Mimochodom zamykanie odpruzenia tu nie je celkom spravny vyraz, pretoze sa nejedna o lockout ako u lacnych vidlic, tzv. ,,natvrdo'' , ale tie tri polohy nastavuju kompresiu co ma za vysledok, ze aj v najtuzsom rezime firm po silnom impulze odpruzenie trochu zapruzi... (vidla aj tlmic) - ale ako bolo spomenute vyssie, nema vyznam to takto pritvrdzovat v terene, ten
bike krasne funguje v open mode (soft rezim/kedysi nazyvany descent) a odpruzenie ti prave krasne pomoze aj do kopca, hlavne v korenoch,kamenoch
Vo vidlici a tlmici nemoze byt rovnaky tlak, po nasadnuti sa vacsina vahy prenasa na zadnu stavbu, takze v tlmici je tlak ovela vyssi... to stlacenie o 25-30% sa prave oznacuje terminom SAG - na tlmici po nasadnuti a na vidlici po postaveni do pedalov a nakloneny nad riaditka.
Pri tlaku v tlmici zalezi aj od prepakovania zadnej stavby daneho ramu, takze tam nejake tabulkove hodnoty nemaju vyznam