nazdar,
ad) kamenne predajne, ja osobne som mal opacnu filozofiu, internetovy predaj nam zabije postupne aj kvalitny servis a sluzby. navyse DPH platis napr. Nemecku a nie Slovensku. Zalezi aky si lokalpatriot napriklad, ja som. Kamenna predajna ti da aj kartu vdaka ktorej ma potom clovek zlavy na
doplnky a servis a mam dve taketo karby a obe pravidelne vyuzivam a uz som aj co to usetril. Internetove znacky su castokrat dost standardizovane, vlastny vyskum a vyvoj minimalny, niekedy nad tymi bikami nikto ani nerozmysla a nestetuje, len to povebera z katalogu (slova zakladatela slovenskeho Kellys). Kazdy na
biku pozera na nieco trosku ine, od teba by som ocakaval, ak si si toto forum cital cele, aj informaciu co a ako chces na
cestaku jazdit. Napriklad na diskove brzdy nevidim nejaky velky dovod, akurat by ma otravoval ich servis, mam ich na MTB a taketo brzdy su skratka komplikovanejsie, privela veci sa moze poondit ale ma to aj iste vyhody, napriklad ak chces jazdit dole velkymi kopcami nadoraz, zalezi ci vies objektivne posudit co chces a potrebujes hlavne preto, ze za diskace sa na cestakoch dost priplaca. Niektori ludia hladaju usporu gramov, kotuce to neponukaju atd.
co sa tyka superioru, na tejto stranke sa o nom popisalo vela, skus popozerat.
search.php?keywords=superiorosobne by som na cestaku daval velky doraz na karbon, jeho kvalitu, referencie a zaruky. Poznam jedneho drtica, co cesky karbonovy
ram do roka pukol, potom este jeden dalsi a teraz radsej jazdi na hlinikoch. Taktiez poznam chlapika, co sa mu pocas jazdy zlomila karbonova
vidlica a mal zdravotny uraz. Uz sa to sice nestava tak casto ako kedysi ale predsa len je ram prilis dolezity. Ono nie je karbon ako karbon.
Jedneho majitela asi rovnakeho superioru poznam, nestazuje si, ale jazdecky je to skor taky turista a neztazuje si. Najlepsia by bola referencia od majitela takeho biku.
Co sa tyka ultimate a endurance od canoynu veru, tiez som si velky rozdiel nevsimol, to si v podstate vyjadril spravne.
cenovka 2 litre je rozumna volba, akurat su znacky v kamennych obchodoch ktore ponukaju po zlave aj taketo ceny na
biky s lepsou reputaciou, zarukou ci vybavou nez su tie internetove, akurat treba riadne hladat velkost a ponuku, v druhom polroku by mali ist ceny dole na stare modely a pripravovat si predajne a sklady na nove modely, akurat coraz viacej sa kamenne predajne prisposobuju internetovemu predaju a teda minimalizuju zasoby, co vidno aj na pristupe greenbike.
Ak sa ti ten superior pozdava, nuz vybava nevyzera veru zle, skus si pozistovat co najviac o tom karbone a rame a idealne si ho aj vyskusat, kazdy clovek ma trosku ine telo a kazdy ram je trosku iny, skorigovat ci upgradnut sa sice co to da, ale predsa len ten feeling z biku je dolezity, rovnake velkosti od roznych znaciek tiez nie su castokrat porovnatelne. no a zaklad je ram, vela ludi vymenilo kazdy komponent na biku, ale ram sa meni najhorsie
BTW, osobne keby som dnes vyberal bike, isiel by som do BMC Teammachine SLR01 (mozno aj SLR2) a bolo by mi jedno ci to ma 105tku ci Ultegru, geometria je nieco medzi race a endurance, kazdopadne je to asi najuniverzalnejsi ram na trhu s velmi dobrym karbonom a kvalitou. Akurat to nejako zohnat za dobru cenu
Ono vsetci sme nejaki ini, niekto by si kupil skodu fabia v sportovom prevedeni co je mozno ten tvoj superior a niekto iny by zobral jednotkovy BMW hoci aj so slabsim motorom. kazdy by povazoval tu svoju volbu za dobru...vela ludi jazdi talianske modely hlavne kvoli exotike a vzhladu. ten BMC je nieco ako Porsche, btw, aspon zakladatel tej znacky to mal takto v plane.
ak vies co chces a ceske internetove znacky ti sedia, tak pozri aj maxbike.cz tam je celkom dobry konfigurator a mozes si vybrat uplne presne co chces.