Vdaka, ide o Focus culebro 2.0 SL 2015 - ma mierne oskretu vidlicu a kluky + vymeneny zadny rafik. Cena je vsak celkom prijatelna - nestoji ani polovicu toho, co stal ako novy. Preto vaham, ci uz nieco skarede neprezil.
hlinikovy trikrat odlahceny culebro moze byt celkom zaujimavy prvy cestny bike na kratsie vzdialenosti. carbonova
vidla je asi najvacsie riziko, hlavne ak tam cosi vidis, pevnost karbonu je horsia ako pevnost hlinika. zaujimal by som sa aj o to, kolko mal ten jazdec kg. dokonca sa mi zda, ze chalan co ma taky bike, mal problemy s rafikmi, teda pozri aj ten predny a neviem neviem ci aj nie s vidlou. hlavne ak jazdil po zlych/deravych cestach a bol tazsi jazdec. cim je bike odlahcenejsi a cim viacej karbonu, tam vacsie riziko zivotnosti komponentov. co sa tyka beznych veci (kazeta, pily, kluky, pedale, retaz) tak to zavysi od ceny a opotrebenia...merac retaze mas? co sa tyka
kazety a pily a prehadzovacky, treba aspon skusit, ci to plynule prehadzuje na vsetky stupne a ci nepreskakuje retaz. tiez sa zaujimaj o pocet km, servis. zhruba kazdych 2500km treba vselico pomenit (retaz, stredove zlozenie, plaste, centrovanie kolesa, kazetu) v zavyslosti od toho co a ako jazdil. ak bol tazsi a jazdil kopce tak bike sa rychlejsie opotreboval.