi2015 a 2016 Propelom (rám) je rozdiel iba farba.
02.09.2016 - 22:10:38
00
Alexej1220 napísal:
U toho Sramu som čítal že nie je taký masívny a vraj sa lúbia lámať páčky radiace..aké máš skúsenosti ty?


och, ja som zvyknuty na reci typu jedna babka povedala, ale toto pocujem prvy krat v zivote :) ...a to som toho Sram-u teda pojazdil a aj popredaval.

a budem sa opakovat...cestak za 3000€ jednoznacne skladat
02.09.2016 - 22:15:19
00
Alexej1220 Pri uvahach o aero bicykloch, wattoch, rychlosti a podobne, si treba uvedomit, ze samotny ram pri minimalizovani odporu vzduchu zdaleka nie je ta najpodstatnejsia vec - len samozrejme najviac "shiny" a najdrahsia, takze sa na to skoro kazdy fixuje.
Pritom podstatnejsie veci su (+- zoradene podla dolezitosti):

1. Posed na bicykli (vzpriamenejsi vs natiahnutejsi posed)
2. Oblecenie (race-fit kombineza, vs volnejsi dres)
3. Sirka a tvar riaditok
4. Helma (bezna cestna helma vs aero)
5. Kolesa, hlavne ide o predne koleso (nizkoprofilovy rafik vs moderny karbonovy ~50mm rafik)

Casto vidim, ze ludia si kupia aero ram, este mozno do kolies investuju a nahovaraju si ako ich to muselo zrychlit oproti ludom s "beznymi" cestakmi. Pritom kludne sa moze stat, ze napriklad ja s beznym (nie aero) ramom, 38cm riaditkami, aero helmou (castelli air attack), kombinezou (castelli san-remo 3.2) a hlavne nizkym agresivnym posedom budem davat pri 40km/h o 20-30w menej ako niekto s aero ramom, zipp kolesami, ale beznou helmou, dresom, 44cm riaditkami a mierne vzpriamenejsim posedom.
Aby bolo jasne, optimalizovat aerodynamiku je dolezite, vo vacsine jazdnych situacii je to dolezitejsie ako riesit vahu, ale aero ram je az ta posledna vec, ktorou ma zmysel sa zaoberat, ked si optimalizoval vsetko ine (vratane veci zadarmo ako posed a uzke riaditka).
02.09.2016 - 22:49:01
03
radovan192 to sú fakt origo bianchi? vieš o niekom, kto od neho bral bike, či tak usudzuješ len podľa feedbacku? lebo u nás sú ceny značne cez 3K €, preto ma to dosť prekvapuje...
02.09.2016 - 22:52:04
00
Ved je to XR1tka len, navyse na uplne zakladnych kolesach (Fulcrum 7cky) a s Ultegrou. Ta cena je uplne primerana, tu mas napriklad za 3K a to s drahsou sadou (Potenza je samostatne cca o 100e drahsia od Ultegry), drahsimi kolesami (Fulcrum Racing Quattro) a navyse si mozes vybrat velkost aku chces: http://www.bianchistore.de/Roadbike-Bianchi-Oltre-XR1-2017-Campagnolo-Potenza-11sp-celeste-TV-Edition
02.09.2016 - 23:05:16
00
tak zahranične shopy veľmi opozerané nemám, porovnával som len s našimi cenami... potenza nie je skôr na úrovni 105? nejak som o tej sade ešte nepočul :) cenovo je campa mimo, to by som nejak neporovnával...
02.09.2016 - 23:21:43
00
keyboard_arrow_up