Lost: bral som od toho predajcu Bianchi pre manzelku, ma normalne kamenny obchod, treba si pozriet celu jeho ponuku
02.09.2016 - 23:29:01
00
Lost Potenza je vahovo na urovni Ultegry (dokonca kusok lahsia), ma takisto 11 rychlosti, technologicky je novsia, drahsia, so 105 by som to nezrovnaval.
02.09.2016 - 23:46:24
00
Ten Aero rám si ešte rozmyslím, ak by som mal trpieť v kopcoch tak nemá význam kupovať len kvôli tomu že doma ho budem mať na stene v obývačke kvôli vzhľadu :?:

Aj keď ten Planet X na Srame v čiernej matnej vyzerá parádne.. Ale to už by som asi bral rám za tých 750,-cca a postavil na Ultegru..do 1800,- by som sa určite zmestil.
03.09.2016 - 11:55:02
00
Rozhodne nie je pravda, že budeš trpieť s aero rámom v kopcoch. S Venge VIAS je vahovy rozdiel väčší ale napr. Giant Propel má iba o cca 150g viac ako TCR. A to za to aero stojí.
03.09.2016 - 12:01:43
01
Nie je ziaden dovod preco by si kvoli aero ramu mal "trpiet" v kopcoch. Vahovy rozdiel medzi beznym a podobne tuhym aero ramom je pri lepsich znackach mozno ~150g, to ma zmysel riesit pre ludi, ktori su naozaj posadnuti vahou, ich bicykle vazia pod 6kg a investuju velke peniaze do exotickych komponentov ako Schmolke, THM, Berk atd. - pozri weightweenies forum a bude ti jasne co myslim :) . U nas 90% ludi ajtak osadi cestak pomerne tazkou ultegrou a vozia 1500g+ kolesa s pomerne tazkymi treningovymi plastami, takze to cele vazi 8kg+, tam riesit ci ma ram 150g viac alebo menej je uplna kravina. Ked sa ti paci, tak si ho kup, napokon je dolezite aby sa ti pacil aj na stene v obyvacke, aspon budes mat motivaciu ist jazdit, vzdy ked nanho pozries :)
03.09.2016 - 12:09:40
01
Presne tak, treba aj oko potešiť, nie len manželky sú na okrasu príbytku :)
S tými kopcami som mal na mysli skôr geometriu ako hmotnosť...skrátka bol som v tom, že natiahnutý posed je vhodný tak na roviny alebo zjazdy, neviem ako by sa to správalo v stúpaniach.

Čítam nejaké fóra a ten rám Planet X vraj bude z nejakých čínskych končín...vcelku sa mi pozdával :|
03.09.2016 - 12:25:08
00
To nie je pravda, naopak, zavodny posed okrem lepsej aerodynamiky dovoluje ucinnejsie zapojenie najsilnejsich svalovych skupin, limitom byva skor nedostatocne pevny spodny chrbat a celkovo stred tela, ale to sa da nacvicit.
03.09.2016 - 15:12:41
00
Super, to som rád že som sa mýlil.
03.09.2016 - 17:12:44
00
Vacsina karbonovych vyrobkov je vyrabana v cine a stymi kopcami sa fakt nemas coho bat ja mam casovkarsky ram, akurat som nan dal barany a je to bezproblemov, ci kopce alebo roviny. Ale nema az taku agresivnu geo ako niektore.
03.09.2016 - 21:56:35
00
To je jasné, ale asi budú velké rozdiely v kvalite...viď ebayové Pinarella, Colnaga, Bianchi a pod...to by som neriskoval.

Máš toho Planeta? Inak ako spoznám mieru ,agresivity´ geometrie aero rámu?
03.09.2016 - 22:18:06
00
Mam Stealth Pro, fotku mam v profile, mali vypredaj ramov a bol za polovicu. Som spokojny a na pocudovanie je pohodlnejsi ako predosly hlinikovy bike. :)

K tej geo taky prvy ukazovatel je vyska hlavovej trubky ale je toho daleko viac.
03.09.2016 - 23:10:19
00
A hlavne všetky uhly. Do tohto by som osobne určite nešiel, TT ram je proste TT rám.
04.09.2016 - 07:18:09
01
Jasné, nemienim kupovať TT rám, ostávam pri myšlienke nejakého Aero rámu. Ten Planet X je stále u mńa v hre, za 820,- aj s poštou..otázka je kvalita.
Budúci týždeň idem ešte pozrieť jednu bazárovku tak sa budem rozhodovať.
04.09.2016 - 11:54:47
00
Neviem čo stojí klasicky Propel ale ja ho mám v SL verzii a je to paráda. Oproti vrcharskemu Cube Litening neskutočne tuhý, reakcie omnoho lepšie. No a Aero výhoda jednoznačne je, prefektne to vidno na zjazdoch. Bez slapania som bol s parťakom rovnako rýchly, teraz chodí len v háku :-)
Jediná nevýhoda je, že komfort od toho nečakaj. Vyklepava to obstojne, ten Cube bol nádherná žehlička oproti tomu.
04.09.2016 - 13:11:11
00
Niečo nové: https://www.canyon.com/sk/road/ultimate/2016/ultimate-cf-sl-9-0-aero.html
Oplatí sa? Nemajú už červenú variantu v Mku ale aj biela by nebola zlá...
05.09.2016 - 14:40:06
00
keyboard_arrow_up