Chcel by som vedieť ako si mám nastaviť správny plán na kombináciu bajkovania a cvičenia. Keďže som amatér, jazdím dosť nepravidlne, dosť závisí od počasia, aj keď to chcem zmeniť a jazdiť celoročne a za každého počasia - zatiaľ sa mi nedarí. Neviem ako správne skĺbiť cvičenie a cyklistiku, tak aby to malo želaný efekt. Rád by som cvičil 3x do týždňa, s tým že niekedy chodím na výjazdy aj 5x do týždňa (malé výjazdy do roboty+jeden väčši cez víkend)

Cvičím s vlastnou váhou, rôzne cviky na oblasti hrudníka, brucha, nôh, tricepsov a bicepsov prevažne do 45 min. Spánok mám prevažne 7 hodín, jem tak by som mal 2g bielkovín na kilogram, približne. Napriek tomu mi ide progress pomaly a často som unavený. A po ťažkých výjazdoch nemám vôbec chuť cvičiť, preto o nejakom naberaní svalov sa nedá hovoriť. No a bodka na záver, raz do týždňa hodinu a pol hrám futbal a do toho všetkého by som ešte rád pripojil plávanie.

Myslím si teda, že buď musím znížiť intenzitu bajkovanie, alebo cvičenie, inak to bude stále na bode mrazu. Prosím, poraďte mi, ako by to mohlo byť najlepšie skĺbené. Za každú radu budem povďačný.
03.05.2016 - 14:05:33
00
5 rokov cvicim A 4 bikujem. Vždy keď začne sezona tak hmota ide trošku dole ale sila a naopak hore. To že po biku sa ti nechce cvičiť je normálne. Predsa len je to vykon

Zacni cvičiť pre bikom. Potom sa to dá...
A hlavne viac jedz keď chces nabrat :D lebo ako pozeram na tvoje aktivity tak máš riadne vysoky vydaj energie + keď je mladý metabolizmus tak to spaluje ešte rychlejsie. Keď tak napis SS
06.05.2016 - 11:43:20
00
Otazne je co tym chces dosiahnut. Cvicis preto aby si lepsie vyzeral, alebo ti ide o lepsiu cyklisticku vykonnost a chces tomu dopomoct cvicenim ?
06.05.2016 - 14:09:23
00
Viete poradit na zaciatok set jednoruciek? Chcem v zime trosku zaposilovat tak sa pozeram po cinkach plus lavici v rozumnej cene.
28.09.2016 - 20:35:47
00
Vaha zeleza ? Lavicu nevyuzijes