ja som teraz absolvoval 800km (400km tam,400km nazad) s plne nalozenym autom cca 80kg pod limitom, 4 osoby, batozina 3
biky na streche. 2 boli thule 598 a jeden freeride 532 (asi). ten freeride je sice lacny ale nekupim si to nikdy, ta montaz biku hore dole je nepohodlna a zdlhava ak to clovek nema presne nastavene na konkretny bajk. vyzera byt sice pevnejsi pri pohybe do bokov, ale bohvie coby to spravilo keby ze to niekto da tou otvorenou stranou v smere jazdy a nahodou niekde nabura. a aj tie pasiky treba tahat rucne a nema to take spanovatko ako tie 598
no ale nie to som chcel. povodne mala ist este jedna osoba +1
bajk s nami, takze by sme boli nalozeni uz aj za maximum, ale aj tak nejake data pre porovnanie su
vacsinu cesty bola dialnica BA - PRAHA, hruza des tie traslave panely ci co to tam je - ale nosice drzali v pohode
. pred prahou este kopceky.
normalne mavam spotrebu kolo 6 na dialnici po sk (skoro rovina, 3 osoby, nalozene auto, klima atd..., bez veci na streche), teraz bola po 800km spotreba podla tankovania 7.3. na to ze aj tam aj nazad sme sli zhruba pol cesty v burke a silnom vetre mi to pride vcelku ok spotreba. ak do toho este zaratam tie kopce na dialnici pred prahou
jedine co bolo fakt citit, tak ze akceleracia po rovine bola o dost horsia. rozbiehanie vyzeralo stylom na 3jke 100, na 4rke 130 a potom drb 6
. v tych kopcekoch na 6tke pri 130 to malo problem vobec udrzat rychlost
, trebalo uz drbnut do 5tky. ktovie jak by sa to chovalo keby sme mali o dalsiu osobu a
bike viac.
ked to tak zhrniem tak ziadne katastrofalne narasty spotreby sa nekonali, hucanie tazko povedat kedze vonka bol silny narazovy vietor vsetymi smermi. jedine ze jazdne vlastnosti boli o dost ine, ale tak co cakat od 70kw motora