tr3mp napísal:
Pred dvoma týždňami mi nešťastne spadla batéria, síce z malej výšky, ale na nohu stola, a odniesol si to napájací konektor. Batéria je teraz v servise, takže mám parádnu možnosť otestovať, ako sa jazdí s prevodmi redukovanými po elektrifikácii bicykla.

Pred elektrifikáciou som sa práve tohto trochu obával, keďže dojazd batérie je menší, ako moje trasy. Podarilo sa mi ale úspešne otestovať, že aj bez "šťavy" sa dá do kopca výjsť. Síce je to na prevode 46-28 pri 26 palcových kolesách pekná makačka, ale podarilo sa mi vyjsť malokarpatské stúpanie na Peknú cestu či od 2. kameňolomu na Kačín bez zastavenia alebo zosadnutia. Aj keď je pravda, že v niektorých úsekoch som dosť kľučkoval, aby som redukoval stúpanie. :D Nášľapné pedále alebo košíky by dosť pomohli.


46-28? Nepomylil si sa? To musis dat v pohode vsetky kopce.
04.10.2016 - 02:25:14
00
DaDo.Bzz napísal:
46-28? Nepomylil si sa? To musis dat v pohode vsetky kopce.


Nie, vpredu mám základný prevodník so 46 zubami, čo sa dodáva k Bafangu štandardne. A vzadu Shimano MF-TZ21 14-28 Teeth 7 Speed Freewheel. To zadné voľnokolo chcem pri najbližšej výmene zameniť za trošku väčší rozsah, nad 34 zubov sa však asi nedostanem. Toto je najväčšia nevýhoda elektrifikácie, že som z pôvodnej píly 24-34-44 prešiel na 46 zubov :( A menej zubov dopredu tiež nechcem, dole kopcom by bol bike pomalý.

(S kopcami problém nemám :D Ja som motor kupoval jednak kvôli pomoci pri jazde s nákladom a tiež kvôli zrýchleniu na ceste do práce a z práce, rozdiel je tak 20-30 minút denne.)
04.10.2016 - 09:04:55
00
tr3mp napísal:
Nie, vpredu mám základný prevodník so 46 zubami, čo sa dodáva k Bafangu štandardne. A vzadu Shimano MF-TZ21 14-28 Teeth 7 Speed Freewheel. To zadné voľnokolo chcem pri najbližšej výmene zameniť za trošku väčší rozsah, nad 34 zubov sa však asi nedostanem. Toto je najväčšia nevýhoda elektrifikácie, že som z pôvodnej píly 24-34-44 prešiel na 46 zubov :( A menej zubov dopredu tiež nechcem, dole kopcom by bol bike pomalý.

(S kopcami problém nemám :D Ja som motor kupoval jednak kvôli pomoci pri jazde s nákladom a tiež kvôli zrýchleniu na ceste do práce a z práce, rozdiel je tak 20-30 minút denne.)


Tu 46 bafang pilu hned vyhod. ;)) Myslel som, ze to mas naopak, 46 vzadu. Kup kazetu s poriadnym rozsahom, a uvidis, ako to bude tahat do kopcov aj so 46 pilou.
04.10.2016 - 10:45:08
00
DaDo.Bzz napísal:
Tu 46 bafang pilu hned vyhod. ;)) Myslel som, ze to mas naopak, 46 vzadu. Kup kazetu s poriadnym rozsahom, a uvidis, ako to bude tahat do kopcov aj so 46 pilou.


Momentálne mám vzadu voľnokolečko s nábojom, ktorý má 14 mm osku a 48 dier, kotúčovú brzdu. To nechcem meniť kvôli nosnosti bicykla. Dá sa takýto náboj zohnať aj na kazetu? Naviac to znamená prakticky nové koleso a ja som s tým súčasným spokojný. :D
04.10.2016 - 12:52:29
00
Tot je fesak novy. Nakoniec mozno aj takuto hracku poriesim, to zas bude hejtov! ;)) V predaji koncom roka. 36kg, 6kW

Prílohy:

IMG_1489.PNG
IMG_1489.PNG 1.49 MiB thumb_up0thumb_down

06.10.2016 - 15:59:27
02
Nooo, motorka z bicyklových komponentov a aj s "bicyklovou vahou" Asi sa na tom bude dat exelente vyšantit.
06.10.2016 - 19:38:53
00
no rád by som sa na tom zviezol, ale dojazd na plný výkon asi nebude veľký...podľa miesta na baterie...a nosiť ničeo na chrbte je asi blbosť
06.10.2016 - 20:13:54
00
Ziadna ostra kroska /benzin/ nema velku nadrz. Taka masina /aj ked benzinove idu okolo 100kg/ ta tak vyzdima ze po pol hodine mas dost. 400 ka ostra sa stavia na zadne ked radis 3 ku ...to je ina kava ako bicykel....Toto na obrazku nebude az take horuce ale vaha 35kg a vykon 6kW dava tusit znacnu dravost.
Prepravovat take stroje musis jednoznacne na dodavke alebo privesnom voziku, a vozis sa na trati. U nas mas najblizsie za Popradskou COV
06.10.2016 - 20:19:40
00
DaDo.Bzz

nemá to niekde nejaké parametre?
06.10.2016 - 20:23:17
00
wamp tu mas nieco podobne aj s parametrami https://www.wroomberg.com/Adverts/Show/Kuberg_Free-Rider_48V_2016/bfeaa9af-87a8-42aa-b06f-a8122af62c33?locale=en-GB&currency=SEK
06.10.2016 - 20:36:17
01
http://www.lmxbikes.com/en/
Este ten novy model ale na stranke nemaju. Su to zatial taki garazaci. Ale uz vyzera ten "bike" na urovni. 2kWh, takze ked to nebudes kotlit furt na plne gule, tak aj nejaky dojazd by to mohlo mat. 10kW verziu by mohli este poriesit.
07.10.2016 - 11:54:07
00
Dado ako vidím, tebe sa skôr páčia motorky ako bajky že ?
07.10.2016 - 12:24:42
00
Ani nie. Len ma zaujala ta vaha tam. Elektricka KTM ma 106 kg. A problem by to bolo dat do auta. Ako zabavka by to bolo super, len polisi by ma na tom asi zastavovali.
07.10.2016 - 13:47:33
00
Len tak zo zaujímavosti, už niekoho z vás zastavili poliši, ktorí by kontrolovali silu motora? (neplatí pre BOSHákov, YAMAHÁkov a pod. pokiaľ to nemajú hacknuté..)
07.10.2016 - 16:00:56
00
duropero,
policajti ani nemaju poňatie o vykonoch, tak ich v tom radšej nechajme
07.10.2016 - 20:18:03
00
keyboard_arrow_up