Toto asi nema zmysel dalej skusat zatmelit co? :)

Prílohy:

20160904_150838.jpg
20160904_150838.jpg 190.72 KiB thumb_up0thumb_down

04.09.2016 - 15:31:56
00
To je Elite ride ? Ako to tak môže vypadnúť ?
04.09.2016 - 15:48:30
00
Ano. Neviem na com som ten defekt chytil. Hento uz je vysledok snahy s tmelom a dofuknutim. Asi po nafukani na vyssi tlak to trocha vyliezlo.
04.09.2016 - 16:18:46
00
no ale je to riadna diera, vyzerá to ako vykusnuté . Ja by som to reklamoval. Davali tu aj od Tufa Hicc s dierami v dezéne , tak neviem či je to ok ke´d takú dieru nájdeš po 1000 km v dezéne.
04.09.2016 - 16:43:37
00
Ja musím takisto poznamenat za plášť som ešte nedal viac ako 28eur a doteraz som problém nemal. Teda keď neratam jeden smejd za 5eur čo som natlakoval na 6 a buchol.
06.09.2016 - 16:34:24
00
zaujímavý článok o výrobe pneu a gáld http://www.bikeandride.cz/2016/09/continental-jak-se-rodi-pneumatika/
08.09.2016 - 23:02:35
02
Velmi zaujimavy clanok, az na ten strasny bullshit o tom ako maju latexove duse vacsie riziko prehriata a defektu a profici co ich jazdia "zrejme radi riskuju svoje zdravie", to si autor zrejme vycucal z prstu. Riziko defektu z prehriata je pri galuske kde je dusa izolovana plastom uplny nonsens a latexove duse su proti defektu praveze odolnejsie, kedze latex je omnoho poddajnejsi a znesie vacsiu deformaciu bez pretrhnutia oproti butylu.
Mna naopak dost stve Continental s tym ako galusky pre profikov robia s latexovymi dusami (oznacenie LTD) ale bezny amater ich prakticky nema sancu zohnat. Pritom ich vyhoda je preukazatelne nizsie CRR a to celkom vyrazne (nie ako autor v clanku tvrdi, ze su lahsie, to je dalsia hlupost, superlahke butylove duse su praveze este mierne lahsie ako latexove).
Vadi mi to z principu, kebyze sa to netyka takej "drobnosti" ako obutie, ale napriklad ramov (super-tuhy/aero ram dostupny iba pre profikov, na bezny trh by isiel downgradovany model), to by bolo kriku a rozhorcenia... Pritom argument, ze amateri to nepotrebuju, lebo maju oproti profikom velke vykonove rezervy a nemusia nahanat "marginal gains" by platil uplne rovnako :)
08.09.2016 - 23:54:39
00
Ja mam prave pocit, ze sa to tyka aj niektorych ramov. Aspon sa mi to zda z reportazi, ktore som niekedy cital.

Inak, netyka sa ten problem skor latexovych dusi v plastoch (clincher) na karbonovych rafikoch? (clanok som este necital)
10.09.2016 - 20:18:50
00
martink Problem s latexovymi dusami je ten, ze su omnoho jemnejsie a poddajnejsie ako butylove, prejavuje sa to okrem ineho tak, ze je jednoduchsie mierne ich "pricvaknut" pri obuvani plastov, nemusis si to vobec vsimnut a dusa je na tom mieste zoslabena, pri velkom teplotnom zatazeni potom moze kludne prasknut. Galusky tento problem z principu vobec nemaju.
10.09.2016 - 22:32:43
00
Skúšali ste si niekto merať skutočnú šírku plášťa/galúsky šublerou? Ja som si to premeral a celkom mi to nesedí voči šírke, ktorú udáva výrobca. Na prednom mám Continental Ultra Sport 23 mm a šublera mi ukazuje 25,4 mm. Na zadnom mám Continental Grand Prix 4000 S II 25 mm a to mi ukazovalo dokonca 28,6 mm šírku. Je to v pohode ak sú v tomto až také odchýlky? Alebo výrobca meria len behúň? Meral som to pri tlaku cca 8 BAR (max je pri oboch 8,5 BAR) tak, že pneu som zobral medzi čeľuste v najširšom bode. (šublera meria dobre)
11.09.2016 - 23:16:27
00
Vittoria Corsa Elite - 25.25mm/8bar
11.09.2016 - 23:22:51
00
majoballs Sirka plastov je velmi zavisla od rafiku na akom su obute. Nominalne sirky od vyrobcov su vacsinou stale udavane pre 13/15C uzke rafiky (vnutorny priemer), na 17/19C modernych sirokych rafikov budu tie plaste o dost sirsie, Continental je navyse znamy tym, ze ich plaste su vzdy realne sirsie ako udavana nominalna sirka (aj na uzkych rafikoch). Naopak sirka nafukanej galusky je od rafiku prakticky nezavisla, tam zvyknu udavane sirky sediet o dost viac, u mna napriklad Veloflex Carbon 23.5mm/8bar, Veloflex Extreme 22.4mm/8bar, merane digitalnou sublerou.
11.09.2016 - 23:47:12
02
Presne tak, na 13-14 mm vnútornej šírke tie šírky plášťa celkom sedia , ale keď je širší ráfik, tak aj tá šírka plášťa mierne narastie. Na alcyonoch ráfikoch conti atack a force rozmerovo sedia , čo sa jedná ich šírky 22 a 24 mm a tufo calibra 23 mm tiež. Merané šuublerou :-) Hutcinson equinox 2 na 13 mm vnútornej šírke mal dokonca menej , namiesto 23 bolo len 22mm. A keď som ho raz skúšal na mtb 29" koleso s vnútornou šírkou 18mm tak mal 24 mm.
12.09.2016 - 07:53:29
01
Poviem pravdu, že šírka ráfika ma vôbec nenapadla :) . Premeral som aj staré kolesá so šírkou 15 mm na ktorom mam plášte Tufo calibra a tiež mi to robí rozdiel 1,5 mm viac ako udáva výrobca - čo je už znesiteľnejší rozdiel. Ale dobre vedieť, že ked chce mať človek 25 mm šírku plášťa, tak mu v podstate stačí 23mm plášť Continental na ráfikoch 17c :)
12.09.2016 - 20:01:18
00
Akurat pozor na to, ze samozrejme 23ka sa na 17c na 25+ roztiahne, ale bude o to nizsia - ak chces siroke plaste kvoli tomu jedinemu na co su dobre (vozit ich pri nizsom tlaku ako uzke plaste a a tym padom si uzivat vacsie pohodle/lepsiu trakciu a CRR na hrubom povrchu), tak toto ti vobec nepomozne, kedze potrebujes vacsi vnutorny objem plasta (kvoli tomu, aby pri velkom prepruzeni nepobral naraz rafik). To ze plast roztiahnes do sirky a zaroven znizis vysku od povrchu dezenu po hranu rafika ti pri velkom prepruzeni iba uskodi.
12.09.2016 - 20:10:02
03
keyboard_arrow_up