silva poprosim ta. Mame vsetko v ticketoch, takze ja vidim kompletnu komunikaciu. Bude dobre si to porovnat s tym co mas ty. Pisal som ale, ze si neodpovedala na nase emaily, nie ze si nekomunikovala. Ziadosti a urgenci sme od teba dostali viacero. Na vsetky ti bolo odpovedane profesionalne a s ospravedlnim za komplikacie. Bolo povedane, ze peniaze dostanes spat v najblizsich dnoch a to sa aj udialo - este raz napisem, ze vratenie penazi spracovavame momentalne 2x tyzdenne a medzibankovy prevod trva 1 den, preto ich vratenie trvalo 4 pracovne dni. To objektivne nie je dlho (zakonna lehota je 14 dni).
Ohladom "tvarenia sa ze ho mame" som pisal o stranu nazad. A nie si jedina, ktorej bola omeskana objednavka - aj ked drviva vacsina ide nacas, zmeska nam ich viac ako by sme chceli. Vacsina zakaznikov je ale tolerantnejsich ako ty a odpovedaju nam na emaily a nasledne vieme situaciu zachranit rozdelenim objednavky alebo zamenou v objednavke.
Edit, kedze si doplnala prispevok:
- Alza: nie som nadseny, ale viem sa vzit do ich koze a nestracam svoj ani ich cas rozoberanim preco mi prislo nieco o dva dni neskor ako malo, aj ked to mali skladom. A nakupujem dalej, lebo maju najsirsiu ponuku, dobre ceny a su relativne spolahlivi.
- Platnicky: my sme nevedeli ci prave tie platnicky potrebujes. Ak by si nam odpisala, mozno by sme vedeli. Dali sme ti moznost rozdelit objednavku, vzdy je moznost objednavku aj stornovat, ked ale nemame odpoved, tak proste cakame kym sa objednavka skompletuje.
Ja ti tvoj nazor neberiem a ani ti neberiem pravo sem (a inde) pisat svoju skusenost. Ja ti len odpovedam a davam fakty z nasej strany. Tvoje prve 2 objednavky boli bez problemov a nacas, dalsie 2 mali problem. To je 50% uspesnost a je to ubohe, netesi ma to a chapem ze si z toho nahnevana a ze uz u nas pravdepodobne nekupis, budis. Ale vacsina ludi ma pozitivnu skusenost (NB hodnotenia na Heureke, kde si nam tiez dala negativnu recenziu) a kedze nemaju potrebu sem pisat, aby vyvazili tvoju skusenost, musim nas shop obranovat sam.