uz to skoncilo, slo to na STV2
12.10.2016 - 15:17:23
00
Super výkon " Panzerwagen-a- po dosť mizernej sezóne a sklamaní na OH v Riu.
12.10.2016 - 17:38:17
00
Tony jazdil a vyhral na plášťoch. Šírka 24 vpredu a 26mm vzadu. Sú vraj rýchlejšie ako galusky.

A potvrdzuje sa, že širšie pneu sú rýchlejšie ako užšie aj na kvalitnej ceste.
"Since there’s so much turbulence in the rear regardless of tire choice, Martin used a 26-millimeter tire because the wider tire offers lower rolling resistance than a 24-millimeter tire."
zdroj: http://velonews.competitor.com/2016/10/bikes-and-tech/no-tubulars-needed-martin-wins-worlds-with-clincher-tires_422800
12.10.2016 - 22:31:54
00
Akokeby vykon jazdca bol zanedbatelny...
12.10.2016 - 22:49:07
00
Ešte raz si pls prečítaj môj príspevok. Nikde som o výkone jazdca nepísala. V článku sa porovnávajú galusky vs clincher a širšie pneu vs užšie.
12.10.2016 - 22:56:55
00
no ved sa nik ani nehada, on narazal na to ze je to rovnake ako ked napr sagan vyhral na segrinom bajku. tiez hned vsetci nebezali nakupovat tesco bajky lebo vyhravaju.. :)
12.10.2016 - 23:23:54
01
ktovie či tá voľba plášťov je dôvod prečo nejazdí trojlúč vpredu (netuším či sa bežne robí aj plášťová verzia) alebo ho nemal kvôli vetru, alebo to má inak spočítané ako ostatní. ale posed zmenil dosť, úplne iný sklon tej hrazdy, taký normálnejší oproti tomu ako to vozil predtým..

Prílohy:

14026549_1816431115253471_1553184722_n.jpg
14026549_1816431115253471_1553184722_n.jpg 69.3 KiB thumb_up0thumb_down

14716645_319312018439438_472191251437846528_n.jpg
14716645_319312018439438_472191251437846528_n.jpg 59.61 KiB thumb_up0thumb_down

12.10.2016 - 23:24:03
00
Bikejoring Ta vrchna foto asi nie je z Doha, ze? Lebo zadny disk mal v Doha podla foto HED a hento je tusim Lightweight.
13.10.2016 - 07:38:01
00
Vrch je RIO
13.10.2016 - 07:42:15
01
On aj pred MS spomínal, že sa vrátil k svojmu "starému" posedu. Predtým sa snažil byť aerodynamickejší, ale hovoril, že mal minimálne 5% straty výkonu a nevedel to nijak dohnať. Podľa výsledkov to jednodznačne vyzerá, že spravil dobre.
13.10.2016 - 07:56:08
00
Tony Martin ‘trained in the bathroom with the heater on’ to win Qatar time trial
13.10.2016 - 08:03:20
00
a vy tu v pohodli domova pred pocitacom mrncite nad tym ake tam je teplo :)
13.10.2016 - 09:18:50
00
Kristina napísal:
Tony jazdil a vyhral na plášťoch. Šírka 24 vpredu a 26mm vzadu. Sú vraj rýchlejšie ako galusky.

A potvrdzuje sa, že širšie pneu sú rýchlejšie ako užšie aj na kvalitnej ceste.
"Since there’s so much turbulence in the rear regardless of tire choice, Martin used a 26-millimeter tire because the wider tire offers lower rolling resistance than a 24-millimeter tire."
zdroj: http://velonews.competitor.com/2016/10/bikes-and-tech/no-tubulars-needed-martin-wins-worlds-with-clincher-tires_422800


Podla mna sa šírka plástov obecne dost precenuje, Martin by vyhral aj keby mal 28mm pláste alebo 20mm tubulary....inak tie spesly 24/26mm odpovedaju 23/25mm iných značiek, takže to zase také preferovanie širokých nieje...inak valverde jazdil donedavna 22mm a vieme ake výsledky mal a má ;)
13.10.2016 - 09:25:36
02
To či by martin vyhral aj na inom plášti/galuske sa nikdy nedozvieme a môžme sa o tom hádať do nekonečna. Možno by vyhral aj na fatbajku ;) Martin jazdieva pravidelne plášte namiesto galusiek. Podľa článku už od roku 2012.
Skutočná šírka plášťa nasadeného na ráfik je závislá na šírke ráfika. Ja mám na zadnom kolese plášť Specialized 25mm a jeho skutočná šírka na ráfku Vision je 27,5mm.
13.10.2016 - 09:31:26
00
V casovke maju tieto "marginal gains" omnoho vacsi vyznam nez v RR, Valverdeho nema zmysel sem pchat. Samozrejme, ze Martin by vcera vyhral aj s o cosi horsim setupom nakolko mal v zavere brutalny naskok, s tym by nezmohol nikto nic.
13.10.2016 - 09:33:06
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up