silva neodpovedala si nam ani na jeden email, kde sme navrhovali rozdelit objednavku a doposlat ti chybajuce platnicky na nase naklady. Mohla si mat pred vikendom vsetko okrem platniciek. Zjavne ti ale emaily chodia, kedze evidujes odpovede na svoje emaily, kde 'dorazne ziadas' vratenie penazi na ucet. Tie peniaze na ucte mas od vcera - kedze nie si nas jediny zakaznik, tieto veci riesime hromadne 1-2 krat tyzdenne a medzibankovy prevod tiez nieco trva (zakonna lehota je 14 dni). Ak mas cas pisat recenzie na nas eshop kade-tade, urcite mas cas aj odpovedat na email, mohli sme sa vyhnut sklamaniu a nemuseli by sme mat 6 ticketov o tom istom a bez tvojej odpovede.
Ked nam nieco svieti ako "na predajni", znamena to ze v skladovej evidencii to mame evidovane ako na predajni. Kazdej jednej predajni na svete sa ale obcas stane, ze skladova evidencia nesedi s realitou, lebo bola polozka zaevidovana nespravne, pripadne sa stratila alebo bola poskodena. Nemame najmensi dovod tvrdit, ze sme nieco nenasli, ak sme to v predajni fyzicky mali - preco by sme to robili? Aby sme predlzili dobu vybavenia objednavky a znechutili zakaznika? Ak sa to stane, doobjednavame tovar z najrychlejsieho zdroja a informujeme zakaznika. Radost nam to nerobi a je nam jasne, ze ani zakaznikovi - preto vzdy ponukneme sposob ako dodat nachystanu cast objednavky rychlo a chybajucu vec doposlat.