Aj keby bola páska dobre nalepená od výroby, môže byť problém s dierou u ventilu. Odporúčam strhnúť starú a nalepiť novú. Je to oveľa lepšie ako pri nahadzovaní zistiť, že bola predsa len zle nalepená a mne tečie mlieko cez niple.
18.01.2017 - 08:37:47
03
Ale ked je koleso nove, resp. malo pouzivane, tak ta origo paska bude asi lepsia...
18.01.2017 - 08:39:03
00
Ja som prerabal asi po 600km najazdeenyxh. Povodna paska tam bola a nechal som ju aj napriek tomu ze sa na jednom rafiku tocila-posuvala. Drzia bez problemov tlak aj ked nejazdym teraz cez zimu, vobec nezisli. Myslim ze je to specificke dost od vyrobcu kolies,sirky vnutornej rafiku, plastov, tmelu atd . Nemusi to kazdmu drzat za tyxh istych podmienok
18.01.2017 - 08:46:42
00
najlepsie dat novu a vies co tam mas a na co sa mozes spolahnut ,radsej raz a poriadne ...
18.01.2017 - 10:03:02
00
Určite by som nemenil, ak to máš od výroby. Ja mám DT Swiss X 1700 spline two, o kategoriu horsie ako ty. Nalial som mlieko a najazdil cca 3000 km, dvakrat som uz prezuval, ziadne poskodenie, posuvanie pasky, nic. Ani problem s dierou pri ventile. V podstate to vyzera ako jednoliate, akoby to ani nebola paska. Uplne zbytocna investicia do inej pasky. Skus pojazdit na jar, par 100 km a uvidis. Myslim, ze nebudes sklamany. Aj mlieko z rafikov sa pri prezuvani cisty celkom fajn.
18.01.2017 - 10:33:51
02
Presne moj nazor..ak tam je nieco o vyrobyba je to good tak zbytocne to strhavat a lepit nanovo ...ako som pisal mne sa posuvala a drzi bez problemov
18.01.2017 - 10:37:18
00
origo DT pásku bol celkom problém odlepiť aj nasilu keď to bolo nutné, nechal by som ju tam
18.01.2017 - 11:48:23
00
Kamos tiez nehal origo pasku a pekne to funguje.
18.01.2017 - 12:00:52
00
Urcite nemen. Mal som tie kolesa a paska je bola vyborna.
18.01.2017 - 13:12:28
02
Urobil som prvý pokus, už som nemal nervy na večné lepenie, máme v okolí jednoducho priveľa agátov a ruží.

X-King sa poddal rýchlo, obyčajná servisná pumpa zabrala hneď.

CrossMark bol pôrod. Nepomáhalo nič, ani mazľavé mydlo, tak som išiel na pumpu, kde mali kompresor. Prvé nafúknutie išlo rýchlo, ale po naliatí tmelu pakáreň. Až keď naládovali do zásobníka 6 atmosfér, plášť po fúknutí priľnul k ráfkom. Ale zrazu galiba - prejavil sa rez na boku plášťa, najprv som si myslel, že si s tým tmel vôbec neporadí, ale potom to prestalo fučať. Ale aj tak mám z toho miesta rozpačité pocity.
Príloha:
IMG_0870.JPG
IMG_0870.JPG 764.94 KiB thumb_up0thumb_down



PS: 19mm vnútorný rozmer ráfika asi nie je pravé orechové, okrem toho 2600g ťažítka by sa určite dali nahradiť niečím vhodnejším a širším.
19.01.2017 - 14:37:29
00
Ja som takto seknuty plast na bocnici vzdy radsej podlepil.
19.01.2017 - 14:44:16
00
Pokúsim sa to urobiť, ale najprv si domov prinesiem od svokra nádrž z vyradeného darlingu, upravím si ju, aby som mal k dispozícii dostatok natlakovaného vzduchu. Behať s kolesom na vzdialenú pumpu ma neteší.
19.01.2017 - 14:58:28
00
mám tiež XM1501 a tá origo páska je zatial naj akú som ja videl určite ju nechaj, lepšie žiadnu nenalepíš...
19.01.2017 - 15:07:15
02
Oprav to zvonka a mas pokoj.

http://www.mtbiker.sk/shop/servis-a-trening/lepenie-a-tmely/weldtite-tubeless-opravna-sada-pre-bezdusove-plaste--sada-8-ks.html
19.01.2017 - 23:52:22
03
Toto som ešte nevidel, je takéto opravenie trvalé?, nie je to snáď len na dojazd, takéto niečo by som si aj rád zaobstaral, aj keď zatial som s bezdušákmi takéto problémy nemal, no asi lepšie mať a nepoužiť, ako nemať a potrebovať :). Na jar chcem ísť opäť na bezdušáky, potom sa už k dušiam asi nevrátim, teda dúfam :)
20.01.2017 - 00:02:02
00
keyboard_arrow_up