tu mas to iste ohladom cestnych bicyklov:

Prílohy:

canyon1.JPG
canyon1.JPG 51.64 KiB thumb_up0thumb_down

canyon2.JPG
canyon2.JPG 41.98 KiB thumb_up0thumb_down

Cube.JPG
Cube.JPG 85.05 KiB thumb_up0thumb_down

01.08.2017 - 20:34:55
01
peter2 Presne to si myslim aj ja. Nepovazujem sa za totalneho neznalca, ale rozhodujme sa sposobom, hladam kto mi da najlahsi bike na najvyssej rade komponentov za najnizsiu cenu. A potom zistim... kua ved tam su cinske bovdeny, pneumatiky tam obuli hadam aby ma mucili, hlavove zlozenie zabudli zapuzdrit, sedlovka sa akosi divne ohyba a je kratka, zamok na sedle nedrzi, kotuce na brzdach nepasuju k strmenom, retaz je najnizsia rada aka na 10sp existuje a to este nehovorim ako sa daju nakombinovat 3 rozne sady na jeden bike. To si uz mozes rovno hodit maslu pri porovnavani.

stax No super, a teraz ich porovnaj s enve, alebo mavic a to je stale len komponent nie bike. To je ako ked ti dam porovnanie golfovych saftov jednej znacky. O tom ako poleti lopta to hovori len cast pribehu. Stale si podla toho bicykel/palice vybrat neviem.

PS: tie RC 38 SPLINE su super kola dobre uplne na vsetko okrem cyklokrosu ... aj aerodinamicke, aj na rovinu kde fuka... super kolesa. ;)

Mameluch Lepsie ale ako stoja oproti trebarz tej istej cenovej triede od pells, alebo canyon? Nikto nevie.


Naposledy upravil Kenai dňa 01.08.2017 - 20:41:33, celkovo upravené 1 krát.

01.08.2017 - 20:35:49
00
stale dokola to iste ako 5rocny. vzdavam :)

edit:
posledny pokus: napis co chces aj je tu kopa ludi ktori ti konkretny bike vyskladaju do spravy behom hodiny - komponenty sa budu lisit len v osobnych preferenciach a osobnymi kontaktami na vhodneho predajcu ktory z teba nezderie kozu. ak nechces seriovy canyon tak si nastav benchmark 6kg = 5000E (aj skladany) lacnejsi = tazsi / rovnako drahy trochu tazsi = lepsie aero vlastnosti vs cista vrcharina.
01.08.2017 - 20:40:44
01
A u tych golfovych palic ako vies ako si stoja proti konkurencii? Ako vies ake jazdne vlastnosti, prevodovku, komfort ma vw golf proti hyundai i30? Porovnavacie testy MUSI robit vzdy tretia strana. Napriklad taketo nieco
01.08.2017 - 20:52:36
01
stax V jednom mas 100% pravdu, a to ze je to zbytocna debata. Proste parametre k dispozicii u bicyklov nie su. A kym to ako spotrebitelia budeme vyrobcom a predajcom tolerovat ani nebudu. Toho o co je lepsi 15000 eur drahsi bike od 500 eur sa tiez nedoberieme bez ohladu na nase spolocne schopnosti a vedomosti (co je tragedia). Dokonca nevieme ani najst navod, ako objektivne porovnat bicykle inak ako podla vahy a pravitka v obchode. Objektivne testy neexistuju, vyrobcovia data taja vid cervelo a my im to aj tak kupujeme. A zaverom peter2 ani ja stale nevieme ako si vybrat a myslim ze ani lapaloma este nevie ci sa to oplati alebo nie.

Mameluch To bol test tretej strany je na to vyrobeny stroj ktory tlce lopticky plaicou co nan upnes a tiez testery co robia recenzie a potom sa z toho robi priemer. Ja som tam dal len dve znacky ale je tam prierez celym rokom 2014. http://www.golfwrx.com/227167/2014-gear-trials-best-players-irons/ Ano ten test beriem. I ked je urcite subjektivny je to aspon test. :y:
01.08.2017 - 20:58:47
00
Hosť napísal:
edit:
posledny pokus: napis co chces aj je tu kopa ludi ktori ti konkretny bike vyskladaju do spravy behom hodiny - komponenty sa budu lisit len v osobnych preferenciach a osobnymi kontaktami na vhodneho predajcu ktory z teba nezderie kozu. ak nechces seriovy canyon tak si nastav benchmark 6kg = 5000E (aj skladany) lacnejsi = tazsi / rovnako drahy trochu tazsi = lepsie aero vlastnosti vs cista vrcharina.


to som necital sorac,.
no ano to iste vyuzijem ak budem tak daleko, dakujem. Lebo asi je to jedina cesta, nechat si poradit a doverovat.
01.08.2017 - 21:01:35
00
ja mozem len za seba, ze rozdiel medzi krosom a cestakom co mam je cca 10% na rovine, cize ked na krose dam 10km 30tkou tak na cestaku s tou istou namahou to dam 33jkou. kros ma tak 15+kg, cestak kolo 10
v kopci neviem to som nikdy neskumal

a kedze kros sa od cestaku lisi ovela viac ako 500 a 15000 dolarovy cestak, tak ten rozdiel nebude ani tych 10%, mozno ani 5%

tak ak by daky profik na tom valil 50tkou, to je 72s/km tak na tom lepsom by valil cca 68s/km v najlepsom pripade ak by to bolo tych 5% comu velmi aj tak neverim lebo napr len plaste spravia vela
01.08.2017 - 21:29:52
01
capulo SUPER! konecne dalsia skusenost co som hladal. Dakujem! Presne v taketo prispevky som dufal.
01.08.2017 - 21:36:03
00
... a tomuto, vážení diváci, hovoríme dôkaz kruhom a kognitívna disonancia.
Zasa si sa dobral k tomu, čo už aussie vege a US dědek robia ZLE, že totiž posudzujú bike pre BFU podľa časovkárskych kritérií.
Pritom by mohli radšej BFU vysvetliť, že im je na hovno ortodoxná racing geometria, lebo sa do nej ani nedokážu poskladať, a ak sa aj poskladajú, tak z toho o chvíľu umrú od bolesti, ako aj aero rámy. lebo svoje pupkaté telesá neposkladajú tak, aby sa im to percento príspevku nejako prejavilo. V skutočnosti už to, že sa BFU naskladá do polohy, na ktorú nemá ohybnosť a iné danosti, mu UBERIE z možného časového zisku až tak, že na tomto:
https://www.wilier.com/en/products/int/road/cento10air
oproti tomuto:
https://www.wilier.com/en/products/int/road/gtr-team
bude vo výsledku POMALŠÍ.

A neváľajte mániu prachatých mamilov kupovať hyperdrahé bicykle na výrobcov (ako som už uviedol, dostupnosť je poriadku desiatky-stovky ks). Výrobca dosť jasne označuje kategórie a varovania pred "too racy" geometriou sú rozfrckané všade. A nikoho kvôli tomu nenavštívia experti zo Sicílie s puzdrom na husličky obsahujúcim tomíka, zaplatení la familia Dal Molini či Colnago, ani bratia Beisteguiovci či Jon Fernandez nepošlú nikoho z ETA (pričom Orbea fakt má nejaké tie ETA tradície: https://www.orbea.com/int-en/about-us/1840-1929/). V prípade emerického trhu si dokonca viem úplne v pohode predstaviť, že by nejaký mamil zažaloval výrobcu, že si bona fide kúpil ortodoxný závoďák a zostal z toho na platničky, a preto sa vyložene chránia jasným uvedením určenia a dokonca aj poukazom na to, že každý by mal športovať až po konzultácii s lapiduchom.

Neexistuje NIJAKÝ tabelovateľný parameter, ktorý by ti nejako umožnil vybrať z x bicyklov ten "najlepší". A "napriek" tomu viem navrhnúť optimálny bicykel na nejakú konkrétnu aplikáciu. Vychádza to práve z toho delenia aero-race-endurance-TT a z osobných preferencií jazdca. A v princípe je naozaj dosť salám, akej značky je rám.


Naposledy upravil tulenik dňa 06.08.2017 - 14:30:48, celkovo upravené 1 krát.

06.08.2017 - 00:05:36
03
no ty kks ina debata.. len ti trochu naburam tvoju predstavu, lebo u aut tiez nevies vsetko a vyberas si max na zaklade takych parametrov ako mas uvedene aj na bicykli..
06.08.2017 - 09:37:12
00
Ak sa nemylim pytal som sa na osobne skusenosti a capulo jednu uviedol. Za co som mu vdacny.
Ale nakoniec som to preda len pochopil, je to proste ako pise
tulenik napísal:
Neexistuje NIJAKÝ tabelovateľný parameter, ktorý by ti nejako umožnil vybrať z x bicyklov ten "najlepší". A "napriek" tomu viem navrhnúť optimálny bicykel na nejakú konkrétnu aplikáciu. Vychádza to práve z toho delenia aero-race-endurance-TT a z osobných preferencií jazdca. A v princípe je naozaj dosť salám, akej značky je rám.
, ked uz nic aspon mu naburam dokaz kognitívnej disonancie. :lol:

Verim, ze vsetci sa z tejto temy dozvedeli nieco uzitocne, tak ako ja, a bude im jasne, ako maju medzi sebou porovnat 2 rozne cestne bicykle. A ak nahodou sa najde, niekto kto to uplne nepochopil. tulenik vie navrhnut optimalny bicykel na kazdu aplikaciu, staci mu napisat PM. Ja tak isto ucenim.

CraObs V tom pripade som asi podstatne vacsi odbornik na auta, ale tam si verim, ze to zvladnem aj bez cudzich rad. A ak, tak si pozriem statistiky poruchovosti, obvolam 3 mojich mechanikov a uz budem mat velmi dlhy zoznam aut co nechcem. A z tych par co zostanu si vyberiem velmi lahko na zaklade Vykon / hmotnost > 1 hp na 10kg, realne z 0-100km/h, trvaly nahon na vsetky 4 kolesa bez hladex a inych capin, k tomu vhodne diferaky (ziadne elektronika proste len zvysena svornost) samozrejme este pozriem, ako su dimenzovane brzdy na danu hmotnost. Benzinovy motor idealne turbo verzia okolo 2,5l a rozlozenie vaky k 50/50 na napravy. Prezenies filtrom a zistis ze su take tri. A vsetky maju cez 10 rokov. :)

edit: mal som tam 100kg=preklep


Naposledy upravil Kenai dňa 07.08.2017 - 00:58:54, celkovo upravené 2 krát.

06.08.2017 - 17:08:49
00
a všetky 3 majú v názve Subaru :)
06.08.2017 - 17:38:14
00
Off topic: Jedno si trafil, a dalsie su lacer evo, audi S2/RS2, keby nemalo problem s olejovou vanou a dalsimi neduhni tak este mazda 6 MPS
06.08.2017 - 17:42:08
00
A kam das v takom aute bicykel? :P
06.08.2017 - 18:11:01
01
Off topic: bud na naosic, alebo predné kolo dole a vojde aj do hatchbacku (tak to vozím teraz), alebo pre rodinné založených Audi RS2 images.honestjohn.co.uk
06.08.2017 - 19:26:35
00
keyboard_arrow_up