To bol asi majster sveta v e-cyklokrose ;)
17.01.2017 - 08:41:36
00
Van Aert Moto Incident Explained > https://www.youtube.com/watch?v=HbuxzBd82w4

nemôžem si pomôcť, ale mne to vysvetlenie celkom postačuje ...
17.01.2017 - 09:08:18
00
jj tukol mu pedal o zem a roztocil koleso...tazka veda :)
17.01.2017 - 09:19:51
01
Z toho prveho videa to nebolo dobre vidiet. Slabe rozlisenie. Horsie je ze dvaja jeho silni superi sa zranili. Neviem ako to vyzera s Poelom. Tesim sa ak ti dvaja budu na starte MS
18.01.2017 - 09:40:03
00
Toon Aerts je zraneny - zlomenina. Ale Mathieu Van Der Poel vynehcal Taliansko lebo uprednostnil treningovy kemp na Malorke. Aspon takto to vravel komentator pocas priameho prenosu na UCI kanali na youtube.
18.01.2017 - 15:24:12
00
Dnes nádherný závod žien dráma až do úplného konca :y: :bow:
28.01.2017 - 16:20:20
04
Havlikova a Favorit carbon kvalitka :D

Prílohy:

Screenshot_20170128-174938.png
Screenshot_20170128-174938.png 2.79 MiB thumb_up0thumb_down

28.01.2017 - 17:50:43
02
Komentar s Ciech:
Jo, na závod žen se na mistrovství světa v cyklokrosu v Lucembursku dalo dívat. Kateřina Nash zajela asi životní závod. Drama na prvních dvou místech také nechybělo. Po té televizní tragédii na Mistrovství republiky mužů to byl opravdu zážitkový skok. Nevím ale, co na tu "skvělou" reklamu řeknou lidé z Favoritu, na jejichž kole startovala Havlíková. Ta ale byla v hromadném pádu v prvním výjezdu a i se svými čtyřiceti (?) kilogramy váhy dokázala uloupnout horní a spodní rámovou trubku hned za hlavou. To se opravdu jen tak nevidí. Z čeho se ten Favorit vyrábí? To vypadá, že ty rámy jsou snad i nebezpečné.
28.01.2017 - 19:16:12
01
Pozeral som tie ženy a fakt sa nedalo nudiť. Skvely zavod,ale chudence zeny s tymi padmi to vyzeralo dost zle. Skoda tej Vossovej chyby , mala to vyhrate. A ten ram no podla reakcii na forach si myslim,že Favorit sa musí pripravit na tazke časy. A este som nepochopil pri zavode juniorov toho francuza co sa mu vyzula tretra,ci bola tak poskodena ze sa nedala obut.Mal som pocit ako keby spanikaril. Celkovo juniori do toho sli po hlave ,uz na starte hromadny pad
28.01.2017 - 21:04:22
00
Prasknutý rám má snáď každý výrobca na svete. To nie je neriešiteľný problém, hoci to nie je dobrá reklama takto v priamom prenose. Zvolávacie akcie majú aj renomovaní výrobcovia každý rok po celom svete. Favorit má však úplne iné problémy.
28.01.2017 - 21:20:49
02
Tu si môžte prečítať vyjadrenie k situácii od samotného staviteľa karbonových rámov pre Favorit (J.Hrubý).
http://www.bike-forum.cz/foto/detail/44171-favorit
29.01.2017 - 10:21:27
00
Aby to nebolo treba hladat...

1.
Jestli vám to pomůže tak rám jsem pro Pavlu Havlíkovou stavěl já a má ho od léta a odjela na něm celou sezonu včetně všech světových pohárů a poháru České republiky a Švýcarska a stala se s ním mistryně republiky a v posledním závodě sezony praskl, neomluvitelné, ale stalo se. Na druhou stranu to byl totální prototyp a praskl proto že se něco stalo a dnes nevím stoprocentně proč, ale tuším a nemíním se vymlouvat, ale je to poznatek o něčem co se musí posílit a pro příští rám je to přínos, je to cynické ale když nic nepraskne tak se nic nedovíme. Mělo to prasknout v tréningu a výsledek by byl stejný, ale teď jste to všichni viděli v přímém přenosu a teď mě můžete upálit.

Jarda Hrubý

2.
Pavla je specifický závoďák, je velmi drobné postavy s velikým výkonem a postavit pro ni rám není nic jednoduchého, a nic pro ni není standartní. Jen pro představu veškerá zátěž na rámový lichoběžník je soustředěna jen na spodní trubku, ta horní z důvodu malé konstrukce rámu nemá skoro žádný význam pro torzi hlavy. Rámový lichoběžník v jejím případě vlastně neexistuje a je to jen trojúhelník a rovněž opora v předozadním směru od horní trubky skoro neexistuje. Pavla je sice lehká ale partie okolo hlavové trubky z již zmíněných důvodů víc zatěžovány než u rámu standartni velikosti, použil jsem určité zesílení v dané partii, ale zjevně je to málo, a ke vší smůle se to projevilo pozdě. A co si budem nalhávat v těchto případech takových rámů jeden z aspektu je příznivá hmotnost a tak se pohybujeme na hranici únosnosti.

3.
Hlavová trubka u rámu Pavli je velikosti 70mm, tím neomlouvám že to tam prasklo, já ani teď neřeším to že si myslím že už rám byl naprasklý před startem závodu a nikdo si toho zřejmě nevšiml, pro to že ,karbonový rám by nikdy bez předešlého poškození nemohl tak prasknout, tak jak se to stalo Pavle bez cizího zavinění. Já dnes řeším to že se to pro příště v daném místě musí zesílit, a ani si nemyslím že rám byl poddimenzovaný. Já ze zkušenosti vím že rámy praskaly a budou praskat z daleko banálnějších příčin a každá taková prasklina by měla být poučení. Já zatím přesně ani nevím proč se to stalo, klidně to může být i vada materiálu ale na to nepřijdu, já jen hledám chybu u sebe a budu rád když ji tam najdu, bude to nejjednodušší než se trápit materiálem.

4.
Monococ tady nepřichází v úvahu z několika důvodů, ten nejhlavnější jsou investice, za další tak malý rám na cyklokros musí být subtilní a hlavně musí mít nějaký optimální prostor mezi trubkami aby se dal přiměřeně nosit na ramenou. To co se stalo až tak dramatický technický problém není, řešení to má. Hlavní problém je zkažený závod Pavli, která se na něj celý rok intenzivně připravovala a dělala pro to maximum, to je to co mě nejvíc žere ,ostatní věci jsou vedlejší.

5.
Možná to bude pro někoho novinka ale spousta speciálů jsou garážovky a teprve z nich se odvozují produkční typy a né naopak, a co se týká karbonu tak od devadesátých let se toho moc nezměnilo co se týká vlákna samotného, změnil se způsob zpracování a využití. Pokud se pamatujete tak i Štybarův růžový speciál byl kusovka garážovka , proto že Specialized v té době neměl geometricky vhodného krosa a tak mu nechali narychlo před mistrákem udělat někde hliníkový rám.Co se týká dostupnosti kvalitních vláken, tak to je jen otázka peněz a možnosti využití v daném výrobku, např.Pavla měla ty nejkvalitnější nejlehčí a nejpevnější vlákna aplikována do spodních ramen a ještě ne ve 100%. Tyto vlákna byla použita do jádra jako jednosměrný prepreg a potom byla z venčí a zevnitř chráněna náplety standartní jakosti.

Pavla měla na sezonu tři identická kola a já nejsem její mechanik a o dalším spotřebním materiálu nic nevím, byl jsem jen parkrát na vizualní kontrole rámu celého týmu kterých se dělalo sedm.
29.01.2017 - 11:41:18
02
ako sa hovorí aj zlá reklama je reklama https://www.instagram.com/p/BP2Q8kAjbmx/
29.01.2017 - 13:28:32
00
Matieu do to udrel na plne gule,ale co som prekvapeny ze 23 mali vacsiu priemerku ako elitaci
29.01.2017 - 15:23:34
00
Boroš a Vermeersch s kolobežkárskym dojazdom :D
29.01.2017 - 16:10:47
00
keyboard_arrow_up