Idem trosku mimo temy, ale co je tajne na evidencnych cislach?
05.03.2017 - 09:07:58
00
edit


Naposledy upravil kajto dňa 08.03.2017 - 19:15:15, celkovo upravené 1 krát.

05.03.2017 - 13:36:10
02
jfab napísal:
Idem trosku mimo temy, ale co je tajne na evidencnych cislach?


Vobec nic, len ju nepotrebujem zverejnovat na internete
05.03.2017 - 22:32:04
01
ddemo to ti prelozili do cestiny alebo si pisal po cesky? :)

http://www.motorkari.cz/clanky/jak-na-to/jak-na-domaci-lak-na-motocyklu-36161.html
24.03.2017 - 08:27:19
00
nazdar..dik za upozornenie... ale prekladali to oni..:)
24.03.2017 - 08:32:27
02
:-D "Jsem rád, že česká domácí tvořivost stále žije a ještě ji úplně nevytlačilo nahrazování novými díly či přenechávání práce specializovaným firmaám"
24.03.2017 - 22:12:02
03
aj som mal chut tam nieco do diskusie na to napisat, ale zdrzal som sa :)
28.03.2017 - 08:37:23
00
Môj tiežkoníček...síce pôvodne to mala byť červená CBR 600RR, nakoniec sa ale naskytla táto žaba zelená a neľutujem :) Objem 636 cm3, postačujúcich 118 poníkov, v origo stave. Predchádzajúci majiteľ ju mal ako turistiku a skrz zadný plast v podsedlovke boli diery asi 10x5cm na držiak kufra, tak som ju minulý rok som ju trochu vylepšil o komplet celolak aj s polepmi. Opraviť ten plast laminátom a tmelom tak aby to nebolo vidieť pod lakom mi zabralo asi mesiac, lak už si zobral na starosť kamoš lakýrnik.
Okrem toho dostala nový laďák Ixil, xenon, led blinkre vzadu, zlaté cnc páčky, tmavé doublebubble plexi a batériu. Čo ma prekvapilo, že na superšport je to veľmi pohodlná mašina, celodenné výlety v pohode a na rozdiel od iných 600viek ťahá od relatívne veľmi nízkych otáčok.
Bohužiaľ nedostáva sa už často na cestu(vďaka bicyklu) ale nejak sa jej nechcem zbaviť.

Prílohy:

30052016020.JPG
30052016020.JPG 615.61 KiB thumb_up2thumb_down

30052016006.JPG
30052016006.JPG 944.43 KiB thumb_up1thumb_down

30052016022.JPG
30052016022.JPG 1.03 MiB thumb_up0thumb_down

DSC08471.JPG
DSC08471.JPG 687.88 KiB thumb_up1thumb_down

05.04.2017 - 13:31:28
015
tak to je ina supa :o :muscle:
05.04.2017 - 13:44:11
01
az si raz spravim opravnenie tak taku presne chcem.
05.04.2017 - 15:10:37
00
Tak to si radsej nastav nejaku postupnost ... :f:
05.04.2017 - 15:18:34
02
nechapem
05.04.2017 - 16:14:47
00
odporuca ti, aby si najprv nejaky cas jazdil mensie kubatury, slabsie stroje, a az po par rokoch sa mozes odvazit na taku masinu
05.04.2017 - 16:16:52
01
ved tym prejdem v autoskole nie? ze od nejakej malej po ...
05.04.2017 - 16:18:34
00
Ninja ZX6R nie je najlepší ,,starter bike´´. Na druhú stranu(vidím že si môj rovesník) pokiaľ máš mozog na svojom mieste, vieš ovládať svoj adrenalín a netrpíš tikmi v zápästí nevidím dôvod prečo začínať na Ninji 250 alebo 300(to by som doporčil 20r. chalanom). Myslím že by ťa rýchlo omrzela a kupoval by si aj tak silnejšiu. Základ je zžiť sa s mašinou, nevytáčať nad 8tis. ot. a rešpektovať motorku, potom bude aj ona teba. A keď si budeš myslieť že ju už ovládaš, opakuj postup odznovu :) Zase ale nesadať na motorku so strachom.
600vka vie niekedy odpusiť viac chýb ako 650-750 dvojvalec, hlavne pri podraďovaní a pridávaní v zákrute.
Najkritickejšie situácie na ceste som aj tak zažil ,,vďaka´´ plechovkárom(t.j vodiči áut) :^)

Aku už chceš na začiatok superšporta 600cc tak ja osobne by som sa riadil poradím:
1.Yamaha Thundercat
2.CBR 600 F4i/F-Sport/RR
3.GSX-R 600 / ZX-6R
4.R6
5.Daytona 675

Poznám aj bláznov čo začínali na 1000ke ale to už je trochu extrém. Hlavne s rozumom :sun:


Naposledy upravil Ninja600 dňa 07.04.2017 - 20:01:10, celkovo upravené 1 krát.

05.04.2017 - 16:22:46
01
keyboard_arrow_up