čo mám skúsenosti so zasekávaním piesta tak je to skôr opačne, že sa nevráti a koleso ti stále brzdí, to neviem čo by s tým muselo byť aby to ten tlak kvapaliny nevedel pohnúť
06.08.2017 - 19:56:19
00
To je vlastne fakt. Aj ja som riesil na jednom aute to, ze sa nevracia a nie ze sa nevytlaci von. Cize pekne debilnu uvahu som napisal. :D
06.08.2017 - 19:58:23
00
A stým olejom prosím vás neviete? Sa neviem vysomáriť ani podľa návodu. Doteraz som bol v tom, že keď mám oleja do tej prvej rysky - t.j. celá dolná šrafovaná časť je vyplnená, že je to ešte v pohode. Po dnešnej skúsenosti som na pochybách... Olej plánujem meniť budúci rok bez ohľadu najazdených km.

Prílohy:

DSCF5486.JPG
DSCF5486.JPG 621.39 KiB thumb_up0thumb_down

DSCF5487.JPG
DSCF5487.JPG 633.62 KiB thumb_up0thumb_down

06.08.2017 - 20:08:33
00
Ako pozerám, to máš opel ? Ja mám tiež podobnú rysku a všetky políčka znamenajú dostatok oleja. Jedno políčko znamená asi 2 dcl oleja.
06.08.2017 - 20:16:18
00
mal by byt medzi riskami. inac - kolega raz menil olej a dal iny ako bol dovtedy pouzivany. tiez mu zacala obcas preblikovat kontrolka oleja. oleja bolo dost ani ho motor nezral. a potom prerazila ojnica blok motora :-D pravdepodobne sa po zmene oleja uvolnili usadeniny a zapchalo to nejake sitko.
06.08.2017 - 20:17:24
00
Spodna ryska minimum,vrchna maximum. Na vrchne srafovanie by sa olej nemal dostat a na spodnom srafovani uz je pod minimom a treba doplnit aspon po strednu rysku.
06.08.2017 - 20:22:23
02
mariotn napísal:
Ako pozerám, to máš opel ? Ja mám tiež podobnú rysku a všetky políčka znamenajú dostatok oleja. Jedno políčko znamená asi 2 dcl oleja.

Hej Opel, ak je to pravda, tak budem spokojný a nemusím do výmeny dolievať :) respektívne, ty by si dolial v mojom prípade? :?: Je to fakt na ***** graficky vyjadrené :swear:

Gusto0 yoyomi tak ja už neviem, idem zistiť aký olej tam je momentálne
06.08.2017 - 20:24:04
00
Určite treba doliať, kľudne aj na max a potom sledovať či neubúda.
06.08.2017 - 20:27:48
00
yoyomi napisal presne. A preco sa vlastne branis dolievaniu? Btw. velmi divna uvaha, ze chces s olejom na zaciatku augusta na ryske minima jazdit az do buducej sezony bez doliatia...
06.08.2017 - 20:28:19
01
Nebránim sa, len som bol doteraz v tom, že to šrafovanie je ešte norma, minimálna, ale stále norma. Len musím presne zistiť aký olej tam je, keďže nie je kupované nové.
06.08.2017 - 20:36:07
00
Syfon napísal:
Určite treba doliať, kľudne aj na max a potom sledovať či neubúda.

Ja by som povedal, že doliať po strednu a sledovať može aj tak či neubuda.
06.08.2017 - 20:37:25
00
Jasné, stále lepšie ako minimum, ale ani tá max hladina tomu nemá ako ublížiť a rozdiel medzi polkou a maximom je podľa rysky pol litra a to tiež nie je zanedbateľné množstvo oleja, hlavne ak býva motor často zaťažovaný, ale toto asi nie je ten prípad, takže aj tá polka bude stačiť.
06.08.2017 - 20:48:08
00
a čo tam máš za motor? teraz je in dávať total riedke oleje, ono je to dobre, v zime atd, ale keď je ako teraz 30+ už je to moc riedke a aj to motor viac žere
06.08.2017 - 20:51:10
00
V autorizovaných servisoch tam podľa knižky dávali 5W30, teraz aký tam je netuším, kolegyňa mi to má od jej neautorizovaných kamarátov, čo jej servisovali auto zistiť :) 1,6 77kw benzín a rád ho zaťažujem :lol: Olej by tam mal byť relatívne nový, ale chcem ho tak či tak meniť bez ohľadu na km, keďže motor zaťažujem a chcem mať prehľad v servisných intervaloch.
06.08.2017 - 21:00:41
00
zaťažuješ v zmysle, že to vytáčaš? však ako aj inak z benzínovej atmosféry dostať život.. práve vo vysokých točkách takto v teple si to trocha toho oleja pricucne, treba to vtedy častejšie kontrolovať, nečakať až sa rozsvieti kontrolka.
06.08.2017 - 21:03:59
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up