Zhruba takto (napr.
http://singletrackworld.com/forum/topic/how-does-a-piggy-back-translate-into-a-better-riding-shock)
1) pocit .. ked sa pozera na svoj bajk, ktory ma nadrzku, mas z toho lepsi pocit )okrem vynimiek, kedy sa dizajnovo nehodi). A to je velmi dolezite. (aka bling factor)
2) dlhe zjazdy, kde pracuje
tlmic vo vacsom rozsahu (v MK nerealizovatelne, ale vo Fatre celkom ano), alebo za sebou rychlo iduce skoky, dlhsieho trvania, ma nadrzka niekolko vyhod .. vacsi objem oleja , 2 (u RS) kompresne okruhy zvlada lepsie tvrdsie zaobchadzanie a lepsie chladi, kedze vzduch ma tu vlastnost, ze pri rychlom stlacani za zahrieva. Ovsem realne napr. kvakob dlho jazdil po Fatre bez nadrzky a nijak mu to neubralo s radosti. Napr. ale Lapierre, tomu by to vadilo.
3)
servis sa mi javi jednoduchsi u nadrzkoveho a hlavne nastavenie. Na svoj
bajk potrebujes pozerat na interny tuning kompresia/rebound (okrem CCDB), cize M/L/H (pripad. modifikacie L1,3..9) a zaroven tie beznardzkove RS maju roznu silu propedalu. Podobne ako u beznadrzkovych Fox. Na lockout by som sa vykaslal, ked uz tak 2 stupne propedalu. Problem je prave to, ked zvolis tlmic s moc silnym propedalom. Potom sa s tym neda jazdit a funguje ako lockout. Klasicky sa predavaju u RS verzie M/M s nejakym propedalom (neviem aky presne). U nadrzkoveho sa v pripade Foxu da propedal (LSC) asi modifikovat inym tlakom v IFP komore, alebo koleckom, u RS neviem. V pripade CCDB si to vsetko nastavis ako potrebujes a nemusis laborovat s vyberom pri kupe. Akurat sa zda, ze niektore nadrzkove CCDB trpia syndromom piskacej hracky
4) kup si RS Monarch s nadrzkou a nespekuluj
.. nemusis novy, to nie je reverba