poradí mi niekto, ako zhodiť držiak prevodníka zo starého Boschu. Kľuku aj tú poistnú maticu som dal dolu, ten "pavúk" drží. Nedopátral som sa, či je to na závit alebo len tak nasunuté. ďakujem

Prílohy:

bosch.jpg
bosch.jpg 7.52 KiB thumb_up0thumb_down

17.07.2017 - 09:16:42
00
Zdravim chcel by som si kupit toto monstrum, http://www.kaktusbike.sk/elektrobicykle/specialized-turbo-levo-fsr-short-travel-29/. Ide mi hlavne o pomoc do kopcou, lebo teraz mam malo casu na bike a nedari sa mi udrzat fizicka, potom strasne do kopcou trpim a radsej idem po rovine co ma kvoli prirode a vela ludom nebavi, inak mam cube AMS 120. Po rovine stym jazdit nebudem, tam nevidim dovod. Vlastnite to niekto? Ako to ide? Paci sa mi hlavne dizajn a ze to ma 42V
17.07.2017 - 20:03:58
00
v Kaktuse ti ho požičajú (keď kúpiš, požičovné vrátia), urob si názor sám
ja som ho mal na testovačke v Kálnici a nič mi nejako zvlášť nevadilo
17.07.2017 - 21:26:56
00
Da sa stym ujst aspon nejakych 1500 vm a 60 km?
17.07.2017 - 21:42:58
00
dá. ja mám 110kg a s max. výkonom mi baterka dala 1100vm do úplneho vybitia, to som akurát stihol za tú hodinu a pol čo bola na skúšanie
predpokladám, že so strednou pomocou a keby som mal dosť času, tak cez 2000vm dám
väčšie prevýšenie sa ale asi už neoplatí, odhadujem, že cez 3000vm by človek s trochu lepšou kondičkou dal rýchlejšie na klasickom biku
17.07.2017 - 22:17:52
00
ubosek napísal:
Da sa stym ujst aspon nejakych 1500 vm a 60 km?


To zavisi aj od toho, aku podporu motora si nastavis. Je tam 460 Wh bateria.
Ja mam iny bajk s 500 Wh bateriou. Z piatich stupnov podpory, jazdim vecsinou 3 stupen /standard/
a 60 km/1500 vm by to asi nedalo. Takych 50 km/1200 vm mozno. Mam ale len 85 kg.
Dalej to samozrejme zavisi aj aky jazdis teren a ako mas nahustene a siroke plaste.
V mojom pripade ide o single a zvaznice a meksi podklad.
Plaste 2,8" a cca 1 atm, takze velky komfort.
Po asfalte s uzsimi plastami a tvrdsimi nahustenim das o dost viac, ja ale asfalt nejazdim.
18.07.2017 - 01:23:34
01
ivo
Ja som postupoval podľa tohto videa
https://youtu.be/Q_tFgwRdUfw

Prečo ho vlastne ideš rozoberať? Puká v ňom?
20.07.2017 - 23:55:36
00
Takze po dvoch jizdach, mi to vydrzi nejakych 60 km a 900 vm, ale sem hodne tazky, su tam tazke plaste a mam momentalne kondicku nic moc. Inak sa mi zdaju prevody moc lahke, kopce tu mame do 12 percent a s pomocou vyuzivam vecsinou len spodnu polovicu kazety, rozmyslam vymit pevodnik plus 4 zuby? bez dopomoci sa stym da jazdit po rovine dlhsi aj cez 30 ale do kopca sa stym bez pomoc ide tazko, tam je to dost poznat. Mohlo by to vydrzat trosku viac ale inak je to parada vybehnut kopec 20/km tam kde som isiel 8 na obyc kole a trapil sa.Byt na kopci rychlo a potom si uzivat zjazd dole. Vedel by mi nikto poradit aky presne vecsi prevodnik by mi tam pasoval?
21.07.2017 - 21:50:37
00
Da sa to niekde odblokovat aby to nevypinalo pri 25?
21.07.2017 - 21:52:10
00
ubosek napísal:
Da sa to niekde odblokovat aby to nevypinalo pri 25?


Na Yamahe treba instalovat speedbox:
http://www.kubicasport.eu/speed-box-2-for-yamaha-pw-x-2017
Tvoj predajca ti urcite poradi,ako je to na tvojom bajku.

Naco menit prevodnik ? Ked sa ti zdaju byt lahke prevody, tak si zniz podporu motora.

Pozeram, ze chces kupit druhu baterku. Neviem ci je dobry napad nosit dalsiu 3 kg na chrbte.
Lepsie je vozit 0,8 kg nabijacku.
21.07.2017 - 22:32:12
00
simecek napísal:
Na Yamahe treba instalovat speedbox:
http://www.kubicasport.eu/speed-box-2-for-yamaha-pw-x-2017
Tvoj predajca ti urcite poradi,ako je to na tvojom bajku.

Naco menit prevodnik ? Ked sa ti zdaju byt lahke prevody, tak si zniz podporu motora.

Pozeram, ze chces kupit druhu baterku. Neviem ci je dobry napad nosit dalsiu 3 kg na chrbte.
Lepsie je vozit 0,8 kg nabijacku.


Prevodnik by som chcel menit na to aby som jazdil viac hornu polovicu kazety, nechcem jazdit bez dopomoci pomalsie.
A co stou nabijackou, ked mi v lese dojde elektrika, zazvonim nejakej babke, ze dobry den, mozem u vas na 3.5 hodiny si dobit baterku?
22.07.2017 - 07:33:41
00
Keď ti dôjde baterka, tak môžeš šliapať aj bez pomoci, či?
22.07.2017 - 07:36:35
00
Da, ale nie na Javorinu s 25 kg bicyklom, to by som musel inak vyzerat :)
22.07.2017 - 07:46:40
00
eRoman
Známemu z prevodníka vypadali šróby, čo držia prevodník. Potreboval som to zhodiť,,,dolu som to nakoniec dal. Držalo to pevne, nevedel som, či je ten "pavúK" na závit, alebo len nasadený. Teraz už viem. Keby som sa k tomu videu dopátral skôr, ušetril by som si dáky čas. :)
22.07.2017 - 09:00:02
00
ubosek napísal:
Prevodnik by som chcel menit na to aby som jazdil viac hornu polovicu kazety, nechcem jazdit bez dopomoci pomalsie.
A co stou nabijackou, ked mi v lese dojde elektrika, zazvonim nejakej babke, ze dobry den, mozem u vas na 3.5 hodiny si dobit baterku?


No skusim este naposledy.

Nehovorim, ze si mas vypnut podporu, ale ju znizit, povedzme na minimum. Potom sa ti nemozu zdat ziadne prevody lahke.
Ak ano, tak potom nepotrebujes ebajk.

Bateriu nemusis predsa dobijat pri vylete 3,5 hod. na maximum. Vsak staci napr. pol hodinu, v bufete si nieco das a ides dalej. Ak nie je po ruke bufet, ale aspon nejaka civilizacia s elektrikou /ano aj nejaka babka/, tak poziadam, tu mate 2 euro chcem si dobit baterku.
Ak chces dat v kuse viac ako 50 km/1200 vm bez uplnej civilizacie, tak ano, to je problem.
Ja dobijam vzdy ked mam prestavku a moznost, aj ked mam bateriu aj na 80% plnu a necakam az mam baterku skoro uplne vybitu.

Pred kupou tej druhej baterky /cca 800 euro/ si najdi 3 kg tehlu, zabal do handry, daj si ju do ruksaku k ostatnym veciam, co normalne vozis a sprav si v terene tych tvojich 50 km, mozno zmenis nazor na kupu.

Ak toto nepomoze, tak nic.
Nazdar.
22.07.2017 - 20:14:24
03
keyboard_arrow_up