Priznávam chybu. Reakcia bola prehnaná a mal som si radšej klepnúť po prstoch. Ak sa to niekoho dotklo, tak sa ospravedlňujem. Ďalej sa nevyjadrujem.
23.09.2016 - 09:29:20
00
Predtým som dal palec hore, ale zmazal som ho. Tú vetu, v tvojom pôvodnom príspevku, za ktorú sa ospravedlňuješ si v pôvodnom príspevku zeditoval takto:
Dorien09 napísal:

Edit: vymazaná prehnaná reakcia. Vidím, že bola chyba tu napísať svoj názor.


Ty si si vlastne chybu nepriznal a naďalej si myslíš, že všetci ľudia naokolo sú debili, ako si mal niečo v podobnom duchu napísať pôvodne.

Ale nevadí. Koniec koncov, si ešte mladý. Pozerám, že máš presne toľko, ako môj syn. Vyrastieš. Pokora príde vekom.

Prepáčte mi to rodičovské moralizovanie.
23.09.2016 - 11:28:30
00
Myslím , ze cela diskusia stratila zmysel po vymazaní pôvodných príspevkov ...
23.09.2016 - 12:08:02
00
Ziadne prispevky neboli zmazane ani jednou stranou.
23.09.2016 - 12:14:32
00
Nic nebolo zmazene, jednalo sa reakciu na matej.gubis kde pisal ako sa treba spravat k zakaznikom, potom to opravil, tak som to zmazal aby sa niektory jeho zakaznik neurazil, kedze to pisal verejne pod svojim menom.
23.09.2016 - 13:54:27
00
laco napísal:
Dobrý obchodník musí prijať za svoje pravidlo, že zákazník má vždy pravdu. So zákazníkom sa v žiadnom prípade neháda. Tobôž nie verejne


Presne tak!!! S ľudmi a v obchode robím cca 20 rokov, aj keď niektorých by som vyfackala a vyrazila aj s dvermi, nedá sa, treba len pritakávať, aj keď evidentne pravdu nemajú.
Náš zákazník náš pán - a niektorí zákazníci to doslova využívajú! :punch: :swear:

cervo stačilo si hneď na začiatku priznať chyby (chybný popis, nedodržanie vlastných podmienok) a v pár očiach by ste tým stúpli. Ten ban dal tej komunikácií korunu. Snáď to stálo aspoň za ponaučenie, veľa šťastia :-)
23.09.2016 - 14:35:08
01
Nemyslím si, že si má obchodník nechať skákať po hlave. Existujú hranice, kedy je lepšie "zákazníka" poslať k nejakej konkurencii. Samozrejme, existujú povolania, kde si za peniaze môže zákazník dovoliť k dodávateľovi úplne všetko, ale tie tu radšej nebudem menovať.
24.09.2016 - 10:11:02
02
Presne tak. Dobrého zákazníka si treba podržať. Zlého treba poslať ku konkurencii.
24.09.2016 - 10:32:56
00
Pri mnohých nábojoch vám chýba alebo je nesprávny popisoch ( info) o kompatibilite s kazetami nie je vôbec zrejmé pre koľko stupňové kazety sú vhodné či 8/9/10/ alebo 11sp.

Príklad nesprávneho údaju :
http://www.mtbiker.sk/shop/kolesa-a-rafiky/naboje/mtb-kotucove/novatec-superlight-d772sb-disc-4-v-1-naboj-zadny-32-dier-cerveny.html
http://www.mtbiker.sk/shop/kolesa-a-rafiky/naboje/mtb-kotucove/novatec-d772sb-x12-naboj-zadny-32dier-142x12-mm.html
Tento náboj jazdím a mám na ňom 11sp kazetu uvedené máte nesprávne 8/9 /10S

Príklady kde tento dôležitý údaj chýba ani neuvádzam lebo je ich strašne veľa.

    16.10.2016 - 17:08:25
    00
    pokial viem orech je rovnaky na shimano 8/9/10/11 a sram 8/9/10 ... na sram 11 a 12 je XD orech
    16.10.2016 - 19:48:46
    00
    11 dni po vytvoreni / odoslani objednavky mi prisiel mailovy dotaz na ohodnotenie nakupu
    nakolko tovar nebol skladom a zatial nebol odoslany (s cim som ratal) je tato poziadavka zatial bezpredmetna
    mozno by bolo dobre predlzit cas odoslania ziadosti o ohodnotenie nakupu na viac dni / zakomponovat do neho cas zohnania tovaru ...
    16.10.2016 - 20:13:59
    00
    Dobrá pripomienka. Mne tiež prišla výzva na hodnotenie priskoro, tak som nehodnotil vôbec. Hneď som nechcel a potom som na to zabudol.
    16.10.2016 - 20:18:25
    00
    Co sa týka hodnotenia - zial nevieme ovplyvniť kedy to Heuréka pošle - je to vzdy 10 dni od objednávky, aj ked je tovar skladom aj ked je a dlhšou dostupnosťou ako 10 dni, aj ked je dlhšie nedostupný. Uz sme s tým raz skúšali nieco robit (lebo súhlasím ze je to blbe posielať email na hodnotenie predtým ako pride tovar), výsledok bol zdvihnutý prst od Heureky a dočasná strata certifikátu. Takze nepohneme s tým zial.
    16.10.2016 - 22:07:52
    01
    Cela Heureka je <>vina. Odisli z nej giganti eshopov tak nech si kazdy urobi svoj nazor...
    16.10.2016 - 22:09:47
    00
    To akoze ste chceli s Heurekou vyriesit ten problem a namiesto diskusie a riesenia, vam "zdvihli prst" a zobrali certifikat? :D :D
    http://www.bezheureky.sk/
    16.10.2016 - 22:13:45
    00

    Výber z produktov

    Prejsť do shopu (Komponenty)
    keyboard_arrow_up