Pobavila ma tvoja odpoved :D pri 3 kolesách sa potvrdila výrobná vada a v tomto prípade to vyžaduje zásah výrobcu a nie nejakého lokálneho servisu.. niekto nemá to šťastie na bezproblémový bicykel. Canyon som si kúpil na základe výsledkov relevantných testov, t.j. naj pomer cena-výkon
29.03.2017 - 15:00:16
00
...len vo viacerych tych testoch sa presne pise, ze musis akceptovat udel toho ze je to direct-sale
29.03.2017 - 15:42:23
00
A ako si myslis ze mali riesit vyrobnu vadu DT Swiss ktoru dovtedy vyrobca nepotvrdil ? Pokial vyrobca nespravi oficialne recall, nie je dovod aby ti posielali nejake ine koleso ako rovnake, ake si mal na bicykli. To ide zjavne uplne mimo nich. Mal si smolu na kolesa, ale to sa ti moze stat aj pri kazdej inej znacke bicyklov.

Pomer cena/vykon bude pri direct-sale znackach logicky vzdy najlepsi, ale nemoze to byt jedine rozhodovacie kriterium pokial si nedokazes zabezpecit aj servis takehoto bicykla.
29.03.2017 - 15:46:19
00
Nebavíme sa o bežnom servise,ale o konštrukčných chybách a to je rozdiel
29.03.2017 - 15:55:10
00
Praskanie v capoch tlmica spada pod beznu udrzbu a nie je to konstrukcna chyba.
29.03.2017 - 15:58:35
00
Takze pýtať náhradné diely ?
29.03.2017 - 16:01:13
00
Tak ja som riesil s mojim canyonom 2 neprijemnosti. Prisiel mi poskodeny (menili mi zadnu stavbu) a minuly rok sa vo vahadle uvolnilo nalisovane lozisko (vymena vahadiel).
To by bezny servis nespravil kedze sa jednalo v oboch pripadoch o ram.

Okrem toho som riesil este reklamaciu vidlice. Co by sa dalo riesit na moje naklady ale bolo to cez zimu tak mi nevadilo, ze bike bol dlhsie nepojazdny.

Vzdy sa to tahalo niekolko tyzdnov, komunikacia mailom/telefonicky dost slaba (ano mohol som riesit priamo s nemcami ale naco potom existuje cz/sk zastupenie?)

Tieto skusenosti pre mna znamenaju to, ze dalsi bike od nich uz neplanujem kupovat.
No ak ma niekto tolko stastia, ze sa mu nic nepototo tak nema co riesit a kupi od nich znova. Ja uz si nechcem prejst podobnou skusenostou s nimi.

EDIT: a ked som ich prosil aby mi vahadla poslali, ze ja si to dam spravit na moje naklady tak nechceli. Vzdy som tam musel posielat cely bike. Iba tu vidlicu som posielal zvlast. Aj to bol fail, pretoze vidlica isla odo mna do cz, odtial na SK do slovkolexu a potom ku mne. Ako keby to rovno nemohli poslat tam. Whatever...
29.03.2017 - 16:07:00
00
Vsetky komponenty su zakreslene v "BOM explosion" dokumente, takze vsetko sa da priamo mejlom objednat, aj vahadlo aj konkretne loziska, podlozky, osky, proste vsetko. Treba len zistit pricinu poruchy a potom sa rozhodnut ci to idem riesit ako reklamaciu, alebo to je bezne opotrebovanie a idem to riesit ako beznu udrzbu. Pri reklamacii im treba nafotit co konkretne sposobuje dany problem a ak reklamaciu uznaju, posielaju priamo konkretne suciastky. Ak to zakaznik nedokaze riesit takto vo vlastnej rezii, neostava nic ine ako poslat cely bicykel a cakat.... to je dan za direct-sale...
29.03.2017 - 16:22:52
01
Canyon mi odpísal že mám poslať bicykel, tak možno to potrebuju komplexnejšie opraviť..
29.03.2017 - 16:31:53
00
Ja som akurát riešil reklamačku tlmiča. Vybavené za 18 dní. Moja robota bola len dať tlmič do krabice, pre ktorú si prišiel kuriér a ani neviem kam som ho vlastne posielal. Všetko vybavil Canyon. Repas tlmiča bol robený v Prahe. S Čechmi od Canyonu troška zvláštny dohovor, vždy som dostal iba čiastočnú odpoveď na moju otázku, tak som sa musel pýtať znova. Reklamácia uznaná, popis závady v reklamačnom protokole bol už troška inak interpretovaný ako som ho opísal ja, ale po odskúšaní je tlmič OK, takže celkovo spokojnosť.
Ak mám porovnať nákup u Canyonu a u YT, tak u YT to bol absolútne bezproblémový proces, všetko jasné a jednoznačné. U Canyona ma to stálo troška viac energie, ale zasa bajk bol za úžasnú cenu, neľutujem.
29.03.2017 - 19:29:16
00
Z vlastnej skusenosti mozem potvrdit, ak riesite reklamaciu (v mojom pripade problem s vidlou na novom Neuron-e AL 90 SL - realny zdvih ca 155 namiesto 120 sposobeny chybou v negativnej komore) je lepsie komunikovat s hotline v DE. Presne po tyzdni ako som odoslal ticket na SK/CZ servis, neboli schopni identifikovat problem ani poskytnut info aky bude dalsi postup. Stacil jeden telefonat na DE hotline dnes a v priebehu 10 minut potvrdili problem a navrhli mozne riesenie.
26.05.2017 - 09:52:13
00
potreboval si nemcinu, alebo stacila anglictina ?
26.05.2017 - 10:57:01
00
Ja som pisal nemcom po anglicky, odpovedali, ale az po 2 tyzdnoch...
26.05.2017 - 10:58:48
00
Moja prvá reklamácia u Canyon. Dnes som poslal ticket. Ide o brzdy GUIDE R - ich známa choroba - piestik zadretý v piestnici (chcel som objednať novú upravenú sadu B1, ale nikde ju nemajú skladom a bike je ešte v záruke, takže...). Páka prednej brzdy je už zaseknutá a páka zadnej brzdy sa vracia veľmi pomaly. Čaká ju asi tiež zaseknutie, len zadnú používam oveľa menej, tak tipujem cez leto.
Som zvedavý koľko to potrvá, budem priebežne informovať o priebehu.
07.06.2017 - 10:33:37
00
TOM4S tak to Ti drzim palce, ja som uz riesil s Canyonom vselico a ustretovost a rychlost riesenia boli rozne pripad od pripadu. Momentalne riesim kluky Race Face next SL, kde sa utrhol karbon od hlinikoveho puzdra. Uz dva tyzdne cakam na vyjadrenie Nemcov, zastupenie v Cechach bolo promptne, ale Nemci si davaju na cas. Pravdepodobne mi nezostane ine, len kupit SLX kluky a nove stredove, pojazdit a az pride vyriesena reklamacia prehodit naspat a SLX kluky skusit predat na bazare.
07.06.2017 - 11:15:45
00
keyboard_arrow_up