Inak uz na moju požiadavku pridali do ponuky aj Mastic pro.
http://www.koloshop.sk/duse,-pasky,-lepeni-lepidla-a-lepeni-370/Vittoria-Mastik-Pro-lepidlo-na-galusky-4-x-17ml.html
24.08.2017 - 18:39:02
00
Dufam,že som neni old témy Mal som Maxx-Detonátor cestné plášte ,prešiel som na Conti.GP HLAVNE kvôli defektom ale zistil som že defekty mávam zospodu od ráfiku ,podlepil som to elektrikárskou páskou-bohužial problém pretrváva problém defektov preto sa pýtam je LEPšIA originál Páska do ráfikov poradte
27.08.2017 - 15:56:48
00
Áno je lepšia ale je treba vybrať nejakú vysokotlakovú nie obyčajnú, ktorá je tenká.
27.08.2017 - 18:06:46
01
Treba kúpiť originál pásku do ráfikov na vyššie tlaky , najlepšie samolepiacu aby sa neposunula. Elektrikársku pásku treba používať na to na čo je určená , aby spĺňala svoj účel. Do ráfikov pravdepodobne asi nepatrí. :-)
27.08.2017 - 18:11:00
03
Tak dnes som dostal prvy krat defekt na galuske....20 km pred domom.
Galuska Vittoria corsa competition G +.
Mal som tam pichnutu malu kovovu crepinku. Preventívne aplikovany Tufo tmel nic nepomohol dal som sa samozrejme priviezt domov autom :o
Doma som tu malu kovovu cast z galusky vytiahol, dolial ešte trochu tmelu a nafukal galusku. Samozrejme dierka sa postupne zalepila, ale vzdy ked som dufukal na 8-10 barov tu zatchu vyrazilo a znova poklesol tlak, znovu zalepilo dieru, potom po pauze som znovu dofukat tlak a znovu zatchu vyrazilo...
Chcem sa poradit kde robim chybu.?
Galuska stala 74 eur, najazdené ma ani nie 2000 km a uz je na odpis? :)
02.09.2017 - 21:41:41
00
Mozes ju jazdit na nizsich tlakoch
02.09.2017 - 21:49:11
01
Hm, tak to je asi o nicom. A trpnut kedy zatcha povoli. Cize na odpis a objednam teda druhu. Proste smola...
02.09.2017 - 22:01:53
00
Nevešaj hlavu, zrejme sa to dá spraviť.
Mám niekoľkoročné skúsenosti s MTB galuskami. Tie sa však spravidla tlakujú na cca. 1,6 - 2,5 atmosféry. Preventívny tmel je účinný tak cca. 1 rok. Potom už zhustne a prestáva byť tekutým. V prípade defektu tmel je účinný pri nižšom tlaku. Zalepí dieru tak pri 1-1,5 atm. Po zaschnutí je možné galusku nafúkať ale je prirodzené, že pri vyššom tlaku zaschnutý tmel vytlačí. Teda natlakovať len tak, aby to bolo na opatrný dojazd. Doma galusku opraviť špeciálnym knôtom. (súprava s knôtom je tuším aj v shope MTBIKERu). Pokiaľ je diera na obvode galusky, spravidla je oprava na 100%. Mala by zniesť aj vyššie tlaky. Ak je však na bočnici (tá je tenká) galuska je zrejme už na odpis.
Ja preventívny tmel nepoužívam. Vozím však so sebou sprej na opravu defektu. Ten zároveň aj prázdnu galusku nafúka. Pri defekte napustím cca. polovicu náplne a až po cca. 1-3 minútach tam pustím zvyšok. (pri vyššom tlaku by tmel vytláčalo a preto treba pri nižšom počkať na zalepenie) Jedna náplň postačuje na MTB galusku - nafúka tak na 2 atm.
Cestná galuska má vnútorný obsah tak cca. štvrtinový ako MTB. Teda sprej nafúka cestnú galusku na vyšší tlak.
02.09.2017 - 22:19:40
01
asi s tým už nič nespravíš, teda nič na čo by sa dalo spoľahnúť. aké máš inak dojmy po tých 2000 km? koľko by si jej ešte odhadol že by dala km, keby si nepichol? sú tie jazdné vlastnosti naozaj tak citeľne lepšie, že sa oplatí dávať za to také prachy?
02.09.2017 - 22:22:16
00
Ja som ich skoro kupil, ale pozrel som bicycle rolling resistance test a ostavam pri Vitorria Corsa Elite, maju butylove duse o 1-3w vacsi valivy odpor a zadna mi vydrzala 4500km, 2 defekty zalepene tufo extreme. Cena je okolo 30eur :) Akurat uz asi budu len skladove zasoby kedze ich uz Vittoria na stranke nema.
02.09.2017 - 22:26:43
00
tiez sa na nich vozim aktualne, snad aspon vypustia von adekvatnu nahradu, hlavne s tou butylovou dusou
02.09.2017 - 22:47:55
00
Hosť napísal:
asi s tým už nič nespravíš, teda nič na čo by sa dalo spoľahnúť. aké máš inak dojmy po tých 2000 km? koľko by si jej ešte odhadol že by dala km, keby si nepichol? sú tie jazdné vlastnosti naozaj tak citeľne lepšie, že sa oplatí dávať za to také prachy?


Tak ja mozem porovnat jedine s Tufo Elite ride 23 mm, ktore som mal pred tym. A este predtym som mal plaste takze to nic... :)
V prvom rade ta latexová dusa a za 24 hod. cca 3-4 bary dole. Jazdim kazdy den takze fukal som vzdy pred jazdou.
Co sa tyka pohodlia je to naozaj lepšie oproti 23 mm, neveril som tomu ale je to naozaj tak. Ostatne" keci "o odvalovani atd. ja neviem posudit, ale idu hladsie ako tie Tufa... Priemerky som maval vyssie :lol:
Ked teraz tak pozeram na tu zadnu galusku oproti prednej je o dost viac aj zodrata, a na zadnom som aj dostal defekt takze objednam druhu.
Co viem ale, ze tufo pásku uz nechcem ani vidieť viac! . Tieto vittorky to ani nedrzi poriadne a stale to spini aj galusku aj rafik. Musim zohnat tie Vittoria lepidla, ale uz ich nevidim na tej stranke koloshop.sk.
Urcite tieto Vittorie este raz vyskusam, ale vo farbe" para " :) a potom rozmyslam nad Continental competition 25 mm, ze na skusku.

Teraz budem chvíľu jazdit s 25 mm Vittorkou vzadu a s Tufom Elite ride 23 mm vpredu☺
03.09.2017 - 08:00:53
01
Kedze si predtym jazdil plaste, ake vyhody si ziskal prejdenim na galusky?
03.09.2017 - 23:13:16
00
Viac starosti, viac penazi... ☺
Najviac sa mi zda, ze na pohodli, hlavne tie Vittorie 25 mm su fakt super. Len ten latex zas treba fukat...
A podla mna aj rychlost je lepsia.
04.09.2017 - 22:50:27
00
Tak latex niektori nosime aj v plastoch dobrovolne.
05.09.2017 - 07:22:07
00
keyboard_arrow_up