Dosť by pomohlo, keby to bolo jasne pochopiteľné. Ako bežný zákazník nemôžem lúštiť to, že doba dodania sa líši v závislosti od toho odkiaľ to ide. Niekedy je menej viac a stačí informácia: dodanie do troch dní, dodanie do týždňa. No neva...
06.05.2017 - 23:02:50
00
Ale na to slúži ten dátum ktorý svieti v košíku, pri rekapitulácii objednávky, v emailovom potvrdení a v sekcii tvoje objednávky. Doba dodania sa odvíja aj od toho kam sa dodáva (hradok vs kurier), od toho koľko kusov produktu máš v košíku (napríklad ak objednavas viac ako mame skladom, systém s tým ráta a dá dlhšie dodanie). Záleží aj kedy objednas - ak je to v piatok pred dlhým víkendom tak do 3 dni nebude v utorok, ale další piatok - lebo cez sviatky kuriéri nepracujú. Je to komplexne a najjednoduchšie čo vieme spraviť je mat predpokladaný dátum dodania, ktorý to všetko berie do úvahy. Už len potrebujeme aby ho zákazníci vnímali :)
07.05.2017 - 08:52:35
00
Chalani máte správnu tabulku na tieto boty / Five-ten / ? Ja mam 27,5cm a nosím 43.
http://www.mtbiker.sk/shop/tretry-a-obuv/lifestyle-obuv/five-ten-access-boty-mystery-red.html
http://www.mtbiker.sk/shop/tretry-a-obuv/lifestyle-obuv/five-ten-access-mesh-topanky-solar-red.html
ja som stiahol tabulku s českej strany a ta sedí s tým čo som dneska skúšal v BA u chalaňoch.

    Prílohy:

    5 tine.JPG
    5 tine.JPG 43.21 KiB thumb_up0thumb_down

    09.05.2017 - 17:03:52
    00
    ...dobry den..pisal som Vam dve spravy..pozrite to prosim...dik
    22.05.2017 - 06:16:43
    00
    Inak ľudkovia potom neviem či vám tu už niekto nepísal, ale Gmail vyhodnocuje vaše maily ako spam. Konkrétne odoslanie tovaru, prijatie objednávky a podobne. :)
    22.05.2017 - 11:43:07
    00
    No je to individualne, ale nie je to neobvykle. Zial s tym nespravime asi nic, spam nikomu neposielame, staci ze viacero ludi oznaci napr. notifikacie z fora ako spam a je to...

    jurajc urcite sa k tomu chalani prepracuju, ale v nedelu o 19:00 ich tickety nenutim riesit :)
    22.05.2017 - 12:21:03
    01
    Haha....v pohodee..rozumiem..robim piatok, sviatok...som si ani neuvedomil :)
    22.05.2017 - 13:24:49
    00
    fofo050 vďaka, upravené :-)
    25.05.2017 - 14:45:52
    01
    Rado sa stalo.
    25.05.2017 - 20:19:11
    00
    ten obrazok prilby tam asi nepatri
    http://www.mtbiker.sk/shop/oblecenie-a-tretry/dresy-a-tricka/kratky-rukav/endura-hummvee-ray-ii-dres-pansky-cierny.html

    a ani tu ta mikina
    http://www.mtbiker.sk/shop/oblecenie-a-tretry/dresy-a-tricka/kratky-rukav/endura-logo-pansky-dres-596014.html

      29.05.2017 - 19:11:14
      00
      ennio napísal:


      upravene, vdaka

        30.05.2017 - 09:12:56
        01
        weja146 pozries pls. este aj na toto, preco sa tam nezobrazuje obrazok? Mozno prave tu suciastku potrebujem, ale bez foto si nie som isty. Dik.

        http://www.mtbiker.sk/shop/komponenty/brzdy/diely-a-adaptery/formula-koncovka-hadice-r1-rx-mega-theone-c1--olivka-trn-matica-m8-1.html
        30.05.2017 - 10:07:33
        00
        doplnená fotka
        30.05.2017 - 10:12:21
        01
        cervo napísal:
        Ale na to slúži ten dátum ktorý svieti v košíku, pri rekapitulácii objednávky, v emailovom potvrdení a v sekcii tvoje objednávky. Doba dodania sa odvíja aj od toho kam sa dodáva (hradok vs kurier), od toho koľko kusov produktu máš v košíku (napríklad ak objednavas viac ako mame skladom, systém s tým ráta a dá dlhšie dodanie). Záleží aj kedy objednas - ak je to v piatok pred dlhým víkendom tak do 3 dni nebude v utorok, ale další piatok - lebo cez sviatky kuriéri nepracujú. Je to komplexne a najjednoduchšie čo vieme spraviť je mat predpokladaný dátum dodania, ktorý to všetko berie do úvahy. Už len potrebujeme aby ho zákazníci vnímali :)


        Ja nechapem jednu vec. Zamerne si objednavam veci, ktore mate uvedene "skladom" alebo "na predajni", ale aj tak moju poslednu objednavku este stale po tyzdni nemam doma. Mam pocit, ze bez mojho urgovania sa toho ani nikto nechytil, pretoze mi panko odpisal, ze zistuje kedy budu k dispozicii u dodavatela. Preco uvadzate nieco co nemusi byt pravda alebo cim si nie ste isty, pretoze to realne na sklade nemate?
        30.05.2017 - 14:44:20
        00
        sranki mame nachystane vsetko okrem kluk, ktore sa museli preobjednat, kedze tam nesedelo prevedenie so skladovou evidenciou. Nie je pravda, ze by sa toho nikto nechytil, lebo kluky su doobjednane a na ceste k nam. Taktiez neuvadzame zamerne nieco skladom / na predajne ak to nemame - moze sa ale stat ze zamenime nieco my alebo nam pride nieco zamenene uz od dodavatela a vsimneme si to az pri expedicii. Co ale nie je OK je to, ze sme nenapisali skor ze je s nimi problem a to musim preverit. Ospravedlnujeme sa Ti za zdrzanie.
        30.05.2017 - 14:59:04
        00
        keyboard_arrow_up