Kristina napísal:
Kombinácia 19mm ráfik, 2,25" plášť a 125kg bajker je veľmi nešťastná. Problém je, že na úzkom ráfku sa objemný plášť pri nižších tlakoch v zákrute tzv. žuje. Na taký objemný plášť odporúčam aspoň vnútornú šírku 23mm.

Súhlasím, s tebou :) , to žutie som cítil aj ja pri nižšom tlaku aj na 22 mm rafikoch a to mám necelých 90 kg. Takže v tomto prípade majú širšie ráfy svoj význam, lebo inak aj tak musíš fúkať vysoké tlaky a stráca sa jedna z hlavných výhod bezdušákov, okrem defektov samozrejme :)
15.05.2017 - 18:41:27
01
Ahojte, ma niekto skusenosti so zatkami namiesto pasky pri bezdusakoch? Specialized ich dodal k cestnym kolesam Roval (CLX 50). Celkom ma zaujali kvoli uspore hmotnosti v porovnani s No-tubes paskou. Problem vznikol pri nasadzovani plasta. Osvedceny postup ktory normalne pouzivam (tlakova nadoba + mydlova voda) nezabera a vzduch stale unika cez strbinu medzi patkou plasta, rafikom a zatkami.

Prílohy:

Komentár súboru: "tubeless plugs"
p5pb11074816.jpg
p5pb11074816.jpg 96 KiB thumb_up0thumb_down

15.05.2017 - 19:35:44
00
daj 1000 krat overenu pasku a mas pokoj. ak mas dobre plaste .
15.05.2017 - 20:11:17
00
A to sú zátky na bezduše? Majú naozaj tesniť? Nie sú to iba zátky na cestné kolesá aby pri vysokých tlakoch nevydúvalo dušu cez tie diery do ráfku?
15.05.2017 - 20:37:25
02
Kristina: podla mna ano Specialized to vola "tubeless plugs" a v navode sa pise, ze su urcene na utesnenie bezdusoveho systemu. Su dve verzie tych zatok - cierne do karbonovych MTB kolies a biele (tie mam ja) do cestnych karbonovych Rovalov. Kazda zatka ma maly o-kruzok ktorym to asi tesni.

Bade: Plaste su snad dobre, su to TL easy Schwalbe One Pro.

Bojoval som s tym asi 2 hod a nic. Zatial som teda nasadil duse nech si patky zvyknu a v stredu skusim plan B s CO2 bombickou. Pasky su asi bezpecna moznost ale chcel by som toto skusit nejako spojazdnit.
15.05.2017 - 21:02:13
00
Pridavam este fotku tej zatky a na druhej je moje vcerajsie zufalstvo v dielni :D

Prílohy:

20170515_210634.jpg
20170515_210634.jpg 330.37 KiB thumb_up0thumb_down

20170514_082749.jpg
20170514_082749.jpg 510.67 KiB thumb_up3thumb_down

15.05.2017 - 21:13:27
01
mimochodom, ked som uz zabrdol do temy opravy tubeless defektu... zaujalo ma toto. Na rezanec nepouzil lepidlo, ale oblial ho vodou... aby zapuchol a prilepil sa... vie o tom materiali z coho je vyrobeny tento rezanec niekto nieco?
Ten rezanec nemoze byt asi lepkavy, inak by do tej rurky uz ziadny dalsi nevsunul... asi..
Dynaplug® Micro Pro Tubeless Bicycle Tire Repair Tool thumb_up0thumb_down
15.05.2017 - 21:19:23
00
Dnes pocas jazdy po asfalte (!!!) zrazu zadne koleso maksie, pozeram a fucalo popri ventile vid video. Asi sa oddelila patka od bocnice, este som to neskumal, sa mi s tym nechcelo prplat. Tlak bol 33 psi cize 2.1bar, dofukol som pred jazdou.
Myslite, ze by sa to dalo reklamovat? Plast ma iba okolo 1000km a necele 3 mesiace.

Continental RaceKing 2.2 Protection problem thumb_up0thumb_down
16.05.2017 - 21:00:45
00
ďalšía čiarka pre continental :D
16.05.2017 - 21:23:22
00
Reklamovať.
Možno ešte predtým kontaktovať obchod co oni nato.
Ja mam svoje conti na reklamácii a čakám ci uznajú alebo nie.
17.05.2017 - 07:21:38
00
Ahoj. Viete mi poradit ci mozem pouzit na rafiky DT SWISS M 1900 SPLINE plaste CONTINENTAL MOUNTAIN KING II RACESPORT 2.2 a CONTINENTAL X-KING RACESPORT 2,2 ako bezdusove? Nasiel som, ze dt swiss predavaju na tieto rafiky bezdusovy set, kde je paska a ventily. Ale neviem, ci to bude fungovat pri danych plastoch, popripade treba kupit inu variantu.
17.05.2017 - 10:24:53
00
Fungovat ti to urcite bude.
17.05.2017 - 11:24:20
00
O tých racesport verziách už tu bolo popísané dosť a stále ich chcete dávať na bezduše. Za mňa verzia protection
17.05.2017 - 11:53:25
01
Verzie RS na bezduše nepoužívať. Protection alebo Performance sú obe verzie tubeless ready.
17.05.2017 - 12:56:18
00
A oplatí sa dať raz toľko za ProTection verziu?
17.05.2017 - 13:31:02
00
keyboard_arrow_up