... a tomuto, vážení diváci, hovoríme dôkaz kruhom a kognitívna disonancia.
Zasa si sa dobral k tomu, čo už aussie vege a US dědek robia ZLE, že totiž posudzujú
bike pre BFU podľa časovkárskych kritérií.
Pritom by mohli radšej BFU vysvetliť, že im je na hovno ortodoxná racing geometria, lebo sa do nej ani nedokážu poskladať, a ak sa aj poskladajú, tak z toho o chvíľu umrú od bolesti, ako aj aero rámy. lebo svoje pupkaté telesá neposkladajú tak, aby sa im to percento príspevku nejako prejavilo. V skutočnosti už to, že sa BFU naskladá do polohy, na ktorú nemá ohybnosť a iné danosti, mu UBERIE z možného časového zisku až tak, že na tomto:
https://www.wilier.com/en/products/int/road/cento10airoproti tomuto:
https://www.wilier.com/en/products/int/road/gtr-teambude vo výsledku POMALŠÍ.
A neváľajte mániu prachatých mamilov kupovať hyperdrahé
bicykle na výrobcov (ako som už uviedol, dostupnosť je poriadku desiatky-stovky ks). Výrobca dosť jasne označuje kategórie a varovania pred "too racy" geometriou sú rozfrckané všade. A nikoho kvôli tomu nenavštívia experti zo Sicílie s puzdrom na husličky obsahujúcim tomíka, zaplatení la familia Dal Molini či Colnago, ani bratia Beisteguiovci či Jon Fernandez nepošlú nikoho z ETA (pričom Orbea fakt má nejaké tie ETA tradície:
https://www.orbea.com/int-en/about-us/1840-1929/). V prípade emerického trhu si dokonca viem úplne v pohode predstaviť, že by nejaký mamil zažaloval výrobcu, že si bona fide kúpil ortodoxný závoďák a zostal z toho na platničky, a preto sa vyložene chránia jasným uvedením určenia a dokonca aj poukazom na to, že každý by mal športovať až po konzultácii s lapiduchom.
Neexistuje NIJAKÝ tabelovateľný parameter, ktorý by ti nejako umožnil vybrať z x
bicyklov ten "najlepší". A "napriek" tomu viem navrhnúť optimálny
bicykel na nejakú konkrétnu aplikáciu. Vychádza to práve z toho delenia aero-race-endurance-TT a z osobných preferencií jazdca. A v princípe je naozaj dosť salám, akej značky je rám.