kava určite sa zhodneme, že
okuliare by zákazníkovi nemali dôjsť zamastené a akokoľvek poškodené. Tu sa zhodneme na našej chybe, kde sme podnikli kroky aby sa podobná situácia neopakovala. Prijmi teda naše ospravedlnenie a ver, že ma táto situácia osobne neteší.
Na druhej strane však musím súhlasiť s
cervo, že sú druhy tovaru, ktorý skrátka zákazník chce a potrebuje vyskúšať. Či sú to okuliare, oblečenie, prilby, tretry,... Toto "moralizovanie" je podľa mňa out, určite oblečenie v obchode kupuješ tak, že prídeš, vezmeš si ho z vešiaka, skúsiš a ide rovno na kasu. Určite nie je zalepené niekde v sáčiku a predavačka ti to nebeží do skladu vymeniť. To tričko alebo hocičo iné mohlo mať pred Tebou na sebe zopár ľudí, čo určite akceptuješ a kúpiš si to. Rovnako tretry, prilby,......
Pri okuliaroch je to úplne rovnaké, nemusíme sa tu o tomto siahodlho rozprávať. Samozrejme nastane situácia, keď sa tovar pri skúšaní poškodí, zašpiní alebo poškriabe. V tom prípade sme pripravení zákazníkovi poskytnúť adekvátnu zľavu alebo vziať tovar na naše náklady nazad a vymeniť ho za nový.