1) A kde som pisal ze mi prisla jedna? Prisli dve, pred odoslanim som sa slusne opytal ci sa to da pridat, vraj v pohode to pridate. 22.8.2016. To ze ste poslali na 2x som nijak neziadal.
Dobry den,
rafik Vam tam prihodime. Prosim o doposlanie sumy 36.00 €na niektory nizsie uvedeny ucet s VS 16740. Dakujem
FIO banka (2400626183/8330 - SK4083300000002400626183)
Tatrabanka (2928888560/1100 - SK8511000000002928888560)
Slovenska sporiteľna (5071365018/0900 - SK9409000000005071365018)
VÚB (3506337659/0200 - SK4602000000003506337659)
S pozdravom,
Martin Imrich
2) V datume som sa sekol o den. A je to jedno lebo predtym som pisal, ze to chcem pridat bod 1) a povedali ste ok. Cize uznavam pomylil som sa o jeden den v datume prijatia zasielky.
3) Ospravedlnenie ok, fajn bolo od chalana, na neho nehovorim nic zle prave naopak. Ale o tom istom som pisal aj s tebou, poslal som ti 2x linky ohladom vahy a uz si neodpisal. Tak som dal recenziu na heureku, kde si nespomenul ani slovo o tom, ze ste urobili nieco zle. tak som zacal pisat sem ...
Ak som urazil tim tak sa ospravedlnujem, nechal som sa uniest. Myslel som skor to akym stylom vraciate peniaze a dodziavate vlastne obchodne podmienky. Komunikacia tu s tebou (vami, pises za firmu) tomu dala korunku
Dost nevhodna nato ze sa jedna o firma <-> klient a este ze BAN a zmazanie prispevkov