Spĺňa všetko, čo som od neho očakával.
Hore stúpa adekvátne k hmotnosti (14+kg), zadná stavba sa húpe v sede minimálne (na propedal siaham minimálne, napr. na dlhých strmších asfaltových transveroch), v stoji viac (nič neštandardné). Vyšiel som s ním aj krátke stojky s limitnými uhlami (vidím, že si z KE, tak možno poznáš Kopec pravdy pod Kamennym hrbom, alebo zjazdovku z Golgoty pod Kojšovkou), takže šliapať sa s ním dá - samozrejme nie v maratónskom tempe.
V zjazde sa správa neutrálne (neprepadá sa do zdvihu, ani nie je extra progresívny, žehlí ,,normálne" (ja som ale zástanca názoru, že veľa ľudí preceňuje to ktoré riešenie systému odpruženia zadnej stavby). V rýchlych segmentoch je stabilný (dĺžka, nižšie ťažisko), no zvláda v pohode aj ostré switche (a to ja nie som nejaký extra technik, no so switchami pod Vrabčiakmi nemám problém).
Mínusy:
1. širšia zadná stavba - s flatmi budeš pravdepodobne zakopávať o stavbu pri šliapaní (ja jazdím spd a tam je to pri šliapaní v pohode, no pri technických zjazdoch občas škrtnem).
2. miesto nad mufňou stredového zloženia treba zabezpečiť proti nečistotám - vedú tadiaľ ,,káble" k meniču a zadnej brzde...ak to nevyriešiš bordel na bowdenoch vyderie do mufne diery - ja tam mám kus starej
duše + nalepenú fóliu na mufni a je to OK.
3. tých V-štvoriek začína byť v mojom širšom okolí stále viac a viac