A teraz mi povedz, naco bola tato poucka dobra? Riesime endurance cestak/gravel ktory by sa tak dal prestavat. Podla mojich poziadaviek dajme cenovku asi 1000€. V tej cene najdes hlinik s tlmenim s cca 10-11kg (Kotucaky a 105) Karbon s tlmenim alebo bez s hmotnostou cca 9-10kg (kotucaky a tiagra) alebo ocelak? Ak vobec s hmotnostou atakujucou 12kg bez ohladu na vybavu.
21.09.2017 - 10:01:34
01
Ak dilemu či endurance alebo gravel v cene okolo 1000 Eur tak jednoznačnej gravel - Author Ronin cca 12 kg (Ocel rám, mech. kotučaky, Tiagra, kolesá 42mm) alebo GT Grade cca 11 kg (Hliník rám/karbonova vidla a sedlovka, mech kotučaky , 700x35C kolesá 35mm, tiagra) .
21.09.2017 - 10:22:25
00
Ich predavas? Alebo co?
21.09.2017 - 10:33:56
00
Nie, nepredávam, ale ak by som ja kupoval teraz "cesťák" tak by som si vybral Gravel, to je všetko. tiež by som do toho bol ochotný dať tak cca 1000 Eur. Zvyšok je len google. Jeden "čistkrvný" cesták mám (23 mm plášte, "zavodna geometria") , ale možnosti na využitie/a môj volný čas sú mizerné, takže potrebujem cesťák ktorý "je pre bežný život" (to znamená aj na cestu do práce po rozdrbaných cestách v meste, obrubníkoch,kockách, za každého počasia a tiež na celodenné výlety tak aby mi neodišiel chrbát - čiže s pohodlnejšou geometriou). no a na to sa jednoznačne hodí gravel.
21.09.2017 - 10:56:53
01
tak ja poškulujem po novom CXku, resp bude skladané a tiež mám hranicu cca 1000€ takže karbon rámy sú z kola von, lebo by zhltli 70-100+% rozpočtu.. a hliník vs ocel je jasná volba, napriek trochu vyššej váhe..
21.09.2017 - 11:11:00
00
Miro a máš nejaký konkrétny oceľový rám vo výbere?
21.09.2017 - 11:23:51
00
budem dávať dakde robiť :) uvidím dostupnosť a možnosti až to bude aktuálne..
21.09.2017 - 12:40:49
00
Oceľový ( reynolds ) audax ( endurance) mám v profile, hmotnosť pod 10kg aj s 600g brooksom,
nerovnosti pohlcuje fantasticky a to mam obuté 23.
do rámu vojde tak 32 max
21.09.2017 - 15:32:24
01
Ten je pekný, v Retro štýle. Ale vidím že tam máš karbónovú vidlicu, to si ako technicky vyriešil? (A-HEAD hlavové zloženie) . Podľa toho čo viem do "ocelákov" ide väčšinou starší HEAD. Kolok stál ten rám?
21.09.2017 - 15:41:32
01
Rám je nový - 2017 - upravená geometria na mňa - cca 300 GBP, samozrejme AHEAD
21.09.2017 - 16:22:00
00
Ten Ritchey je krasny. S kotucmi by som si dal povedat.
21.09.2017 - 16:28:02
00
tiež sa mi páči, a to ma retro pudenia dávno prešli
21.09.2017 - 23:45:39
00
Inak posledný "železný" bike vyhral TDF v roku 1994 (Miguel Indurain na Ocelovom Pinarele). Taký železný bike presne na mieru by som si dal povedať.
22.09.2017 - 13:14:30
00
máš dobré info, a to už boli dostať aj karbónové frames - ceny čistá príšernosť pri vtedajšom - to som zrovna nastupoval - 4500 Sk plate
slintali sme samozrejme po alu rámoch
inak pre faktickú neexistenciu monokokov a kadejaké divotvorné experimenty sa presne rovnako individualizovali aj Al a karbónové rámy, a bolo oveľa viac veľkostí - to vyriešili až TCR od Giantu
23.09.2017 - 04:54:04
00
pridám svoj názor..gravel ma začal zaujímať hlavne kvôli našim cestám tu u nás..samozrejme keď idem na kráľovu tak mtb len tých cca 25km tam prejsť po asfalte...ale ok...(myslím z domu pod kopec)..rozmýšľal som nad kona rove, ronin, potom ma celkom zaujal marin a tí majú toho viac s čím by sa dalo ísť na horšie cesty...už veľa nechýbalo a bol by doma ronin pomer cena výbava fakt ok...a sedelo mi hlavne práve to že je oceľ...nemyslím že nejaké to kilo hoc aj dva "zničia" pocit z jazdy keď ide o gravel a ked sa tu riešila váha oceliakov..veď stačí dať o fľašu vody viac a máme pol kila..napr....no ale aby som ukončil pre čo som sa rozhodol: https://ritcheylogic.com/swiss-cross-disc-bike len by som ešte rád reálnu váhu len tak...
23.09.2017 - 17:14:33
02
keyboard_arrow_up