Opytam sa tu ...x7 radenie a deore presmyk na 3placke ...nechce mi prehodit na pilu ...presmyk je nadoraz lankom natiahnuty ale nedociahne ...je mozne ze to nie je kompatib... mam kupit sram presmyk?
21.04.2015 - 22:29:11
00
Skus nastavit doraz
22.04.2015 - 05:59:02
01
Zohnal som bazarovy x7 presmyk a po nahodeni v pohode radi vsetky 3 prevody

Ale ked som so nahodil ...tak som si vsimol ze ked chytim klietku za prsty tak ma dost volu a "hrka" ...je to normalne alebo je vylagrovany?
... v inzerate mal samozrejme napisane ako novy, nevylagrovany ..aj vzhladovo je ako novy tak som nemal podozrenie ale ta vola sa mi nezda .podla mna to bude za jazdy hrkat...ale pravdupovediac neviem posudit kedze som taky novy sram este nemal ...s komposmi z bazaru som uz asi skoncil
06.05.2015 - 23:15:35
00
video napovie
07.05.2015 - 08:34:14
00
Myslus akoze mam nahrat video aku ma volu?
Dnes jazda do roboty a nejako som ho nevnimal ze rachoce ...resp viac rachotil zamok na rure

Vola tam urcite je ...ale tu maju asi skor ci neskor vsetky z dolnou objimkou ? . Aspon viem ze nabuduce kupit len horny uchyt
07.05.2015 - 19:27:52
00
Ahojte.

Potrebujem poradiť...začala mi padať reťaz pri radení z veľkej píly na malú. Kľuky Deore 2x10, šmyk tiež Deore. Skrátka pôvodné osadenie od kúpy, nič som nemenil. Už som to skúšal všemožne nastaviť, nič nepomáha.

Pri prevode 1-1 nastavím spodný doraz maximálne k reťazi, ako to ide, ale aby neškrtala o šmýk. Ak mám zaradenú veľkú pílu, vzadu prevod 3-4-5 a vtedy preradím vpredu na malú pílu, tak reťaz prepadne cez malý prevodník, až na rám.

Skúšal som spodný doraz pritiahnuť ešte viac, vtedy už reťaz neprepadáva, ale zasa dosť škrtá pri prevode 1-1,2.

Nič som nemenil, žiaden pád, ani poškodenie strojovňa neutrpela, takže neviem si vysvetliť tento problém.

Posledné čo ma ešte napadá je, či sa nemohla natiahnuť reťaz (od nova, si sadla) a tým, že je voľnejšia sa to deje?

Ďakujem za akýkoľvek postreh. :)
02.10.2016 - 13:17:22
00
presmyk je 2x,alebo 3x ?
nemas moc siroku klietku presmyku ?
03.10.2016 - 11:00:53
00
keyboard_arrow_up