Tak ja som riesil s mojim canyonom 2 neprijemnosti. Prisiel mi poskodeny (menili mi zadnu stavbu) a minuly rok sa vo vahadle uvolnilo nalisovane lozisko (vymena vahadiel).
To by bezny
servis nespravil kedze sa jednalo v oboch pripadoch o ram.
Okrem toho som riesil este reklamaciu vidlice. Co by sa dalo riesit na moje naklady ale bolo to cez zimu tak mi nevadilo, ze bike bol dlhsie nepojazdny.
Vzdy sa to tahalo niekolko tyzdnov, komunikacia mailom/telefonicky dost slaba (ano mohol som riesit priamo s nemcami ale naco potom existuje cz/sk zastupenie?)
Tieto skusenosti pre mna znamenaju to, ze dalsi bike od nich uz neplanujem kupovat.
No ak ma niekto tolko stastia, ze sa mu nic nepototo tak nema co riesit a kupi od nich znova. Ja uz si nechcem prejst podobnou skusenostou s nimi.
EDIT: a ked som ich prosil aby mi vahadla poslali, ze ja si to dam spravit na moje naklady tak nechceli. Vzdy som tam musel posielat cely bike. Iba tu vidlicu som posielal zvlast. Aj to bol fail, pretoze
vidlica isla odo mna do cz, odtial na SK do slovkolexu a potom ku mne. Ako keby to rovno nemohli poslat tam. Whatever...