Ahojte, chel by som upozornit na tento obchod, objednane kolesa DT Swiss M1900 a kazeta Sunrace MX3, problem nastal pri vybaleni objednavky, kazeta chybala, u nich na stranke bola evidovana ako odoslana, ked som prekontroloval vahu bolo jasne ze nemohla byt v baliku, balik mal podla UPS 2,4 kg, po odvazeni kolies a krabice to sedi, s kazetou by to bolo o skoro pol kila viac. Po oznameni tejto skutocnosti, prestali odpovedat na emaily, v podstate uz po zaplateni prestali komunikovat a odpovedat na otazky, pytal som sa na predbezny termin dorucenia a mal som dokonca zaujem o dalsi tovar. Po volani som sa na asi 10 pokus dovolal, nahlasil problem a odpoved bola ze asi balic kolies zabudol dat balik niekomu dalsiemu kto mal na starosti zabalenie kazety ale ze to musi skontrolovat na kamerach. Slubila ze posle email ale zasa nic, nekomunikuju. Dokonca v baliku nebol ziadny papier, ani faktura ktora mi tiez stale chyba. Som velmi sklamany z takehoto jednania, tak si davajte pozor.
26.10.2016 - 18:16:35
01
dobre vedieť, bola to jedna z alternatív. Napíš keď budeš mať nové info.
26.10.2016 - 18:46:36
00
Jasne dam vediet priebeh, uz som pisal aj nejakemu veducemu, zajtra sa chystam volat. Ale cital som na nich recenzie aj na opineo.pl a bolo tam par recenzii ze nekomunikuju, ale to som cital az po tom ako sa to stalo :-(
26.10.2016 - 18:59:21
00
Objednaval som od tial kolesa ktore mi vypletali a vidlicu a ziadny problem som nemal :) komunikacia bez problemov, doprava takisto :)
26.10.2016 - 20:47:13
00
Hej sak na zaklade tvojich prispevkom som nasiel ten obchod :-D, ale hadam sa to vyriesi, ono oni komunikovali ale az pokial som nezaplatil, potom uz nic.

EDIT: Tak po rannom telefonate mi bolo povedane ze to musia ZASA overit, ze mi zavolaju spet, naobed som volal zasa, ze potrebuje dalsie 2-3 hodiny. Akoze neviem si predstavit reklamovat nieco u nich. Do teraz ani jedna odpoved na email, mozno tie dve az tri hodiny potrebuju na zablokovanie mojho cisla :-D

EDIT2: este som pre istotu zvazil vsetko na digitalnych vahach, pred tym som jrabicu len tak v ruke :-) a ma o hodne viac ako som myslel, kolesa som mal na digitale zvazene presne. Pozitivum je ze som nasiel aspon fakturu ale neorazenu, nepodpisanu.

Kolesa 2050g
Balenie kolies 405g
Krabica 1930g

Vaha z UPS 2,4 KG co uz vobec nechapem, ja ked posielam baliky DPD, tak som bol vzdy upozornovany ze to mam zvazit dobre lebo to prevazuju a ked to je zle vratia, tak isto to ma aj posta.

Uz neviem coho sa chytit a ako postupovat v takejto zalezitosti, tu by som vedel, ale v polsku, nejaka obchodna inspekcia? Viete niekto poradit, nejde o vela penazi ale o princip a o pocit ze som bol takto oklamany. Pani co slubila ze zavola co je stym sa do teraz neozvala a to uz maju po zaverecnej.

Tento obchod velke sklamanie, to uz aj keby poslali cely bajk tam nic nekupim...
26.10.2016 - 20:55:59
00
Alternativne riesenie sporov. Je to v celej EU. Povyhrazaj sa, ze to budes riesit cez ARS a uvidis.
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SK
29.10.2016 - 10:24:53
03
Diki, uvidim ako to dopadne, po tyzdny slubov ze sa ozvu som tam v piatok zasa volal ja a uznali ze kazetu neposlali a ze ju poslu, za hodinu mail ze ju poslu az za tyzden lebo ze akurat vcera poslali poslednu, tak som pozadoval namiesto kazety Sunrace MX3 MS3 ale ze ta tiez neni skladom (na webe su skladom stale) tak som ich poprosil nech mi vratia peniaze, poslali dobropis, tak cakam na peniaze, uvidim ako to dopadne a budem informovat, kazdopadne nech si uz teraz kazdy spravi zaver o tomto shope sam...
29.10.2016 - 11:53:43
00
Tak dnes prisli peniaze za neposlanu kazetu, tj je tato strasna skusenost s tymto obchodom za mnou, ja osobne obchod neodporucam.
02.11.2016 - 07:41:02
00
Ak by si takto pristupoval k eshopom, tak nikde nic nekupis :) .. ja nevidim nikde problem, nastala chyba, ospravedlnili sa, vysvetlili, poslali peniaze. A dost dobre nechapem, co je na tom strasna skusenost, ze vratili peniaze za kazetu.
02.11.2016 - 10:40:25
02
Noo ono tam je problem ten ze sa tvarili ze ju poslali, a neodpovedali na emaily a boli arogantny aj pri telefonickej komunikacii, to podla Teba nieje problem, alebo je to normlane, taktiez podnikam a ked ma zakaznik nejaky problem, mu aspon odpisem a dam mu spravu ze sa to riesi. Uz len keby to riesili hned, mohli tu kazetu dodatocne poslat, takto ju poslali niekomu druhemu a ja som mal cakat dalsi tyzden kym ju naskladnie. Predsa aj Ty ke si objednavas nieco na bike aby si si ho zlozil a mohol jazdit tak prihliadas na to ci to je skladom a podla toho objednas, aspon ja to tak robim, keby som cakal na ich kazetu, tak viac ako 2 tyzdne mam bike v rozsype a mozem sa tak akurat nan kukat. Toto mi nepride ako ok.
02.11.2016 - 10:56:57
00
Je to tak, každý robí chyby,
Ak je to tak, že prvý príspevok si sem poslal 26.10 a 2.11 máš peniaze na účte, a ako sám píšeš komunikovali s Tebou, ten problém asi až taký veľký nebude.
( poznámka - fakt nič proti istému tu veľmi známemu slovenskému eshopu, mám len kladné skúsenosti, ale tam Ti nedvihnú ani telefón :) - ale v tom tiež nevidím nejaký vážny problém - bolo tu už aj vysvetlené prečo )
02.11.2016 - 11:21:20
00
Jasne, kazdy, len nieje normalne aby Ti skoro za tyzden nikto neodpovedal na email a neboli schopny priznat ze tu kazetu neposlali, ja som fakt neveril ze sa to doriesi na zaklade ich komunikacie. Ja tu pisem len svoju skusenost ktora je realna a cerstva, samozrejme tym ze je cerstva a som nasraty to este beriem inak, aaale pisem to ako to je a preto aby si kazdy spravil nazor a poucil sa resp. ratal s tym ako sa stavaju k problemu, neviem si predstavit ze tam budem nieco reklamovat :-D. Uz to tu bolo pisane v inej teme, ohladom zakaznika, tiez nie som nazoru ze zakaznika treba pomaly na rukach nosit, ale som zastancom nazoru ze treba byt slusny a hlavne informovat ako sa veci maju, aj zla informacia je niekedy lepsia ako ziadna :-).
02.11.2016 - 11:37:56
00
Tak mam tu maly update a neda mi nenapisat, este vcera mi dosla kazeta z bikestacja, tak som im hned pisal ze ci to mam brat ako darcek alebo im to poslat spet, ale odpoved stale ziadna, ale ak to ma byt ako odskodnenie, tak klobuk dole :-).
11.11.2016 - 15:05:54
02
urcite odskodnenie...pekne im to posli naspat...nakoniec bol problem zrejme v doprave ;)
12.11.2016 - 07:40:37
00
V doprave urcite nie, sak sami priznali ze neposlali (to by musel niekto po ceste ukradnut a prebalit, ale ze by zobral kazetu za 50 ecok a nechal tam kolesa za 170? :-D ).
No cakam stale na odpoved od nich, ale klasika... odpoved ziadna :-D, zatial sa mi to vala v supliku.
12.11.2016 - 08:08:16
00
keyboard_arrow_up