SlavoF napísal:
takze nieco take mne sa paci najviac /myslim na ten akumulator/ .....tazko spoznatelne a 6 Ah vacsine co chce aj bicyklovat by malo stacit......http://www.batteride.nl/nl/e-hide-set-bidon-68ah.html



Vykasli sa na motor do kolesa. A nebyva tam bateria v strede. Stredovym motorom nemusis mat separatne kontroler.
30.09.2016 - 00:47:33
00
DaDo.Bzz napísal:
Vykasli sa na motor do kolesa. A nebyva tam bateria v strede. Stredovym motorom nemusis mat separatne kontroler.

To ani s HUB MagicPIE ma tiez vsetko integrovane.....a ja ani motor uz nechcem. Mam doma stredovy, v prednom aj zadnom kolese.Samozrejme nie na 1 bike ale 3ks. Aj tak jazdim na tom stvrtom bez motora :-)
30.09.2016 - 13:33:34
00
DaDo.Bzz napísal:
Chod kuknut do ecyklo. Odporucam tu BMZ baterku. (ma sice magneticky konektor, ale da sa vymontovat. ;))

A motor, zalezi, kolko chces Wattov. ?


take akumulatory ake ma ecyklo to mas vsade. Je to absolutny standard. Pisalo sac tu o akumulatore ktory vyzera z vonku presne /na nerozoznanie/ od flasky na vodu. A tiez som pisal o realizovani elektropohonu na bike aby bol co najnenapadnejsi a najtichsi...a to prerabkova sada stredoveho nikdy nebola. Vzdy je tam v strede velke "cudo" !!! Pisal som to s Jezusom a ten chcel najjednoduhsi, najlacnejsi a cim najnenapadnejsi a najmenej narocny system. To stredovy nebol!!! a nebude!!!
30.09.2016 - 13:41:17
00
nasiel som zaujimavu vecicku, jednoduchu a nenapadnu. Samozrejme nic pre terennych jazdcov ale ako pripomoc pre menej zdatnych /lenivsich/ by to po cestach asi stacilo . A je to dost nenapadne. Neviem sice cenu ani predajcu...to len ako dalsia varianta. https://www.youtube.com/watch?v=z-SliovUrUg
30.09.2016 - 19:14:16
00
co tak toto baterka v strede tazisko no bude to coraz zaujimavejsie na e bikovej scene
http://www.bikerumor.com/2016/07/01/first-rides-lapierre-gets-weight-back-new-trail-riding-overvolt-e-mtb/
01.10.2016 - 13:08:16
01
http://www.autoforum.cz/bleskovky/motorkari-vyrazili-na-projizdku-pak-se-nestacili-divit-kdo-je-predjizdi-video/
02.10.2016 - 13:56:12
00
Zdravím elektrikári. Prosím o vysvetlenie...Bike na obrázku má kazetu 10sp. 11-36 a kľuky 15T. Znamená to, že je tam iba 15 zubový prevodník? Alebo keby hneď bol aj 22 zubový, veď to sa človek ukrúti k smrti aj bez pomoci motora. Reálne z foto je zrejmé že je veľmi malý. Keby sa hneď aj radilo na najmenšom pastorku na kazete, tak ten prevodový pomer bude takmer 1:1. Nepoviem do ťažkého terénu, ale na cestu? Či mi niečo uniká?
Dík za vysvetlenie, veľmi sa do e-pohonov nerozumiem.

Prílohy:

bulls.jpg
bulls.jpg 185.86 KiB thumb_up0thumb_down

bulls.jpg
bulls.jpg 185.86 KiB thumb_up0thumb_down

02.10.2016 - 20:35:11
01
jojoj, cipo....BOSCH ma este jeden vnutorny prevod.

Prílohy:

bosch.png
bosch.png 38.95 KiB thumb_up0thumb_down

02.10.2016 - 21:02:57
01
Hm tak tak je to. Dik za vysvetlenie. Na Haibaiku su pohony od Yamahy a tam je zase iba jeden velky prevodnik. Tam som si zase lamal hlavu ci sa to utiahne na najvacsom pastorku kazety v prudkom stupani. Ale asi tam bude tiez vnutorne sprevodovanie aby to slapalo aj do kopca. Ci?
02.10.2016 - 21:56:15
00
No Yamaha je znama prave tym ze ako jedina ponuka dvojprevodnik. /cyclone a podobne homemade neberieme do uvahy/ Bafang, Shimano,Bosch vsetko jednoprevodnik. Jedina mozna varianta je este home made co sa u niektorych ramoch dá alebo potom existuje este riesenie nabojova prevodovka v spolupraci s kazetou. Canyon nieco take ponuka tusim. Ale aj to je "cudne"
Prevazne u e-bike staci 1 prevodnik a kazeta /viackolecko/ od 11-36 ostatok potiahne motor. / inak Sram ma xd a tam ides od 10 zubov do 42 a cinania dokonca ponukaju kazetz 9 -42 a to je uz bez akychkolvek problemov aj bez motora a dobrej kondicky :-)
02.10.2016 - 22:03:00
00
Hm chceš povedať že tu je dvojprevodník bez prešmyku? Či mi zase niečo uniká? Tu zase vidieť, že je prevodník veľký s veľa zubami.

Prílohy:

haibike.jpg
haibike.jpg 164.79 KiB thumb_up0thumb_down

02.10.2016 - 22:18:57
00
nie , nie cipo. Nic ti neunika. Je to fenomen 2015 roku a coraz viac preraza v kazdej kategorii. 1x10 1x11 ba dokonca sram uz vyhodil 1x12 a to v normalnych bikoch ako aj e-bike. Akurat som pisal ze Yamaha ponuka moznost ako jedina aj 2 prevodnik. Seriovo dvojprevodnik ponuka potom uz len cyclone. Ale vydel som uz aj bafang s dvojprevodnikom ale to su domacke riesenia.
https://www.e-bikeshop.co.uk/Haibike-Electric-Bikes/Haibike-sDuro-Full-Fat-Six-2016
02.10.2016 - 22:37:34
00
Este raz vďaka. Už v tom mám viac jasno. Ale keďže to chcem pre polovičku, myslím, že jednoprevodník bude pre ňu lepší. Pri dvojplacke by ako ju poznám ako radí urvala prešmyk:-)
02.10.2016 - 22:43:06
01
Pred dvoma týždňami mi nešťastne spadla batéria, síce z malej výšky, ale na nohu stola, a odniesol si to napájací konektor. Batéria je teraz v servise, takže mám parádnu možnosť otestovať, ako sa jazdí s prevodmi redukovanými po elektrifikácii bicykla.

Pred elektrifikáciou som sa práve tohto trochu obával, keďže dojazd batérie je menší, ako moje trasy. Podarilo sa mi ale úspešne otestovať, že aj bez "šťavy" sa dá do kopca výjsť. Síce je to na prevode 46-28 pri 26 palcových kolesách pekná makačka, ale podarilo sa mi vyjsť malokarpatské stúpanie na Peknú cestu či od 2. kameňolomu na Kačín bez zastavenia alebo zosadnutia. Aj keď je pravda, že v niektorých úsekoch som dosť kľučkoval, aby som redukoval stúpanie. :D Nášľapné pedále alebo košíky by dosť pomohli.
03.10.2016 - 10:18:38
00
cipo11 napísal:
Este raz vďaka. Už v tom mám viac jasno. Ale keďže to chcem pre polovičku, myslím, že jednoprevodník bude pre ňu lepší. Pri dvojplacke by ako ju poznám ako radí urvala prešmyk:-)


Na ebike nepotrebujes viac prevodnikov, a staci ti vacsi 42zubov, dozadu 11-46 a si vybaveny. Vacsie strmaky, s tym uz ale neuslapes, ked ti dojde baterka.
Ked nemas motor dava sa dopredu 32 zubov.

Sram urobil vychytavku na ebajky 1x8, je pravda, ze najcastejsie pouzivam spodnych 5. Potom to uz moze byt odstupnovane s velkym skokom.
04.10.2016 - 02:23:02
00
keyboard_arrow_up