Aha fakt 10.10. Prevzal kurier do zastupenia canyon v CR a uz v piatok 14.10. tu bol kurier zo slovkolexu :) sranda
Inak vidlica OK, rozobrali, rozhybali, nakydali kilo medenej pasty a zlozili :D
16.10.2016 - 15:04:34
00
V poslednej dobe sa mi z tlmicu ozvva taky jemny pukavy zvuk, dal som to na diagnostiku do servisu v poddunajskych, kde mi povedali, ze mi to zoservisuju za cca 60-70 €. Ako by ste postupovali? Zoservisovat alebo skusit reklamaciu u canyonu?
23.11.2016 - 10:36:22
00
Dost pochybujem, ze ten zvuk ide z tlmica. Skor z capov. Treba spravit servis, reklamacia je neopodstatnena.
23.11.2016 - 10:43:47
00
pozreli vsetko, aj capy, aj pedale zhodili a je to tlmic... takze s canyonom sa nema zmysel ani zaoberat? nechcem byt bez biku neviem kolko...
23.11.2016 - 10:46:08
00
vsetky pukave zvuky co som doteraz mal na Spectrale boli bud bordel na reverbe, na lyzinach sedla, alebo na/v tej plastovej blbosti z ktorej vychadzaju hadice na spodku ramu
23.11.2016 - 10:51:24
01
To, ze zhodili pedale a vsetko pozreli neznamena, ze identifikovali zdroj praskania. Ja pisem o capoch na tlmici, nie o capoch zadnej stavby. Cize ak sa Ti zda, ze ide praskanie z tlmica, tak na 95% to bude prave praskanie v capoch tlmica, ktore su opotrebovane / zabordelovane. Alebo uz spomenuty bordel v kontaktnych plochach sedla, sedlovky, kluk a pod.
23.11.2016 - 10:58:23
00
Ok vdaka, v tom pripade je servis asi jedina moznost, dik
23.11.2016 - 12:06:24
00
Posielal som do českého zastúpenia Canyon predné koleso, na ktorom som objavil presné miesto, ktoré keď som stlačil, tak vydávalo pukavý zvuk, nakoľko mi to vadilo pri jazde a bol možný predpoklad poškodenia, nebodaj zlomenia, viď: https://www.youtube.com/watch?v=vjXqo4XWCKs .

Prvýkrát zaslané koleso poslali do servisu, s tým, že mi môžu dať nový ráfik (t.j taký ako sa predáva bežne, s červenými nápismi), ktorý však nebol v dizajne Canyon (t.j. zlatý dizajn). Túto možnosť som zásadne odmietal. Trvali 2 mesiace, kedy mi navrhli, že pošlú nové koleso. Nové koleso prišlo za ďalší mesiac. Skúšam teda, že či už v tom bode koleso nepuká a predstavte si pukalo. Tak píšem do Canyonu, že či mi náhodou neposlali pôvodné koleso, oni že nie. Tak som im navrhol aby mi poslali nové a ja im na oplátku pošlem staré.

Tak za mesiac prišlo 2. nové koleso a skúsil som, že či nepuká a predstavte si pukalo..v tomto momente ma začalo porážať. Tak im píšem, že čo s tým. Predstavte si, že ma začali zavádzať, že v obchodných podmienkach je napísané, že môžu nahradiť komponent za inú farbu (nič také tam samozrejme nemajú, len farby týkajúce sa rámov a vidlíc), tak som samozrejme nesúhlasil a po istej dobe mi napísali, že mi teda pošlú 3. nové koleso. A predstavte si, ale to si nerobím srandu, aj na tom treťom kolese bol ten istý problém pukania v tom istom bode.

Píšem im teda, že aj to tretie koleso je pokazené a predstavte si oni mi napíšu, že DTswiss zistil, v čom je problém, proste výrobná vada. Mal som im poslať to koleso aby ho oni poslali do servisu (oni mali návod čo bolo treba vymeniť), čo sa aj stalo a po ďalšom mesiaci mi prišlo domov opravené 3. koleso, avšak s ohnutým kotúčom, ale to už je detail. Ešte som žiaľ neskúšal, či je ok.

Celá táto procedúra mi zabrala vyše 5 mesiacov (mrzí ma hlavne leto), kedy som bol bez kolesa a nemohol sa bicyklovať.

Požadoval som od nich nejakú formu kompenzácie, navrhol som im zľavu na ďalší bicykel, čo zásadne odmietli a napísali mi "Dobrý den,
slevu na bicykel vám určitě dát nemohu, jak jsem psal již dříve kompenzaci za opakované reklamace dostanete zároveň s opraveným kolesem."

A hádajte čo bolo v krabici s tým 3. opraveným kolesom ...... nič......

Zo strany českého zastúpenia Canyon som zažil klamstvá, sľuby a zbytočné naťahovanie času, ktoré v mojom prípade narástlo na skoro pol roka života :(
12.01.2017 - 20:46:36
00
Takze sa stazujes, ze Ti bol Canyon ochotny postupne poslat az tri nove kolesa? WOW...

Radsej napis sem komponenty/upozornenia-na-vyrobne-vady-komponentov-doplnkov-t18618.html, ze v com je problem a s akymi kolesami konkretne. To bude pre vsetkych podstatne uzitocnejsie.
12.01.2017 - 22:40:24
00
Ako som písal, neboli ochotní, zavádzali ma hneď pri prvom opravovanom kolese... v zmysle obchodných podmienok mám možnosť si vybrať, či chcem opraviť alebo nový kus, lenže oni tvrdili, že majú právo na výmenu ráfika v inej farbe...čo bolo samozrejme zavadzanie...

Moja sťažnosť smerovala hlavne k času, ktorý som musel pretrpieť, skoro polroka... takže tak


Naposledy upravil armind dňa 12.01.2017 - 23:18:03, celkovo upravené 1 krát.

12.01.2017 - 22:51:11
00
No ale ved to nebolo tak, ze by Ta skoro pol roka natahovali. Vsak Ti za tych 5 mesiacov poslali 3 nove kolesa. Je to chyba vyrobcu kolies. Ale jasne, ze nepotesi tak dlha doba bez bajku. V kazdom pripade napis aj do tej temy co som dal link detaily o znacke a type kolesa. Inak zaujimave, ze to robi iba predne.
12.01.2017 - 22:59:28
00
Pridam moje posledne skusenosti so servisom Canyon tento rok (bike kupovany v maji, najazdenych cca 800km )
1. brzdy XT M8000 a problem s nepravidelnym chodom pak: vymenili paky za nove (doba 21 dni, bolo to v januari ked som nejazdil takze OK)
2. sedlovka RS Reverb Stealth sa zacala pocas jazdy zasuvat cca 1cm, chcel som riesit normalne servis ale chlapik z CZ/SK zastupenia povedal, ze to mam poslat im, ze to vyriesia: Sedlovka sa dnes vratila zoservisovana a opravena (vymena IFP) (doba 10 dni)

takze z mojej strany zatial plna spokojnost.
28.03.2017 - 11:17:52
01
po zistení že pukanie spôsobovali kolesa, mám další problém s bicyklom..prikladám video https://www.youtube.com/watch?v=WzvfaDPk_PY.. tlmič sa pohybuje a spôsobuje mi to pukanie...
Podľa vyjadrenia Canyon ,,pravděpodobně se jedná o vůli v čepu uchycení tlumiče, ale více zjistíme, až k nám dorazí kolo. "
Z mojej strany veľké sklamanie s kupou Canyonu :/
Čiže môžem čakať ďalšie dni až týždne kým mi opravia bicykel:/


Naposledy upravil armind dňa 30.03.2017 - 12:32:30, celkovo upravené 1 krát.

29.03.2017 - 10:35:37
00
Stane sa, že chytíš zlý kus...potom to pekne štve, hlavne takto pred sezónou. Ja mám Spectrala tretiu sezónu a okrem bežnej údržby som na ňom nerobil nič, no viem sa vcítiť do tvojej kože...mal som také problémy so starou Meridou...
29.03.2017 - 11:51:28
00
Ked nemas kde servisovat bicykel a nevies si ho zoservisovat sam, nekupuj si direct-sale znacky ale zober nieco z kamennej predajne - potom nemusis kvoli kazdej takejto blbosti posielat bicykel niekam do Nemecka/Ciech. Ja som kupoval Canyon s vedomim, ze pokial sa pokazi lubovolny komponent, budem si riesit jeho opravu v prvom rade lokalne a na vlastne naklady, aby to bolo co najrychlejsie. Do Nemecka nebudem posielat nic pokial to nebude vyslovene vada na rame alebo nieco (drahe), co sa neda opravit. Ta usetrena tisicka v porovnani s kamennou konkurenciou je myslim dostatocny budget na taketo opravy...

Ty si priklad toho, kto by si direct sale bicykel zjavne nemal kupovat.
29.03.2017 - 14:24:03
015
keyboard_arrow_up