....
Druhý som mal
SPECIALIZED Turbo Levo FSR Short Travel Comp CE 29, pohon lepšie vyladený, odpájanie nebolo takmer cítiť, nemá ale displej, iba ledky z boku baterie v 3 gumených tlačidlách, nebolo na to ani dobre vidieť, aj sa tam zle šmátralo, ale zase nebol dôvod s tým moc baštrngovať, rozdiel medzi režimami nebol zásadný, dosť to pomáhalo aj na slabom a silný zase nesekal, nerobil problémy v ťažšom teréne.
Baterku mi dali nabitú asi na polovicu, na červeno začala svietiť tam kde skapal Kellys, nejako som ešte došlapal/ dotlačil na Panskú Javorinu, dole ale celkom bez motora. Pruženie fajne vyladené, ale ten 2m skalný prah na modrej som si netrúfol.
V sobotu som mu dal druhú šancu. Začínal som na ňom, tak
baterka plná. Pod
sedlom pod Panskou Javorinou som nedal len ten priečny kmeň a nad ním 10m skalnatého strmáku, na Panskej Javorine za 40min. V zjazde som už dal aj prah, dolu mi chýbalo do 1000vm ešte 150, tak zarovno s vlekom ešte na vrch strediska, to už ale bola baterka červená (aj keď neblikala, 200vm by ešte zvládla), to ma moc nepotešilo, jazdil som síce na max. režime, ale čakal som trochu viac.
V nedeľu som ho mal naposledy, zase len polka baterky, tak som od začiatku išiel na slabom, vydržala 600vm, ale zamakal som si..
a elektro, fungovalo to perfektne, zjazd na 3" bol obrovsky rozdiel oproti 2.2, ht v elektre, alebo klasicky full v elektre ma nelaka, nic nove mi neprinesie, to ze s nima dam 3x viac kopcov ma nezaujima, ale 3 palcak Turbo Levo je nieco nove a bola s nim velka zabava