za tu cenu zaujimave, vybava 105 bude urcite stacit, ale zial ako vidis, nie vsetky
komponenty su na tejto urovni takze je to tak z tretiny ci z polovice vybava 105 a nie je to tzv. full 105. pri takom najazde kilometrov netreba hladat nejake delo, ale dobre
brzdy su dolezita vec a to je zvycajne aj problem lacnych bikov, ze vybavu si potom clovek upgraduje a defacto casom vysoli tolko co by zaplatil rovno.
ak si ten cros bike chces nechat a mal by si dva, tak tento je mozno zaujimava volba ako viacej sportovejsi bike ale ked to vidim a citam a v pondelok aj videl tak mi to ako endurance teda pohodlny bike ani moc nepripada. uz ked pisu ze je to kompromis medzi pohodlim a jazdnymi vlastnostami, tak taketo biky su zvycajne radovo drahsie alebo je to skratka slusne povedane malo pohodlny endurance bike a teda tuhsi a sportovejsi. rocny najazd udavas celkom slaby, to sa da spravit s hocicym, ak chces ale jazdit aj kopce alebo ta to mozno chyti a urobis napokon viac km, napriklad osobne som chcel jazdit tolko co ty aby som nakoniec jazdil na
cestaku trikrat tolko ako som planoval, tak zvaz mozno aj vyssiu cenovku ci full 105, kazdopadne bikeradar ma trefne recenzie, co pisu aj plati, brzdy bude treba vymenit, a osobne by som nechcel ani pily 52/36, ak nie si vysportovany, necches to menit a chces jazdit kopce, skus rovno pozerat 50/36 a kazetu eventualne 11-32.
kazdopadne pri tom cenovom strope ma az tak alternativ nenapada ale na eshopoch cosi moze byt. V zasade ak to ma byt karbon za nizku cenu a pohodlnejsi nez cayo tak by to mohlo byt giant defy. giant ani nedava lowendove komponenty spolu s lepsimi a cenove akcie byvaju zaujimave.
focus ako taky je pohodova nemecka znacka, nic zle sa asi neda povedat, nemci na tom jazdia tak ako u nas na CTM/dema/kellys. to zaverecne zhodnotenie je velmi trefne:
Buy if: You want a performance race machine with a frameset that’s proven at the highest level and well worthy of showering with upgrades as your budget permits
kazdopadne tektro ci concept komponent nie je pre narocnejsieho zakaznika a je to zrele na upgrade ale to mozes robit casom, zalezi od narocnosti a penazi, ram je dolezity, ten je skor sportovejsi nez pohodlny ale je to karbon, kazdy karbon je pohodlnejsi nez hlinik. osobne si myslim, ze ten karbonovy cayo budes povazovat asi za pohodlnejsi nez ten hlinikovu krosku GT s odpruzenou vidlou.