duves napísal:
Ten zapuzdreny stred bol vtedy pokrok. Svojho času som si v 80-ych rokoch vyrobil niečo podobné.

Tie zapuzdrene stredy od kinexu boli tazke ale spolahlive - v podstate neznicitelne.
Neskor isla kvalita dole.
06.06.2017 - 13:37:02
02
takýchto pripadov uz bolo velmi vela, prosim uz ich nepodporujte, je to odpad, pouzivajte Uber alebo Hopin
http://www.topky.sk/cl/10/1634101/Turisti-nastupili-na-stanici-do-taxika--Stacili-3-minuty-a-Bratislava-je-opat-zhovadena-vo-svete
06.06.2017 - 14:01:48
00
trmax napísal:
Tie zapuzdrene stredy od kinexu boli tazke ale spolahlive - v podstate neznicitelne.
Neskor isla kvalita dole.

Ja som mal vyrobeny s vymenitelnymi priemyselnymi ložiskami. Takže tiež nezničitelne.
Už sa priliš hrajkaju s hmotnosťou a potom davaju na trh vyrobky s kratkou životnosťou.
06.06.2017 - 14:21:26
00
Problém s tým stredom bol ten, že keď som naň namontoval nové kľuky, tak sa ľavá kľuka oprela do misky a nešlo ňou točiť :D Tak som tam hodil nejaký Shimano, síce neviem koľko vydrží, ale aspoň ho nebudem dávať dole kladivom.
06.06.2017 - 19:14:14
00
Chlapci to zvladli, na Pinčloch: https://autobild.cas.sk/clanok/213689/pionierom-do-afriky-po-140-dnoch-je-koniec/
06.06.2017 - 19:45:33
00
iron.hide napísal:
takýchto pripadov uz bolo velmi vela, prosim uz ich nepodporujte, je to odpad, pouzivajte Uber alebo Hopin
http://www.topky.sk/cl/10/1634101/Turisti-nastupili-na-stanici-do-taxika--Stacili-3-minuty-a-Bratislava-je-opat-zhovadena-vo-svete

Presne nech vykapu. Ked som v Prahe tak jazdim Uber Black a aj tak je to 5x lacnejsie ako takyto odrbavaci. O cistych novych ciernych autach v kozi s automatom ani nehovorim. Niektori soferi aj otvaraju dvere, ale to mu hned poviem, ze netreba. Btw. Black musia mat taxi licencie a poistku.
06.06.2017 - 20:03:26
00
Dankovi uz niekto vyvlastnil rozum
https://ekonomika.sme.sk/c/20551953/danko-chce-vyvlastnovat-podu-aj-pre-bicykle.html#axzz4jIPT9qWu
07.06.2017 - 08:37:19
01
Pre tých čo nemajú prístup na SME.SK :

BRATISLAVA.
Od piatka platí zákon, ktorý uľahčuje vyvlastňovanie pozemkov pri výstavbe ciest a predseda Slovenskej národnej strany (SNS) Andrej Danko už hovorí, že vyvlastňovanie treba uľahčiť aj pri výstavbe cyklistických trás.

Právnik upozorňuje, že to môže byť ťažko realizovateľné.
V utorok Danko vyhlásil, že sa preto v najbližšom čase chce stretnúť s ministrom dopravy Árpádom Érsekom (Most-Híd), aby vypracoval zoznam projektov v rámci „siete cyklistických trás národného významu“.

Cyklotrasy z eurofondov
Podrobnosti predseda parlamentu v utorok nespresnil a ani predtým financovanie cyklistických trás neriešil. „Slovensku chýba národná cyklotrasa, pri ktorej budovaní by sa dalo vyvlastňovať i časť územia na území obcí, na území vyšších územných celkov,“ rečnil Danko.
V skutočnosti pritom patrí stratégia rozvoja cyklistickej dopravy na Slovensku pod ministerstvo dopravy, ktoré prislúcha koaličnej strane Most-Híd. SNS má na tomto ministerstve štátneho tajomníka Petra Ďurčeka.
Ministerstvo dopravy na Dankove vyhlásenia reagovalo len všeobecne, že cyklistickú dopravu považuje za dôležitú pre regionálny rozvoj a cestovný ruch.
Ani samotné ministerstvo pritom doteraz priamo nerozhoduje, kde kedy a aká cyklistická trasa vznikne. Je to právomoc miest a obcí, ktoré vo svojich územných plánoch kreslia ich trasovanie.
Samosprávy môžu čerpať na rozvoj cyklistickej dopravy aj eurofondy, do roku 2020 ide o vyše štyristo miliónov eur na projekty bezpečnej a ekologickej dopravy v regiónoch.
Rozpočet je určený na „výstavbu, rekonštrukciu a modernizáciu ciest, podporu výstavby cyklotrás a rozvoj integrovaných dopravných systémov“. Väčšina peňazí sa musí preinvestovať mimo hlavného mesta.
Už vlani v decembri vláda zverejnila prvú výzvu na podporu cyklistickej dopravy, celkovo sa v rámci nej má rozdeliť 24 miliónov eur.

Ako odôvodní vyvlastňovanie
Keďže nedávno schválený zákon o vyvlastňovaní upravuje iba zrýchlenú výstavbu ciest na cudzom, podľa partnera advokátskej kancelárie PaulQ Tomáša Kamenca bude musieť štát v prípade cyklistických trás postupovať štandardne podľa stavebného zákona.
„Vyvlastniť majetok je možné len vo verejnom záujme, v nevyhnutnej miere a za primeranú náhradu. Je otázka, či by bol verejný záujem preukázaný práve pri stavbe cyklotrás,“ vraví Kamenec.
Politici a úradníci by museli presvedčiť súdy, prečo je výstavba cyklistických trás v regiónoch celospoločensky dôležitá.
Ak by sa to nepodarilo, súdy by mohli vyvlastňovanie pozemkov zablokovať.
Mestá investujú
Samotné mestá pritom do cyklistickej dopravy investujú aj zo svojich, bez toho, že by hlásili problémy so získaním pozemkov.
Napríklad Bratislava tento rok hlási, že chce investovať 900-tisíc eur do rekonštrukcie a výstavby cyklistických trás.
Nové dráhy pre bicykli by mali pribudnúť v Rači či v Novom Meste, magistrát chystá aj projekty na výstavbu cyklistických trás ku kúpalisku na Zlatých pieskoch či z Mlynskej doliny do bratislavského Lesoparku.


Ospravedlňujem sa dĺžku príspevku, môžem zmazať.
07.06.2017 - 09:07:00
04
Bratislavske cyklotrasy : https://bratislava.sme.sk/c/20395790/v-bratislave-maju-pribudnut-cyklotrasy.html?ref=av-center#axzz4jIXYHVGC
07.06.2017 - 09:08:53
00
Vraj Alstrova ulica! Viete ako to tam vyzera? Na jednej strane odstavene auta, na druhej strane odstavene auta.
Toto je 5 rokov stare: http://dusan-vesely.racan.sk/2012/08/parkovanie-v-raci-alebo-balkan-v-strede.html, už je to tam daleko hustejšie. Tak nechapem, kde tam chcu dat cyklotrasu.
07.06.2017 - 09:28:50
00
Daju tam zakaz statia a bude. Skutocne nechapem (Teda chapem. Lenivost a trva dlhsie zaparkovat a vyliezt von), preco neparkuju vo svojich dvoroch. Ak tam spravia cyklochodnik, tak pre vacsinu vodicov aj tak bude sluzit na parkovanie, ako vsade inde :/
07.06.2017 - 09:38:01
00
Toto hnevá aj mňa, tá lenivosť zaparkovať si auto vo vlastnom dvore a tak nezaberať chodník.
07.06.2017 - 12:44:50
00
poprosil by som tunajších odborníkov o radu, potrebujem kosiť terasovitý pozemok + úzky chodník (ešte som presne nezmeral jeho šírku) a nechcem to kosiť každý týždeň lebo tam nepotrebujem mať anglický trávnik
no a moja otázka znie, akú kosačku si kúpiť ak potrbujem okolo 400-500 m2, tým že nechcem kosiť zbytočne často tak budem kosiť skôr vyššiu trávu ...
na vyžínačku či krovinorez je to asi priveľká plocha a rotačné asi zvládajú len nízku trávu .... alebo to tak nie je? skúsil by mi to niekto vysvetliť prosím Vás?
07.06.2017 - 13:18:19
00
Krovinorez s nozmi - uplne v poho.
07.06.2017 - 13:20:33
01
Len pozor na vyzinacku tot by som na taku plochu nebral ked tak krovinorez i najnizsiu radu - rozdiel vyzinacka - krovinorez - krovinorez vies pouzit noz.
07.06.2017 - 13:26:58
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up