bimjeam vsak to tam je - mas moznost osobne doniest k nam, poslat postou/lubovolne alebo MTBIKER kurierom. Je to na zakaznikovi - ak sa to zmesti do obalky, je to lepsie poslat k nam postou, ak je to vacsie, tych 3.90 za zvoz kurierom bude lacnejsie a pohodlnejsie ako ine sposoby.
31.07.2017 - 11:42:51
00
cervo, myslím to ako to putuje nazad ku mne. Ja som poslal "poštou na vlastné riziko" a ku mne sa vrátilo kuriérom SPS Parcelshop za 3.90 ;)
31.07.2017 - 12:04:29
00
Islo to SPS kurierom, nie do parcelshopu, ale chapem.

No to je rovnaka diskusia ako preco neposielame postou - v priemere je to drahsie, technicky narocnejsie a menej flexibilne ako kurier. Posta je optimalizovana na listove zasielky a tie su naozaj lacnejsie ako kurier, ale objednavky su vo vacsine pripadov baliky a tam posta taka skvela nie je (ano, chapem argument dorucenia na postu a pracujeme na tejto moznosti).

Priklad su platnicky co sme Ti teraz posielali. Ano, vosli by sa do obalky a mohli ist ako listova zasielka:
- cena 2. triedy standardneho listu je 65 centov (snad, ak by sme sa so vsetkym vosli pod 100 gramov)
- lenze posielame s dodanim na druhy den, cize list 1. triedy: 85 centov
- lenze posielame doporucene (kvoli trackingu) a s poistenim: 1.90 euro
- mas tam aj dobierku: 2.70 euro
- plus bublinkova obalka: 2.90 euro
- plus niekto sa s tym musi osobne terigat na postu, vystat rad a podat to a platit to cashom, potom to manualne oznacit v systeme ako odoslane. Pri SPS toto vsetko je automatizovane a zasielky dodavame v dodavke kazdy den do depa vecer po 18:00 (kdezto posta v Hradku zatvara pred 15:00).

No a teraz si zober ze posta ma 0% DPH, takze keby mala standardnych 20%, toto cele stoji 3.50 eur. A to posielame 50 gramove platnicky v obalke, co je asi najlacnejsie mozne dodanie. Ak by tam bolo nieco tazsie alebo drahsie, rychlo sme na cene vyssej ako kurier.

PS: a ano, aj s postou sa da integrovat a zazmluvnit business sluzby, ale to sme potom na tom istom co s SPS.
PPS: posielat postou v obalke "naverimboha" za 65 centov nebudeme, posledne co chceme je sa hadat ci nieco prislo, ci neprislo, ci sa stratilo, ci bolo odoslane vobec, ci tam bolo vsetko...
31.07.2017 - 12:29:18
02
Dobrý deň priatelia, mám ku Vašemu obchodu výhradu. Dnes mi prišiel balík súčasťou ktorého boli aj slnečné okuliare. Krabička od nich otvorená, taká ta okrúhla nálepka prerezaná, sklá nečisté. Okuliare nie sú poškodené, ale vadí mi že keď kupujem nový tovar, tak mi pošlete niečo čo si už niekto skúšal, alebo Vám niekto vrátil. Platím plnú sumu za nový výrobok a chcem výrobok ktorý predo mnou nikto nenosil, neskúšal, také patrí do bazaru. Ďakujem za pozornosť.
04.08.2017 - 14:28:42
04
kava vdaka za spatnu vazbu. Niektore okuliare mame na predajni vylozene v stojane na okuliare a ludia si ich maju moznost vyskusat. Je to rovnake ako v optike / predajni okuliarov, aj tam dostavas okuliare, ktore si uz ludia mohli skusat (rovnako ako aj v predajni s oblecenim, obuvou atp.). Nie je ekonomicky mozne aby sme mali z kazdeho modelu 1 "na skusanie", resp. ho po odskusani predavali cez bazar.
04.08.2017 - 14:44:35
00
Máte na to upozorniť, ja zásadne nekupujem vystavený tovar!!!
04.08.2017 - 14:45:57
03
A keď to chcete takto robiť, tak by sa patrilo ten výrobok pred expedovaním poriadne umyť. Prišili mi "nové" okuliare s mastnými sklami. Stále u nich píšete skladom 2ks, prečo mne posielate vystavené keď podľa tohoto máte ďalšie dvoje niekde naskladnené?


Naposledy upravil kava dňa 04.08.2017 - 14:53:49, celkovo upravené 1 krát.

04.08.2017 - 14:47:10
01
Za tie skla sa ospravedlnujeme, pracovnici v expedicii dostanu spatnu vazbu aby ich lepsie ocistili ak su vystavene.

Expedovali sa tie z predajne, kedze cela Vasa objednavka bola expedovatelna z predajne a cakanie na okuliare zo skladu by dodanie predlzilo.
04.08.2017 - 14:50:44
00
To je mne ale prd platné. Keď máte taký model že Vám to ekonomicky nepasuje, tak vystavené predávajte len na predajni ľuďom ktorým to nevadí, ale keď to posielate cez e-shop tak kupujúceho informujte že predávate vystavený kus. Sa mi bridí nosiť také niečo na tvári čo si v lete X ľudí nahodí na dopotený nos.
04.08.2017 - 14:52:24
00
Chapem a pokusime sa nejak implementovat to, ze sa tovar vystaveny na predajni oznaci ako vystaveny, nie je to vsak technicky jednoduche, kedze sa toho tovaru cez predajnu pretoci vela a len cast vystavujeme na predajnej ploche. Ak Vam tie okuliare nevyhovuju, mozete nam ich samozrejme vratit.
04.08.2017 - 15:03:57
00
Vzhľadom k tomu že je to spotrebný materiál v cene okolo 20€ a iné poškodenie nevykazuje, tak si ich umyjem a nechám. Do budúcnosti ale zvážim aký tovar od Vás budem brať a či vôbec, pretože tento spôsob predaja mi nevyhovuje.
04.08.2017 - 15:10:54
00
Vcera vecer som som kukal na shope celenku od sportful ... v dostupnosti bolo napisane na otazku ... Tak som napisal a cakam ze dostanem odpoved :) a rano kukne a celenky na celom niete nikde a odpoved tiez nie ... Viete mi povedat co sa stym deje?
07.08.2017 - 06:23:29
00
falko32 riešime to s dodávateľom, momentálne sa nám všetok Sportful ukazuje ako nedostupný, takze majú niekde chybu v systéme. Snáď opravia čoskoro a ak je čelenka k dispozícii, zobrazí sa v shope.
07.08.2017 - 08:31:25
00
cervo napísal:
Chapem a pokusime sa nejak implementovat to, ze sa tovar vystaveny na predajni oznaci ako vystaveny, nie je to vsak technicky jednoduche, kedze sa toho tovaru cez predajnu pretoci vela a len cast vystavujeme na predajnej ploche. Ak Vam tie okuliare nevyhovuju, mozete nam ich samozrejme vratit.

alza myslim rozoznava tovar novy, rozbaleny a pouzity (vrateny ?) ...
s implementaciou verim, ze to nebude jednoduche
07.08.2017 - 11:10:46
00
KinDo ano, ako pises, len teda rozbaleny tovar su primarne vratky, ktore nemaju poskodenie a su kompletne, ale mozu byt v neoriginalnom obale a pouzite su veci pouzite, ale funkcne niekedy s nekompletnym balenim. Neviem ci tovar co maju na showroome kategorizuju ako rozbaleny, je to mozne. Alze sa to pri jej obratoch robi troska lepsie ako nam, ale premyslime to.
07.08.2017 - 11:30:34
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up