Chlopi riešite životnosť kotúčov.
Ja mám kotúče Avid HS1 200 a 180mm a aktuálne majú cez 8500km za sebou. A zadný bol pripálený, lebo zažil tu kotúčové peklo:
post995878.html#p995878 Viac:
post1028417.html#p1028417Túto sezónu cca 2tkm na Saintoch a ešte neplánujem meniť kotúče.
Tak si kupujte tie Vaše icetechy.
A porovnať
bike k autu no dobre, poďme: chodíš na aute pravidelne do obmedzovača, dupneš v cca 160-180 na plné
brzdy a potom plný kotol a zase, jazdíš dverami napred (však aj s vypnutým ESP je to problém, ak rozhodíš zadok viac aj tak Ťa sekne ESP). Vieš ako často sa menia kotúče a brzdy na WRC - podľa povrchu a typu RZ-ty. A GO motora robíš každých 2-4tkm podľa výrobcu. Nie nejazdíš tak, však potom Ti stačia aj deore.
Ja
biku nakladám čo mi dovolí pud sebazáchovy a každý ho máme niekde inde (niektorý bikeri ho majú odložený asi doma v chladničke a na výjazdy ho nenosia
).
Vieš ako páli farba keď dáš 600m výškových na šupu za 5 min. Ja som šiel na biku klesanie so sklonom 35% asi 800-900 m v kuse. Vieš aký to je kopec. Som sa modlil k Avidáckemu bôžikovi nech ma nesklame, bo mi je ámen.
Dnes ak by som si kúpil bike za cca 3t. eur tak tam rovno mením vidlu na 36, brzdy na Sainty a pravdepodobne asi aj kolesá. AK bi mi pred 3 rokmi niekto povedal aby so si kúpil bike za 3 litre tak mu slušne poviem že pako.
Proste ak vieš čo plánuješ jazdiť, aký máš skill koľko máš kilá tak deore nemusia byť vždy dobrá voľba. Na výlet po lese sú však asi skvelé.
A imro1 nebuď neštastný z ceny mám na Saintoch dosky bez chladiča za normálnu cenu
napr:https://www.soof.sk/shimano-d01s-resin
https://www.soof.sk/shimano-d02s-metalAk keď je pravda že na alpy už pôjdu s chladičom, už sú doma.
Howk.