Ten Swiss cross je krasny. Vsak vahu tam mas, 10.3kg vo velkosti 55. Na ocel je celkom lahky, ale za tu cenu mas aspon o kilo ak nie viac lahsi karbon, v rovnakej vybave.
23.09.2017 - 21:35:08
00
Cr-Mo
cenovo v prepocte nema daleko od Ronin-a:
https://www.specialized.com/us/en/bikes/road/sequoia/129248
Príloha:
90517-70-sequoia.jpg
90517-70-sequoia.jpg 146.82 KiB thumb_up1thumb_down


Príloha:
spesh2017_006-1470231049209-hb4hmuoakdkd-630-354.jpg
spesh2017_006-1470231049209-hb4hmuoakdkd-630-354.jpg 103.99 KiB thumb_up2thumb_down


23.09.2017 - 23:23:47
00
desertfremen napísal:
Nie, nepredávam, ale ak by som ja kupoval teraz "cesťák" tak by som si vybral Gravel, to je všetko. tiež by som do toho bol ochotný dať tak cca 1000 Eur. Zvyšok je len google. Jeden "čistkrvný" cesták mám (23 mm plášte, "zavodna geometria") , ale možnosti na využitie/a môj volný čas sú mizerné, takže potrebujem cesťák ktorý "je pre bežný život" (to znamená aj na cestu do práce po rozdrbaných cestách v meste, obrubníkoch,kockách, za každého počasia a tiež na celodenné výlety tak aby mi neodišiel chrbát - čiže s pohodlnejšou geometriou). no a na to sa jednoznačne hodí gravel.

dobre vystihol. podpisujem. aj nejaka ta zvaznica sa na tom da

sa aj niekedy cudujem tym road bikerom na tankodromovych lesnych asfaltkach v malych karpatoch. unikli pred autami, len akoby na nevhodnom bicykli.


Naposledy upravil nimm_zwei dňa 23.09.2017 - 23:43:12, celkovo upravené 1 krát.

23.09.2017 - 23:30:46
00
rád by som osobne spravil test porovnania pohodlnosti karbónového a železného rámu, ale pravdupovediac, ak je cena +/- rovnaká tak ma na oceli nič neláka. karbón má stále naviac aj čo sa týka dobrej a pomerne lacnej opravitelnosti. inak na mojom GT sú najväčším ťažítkom kolesá, dokopy aj s obutím, kotúčmi a kazetou majú cez 3 kg, čo je cítiť hlavne v prudkom kopci a nemyslím si že to je len o tej mŕtvej váhe navyše ale hlavne ich roztáčanie berie veľa energie. ale tak zas mi prídu byť nezničiteľné aj pod 100kg chlapom aj s 20 kg batožinou, na mojich 66 kg ale zbytočná váha, preto rovno uvažujem nad upgradom nad karbónovými, kde by sa dal tak 1 kg ušetriť
23.09.2017 - 23:42:24
00
Filip80 napísal:
Ten Swiss cross je krasny. Vsak vahu tam mas, 10.3kg vo velkosti 55. Na ocel je celkom lahky, ale za tu cenu mas aspon o kilo ak nie viac lahsi karbon, v rovnakej vybave.

viem cena je vysoká, ale je to RITCHEY a takmer komplet wcs...a čo sa týka tej oceli aspoň mám istotu :)
24.09.2017 - 06:19:34
01
Ten na obrázku z predajne grcný, nielen pre brzdy, ale najmä pre podložky pod predstavcom a predstavcom do kopca... Určite ho skladal nejaký batôžkár a ani sa nepozrel na ten z katalógu.
24.09.2017 - 14:12:31
00
Co poviete na tento: http://www.wiggle.com/verenti-substance-sora-2017-adventure-road-bike-navy-58c-1/
Momentalne silno uvazujem, ze by som ho kupil. Ako taky univerzal na commuting do kazdeho pocasia. Len sa priznam, ze vobec nemam skusenost s drop bar bikom a celkovo s cestnou geometriou. Co tam maju na stranke rozmery, tak netusim aku velkost vybrat. Podla vysky (194) by som mal brat 60cm ram ale podla dlzky nohy (58) by mi sedel 56cm ram. Podla mna pri tejto konstrukcii ramu, kde horna trubka je prakticky rovnobezna so zemou je hlavne kriterium schopnost obkrocit ram s urcitou rezervou. Vie niekto poradit? Dik.
24.09.2017 - 14:33:07
00
vyzerá dobre za tú cenu ja som si sledoval aj rozmer stredového od osi kolies (BB DROP) čo v podstate robí aj výšku bajku..môj ritchey je 55 reálna 53 avšak bbdrop len 63mm takže tá "šikmina" hornej trubky nie je taká veľká smerom k zad. kolesu
24.09.2017 - 14:58:15
00
JoKo napísal:
Ten na obrázku z predajne grcný, nielen pre brzdy, ale najmä pre podložky pod predstavcom a predstavcom do kopca... Určite ho skladal nejaký batôžkár a ani sa nepozrel na ten z katalógu.

Za tie podložky by som vďačne aj priplatil. A batôžkárovi by som potriasol pravicou, že prepočul tvoje rady. :handshake:
24.09.2017 - 19:00:07
00
nimm_zwei napísal:
Cr-Mo
cenovo v prepocte nema daleko od Ronin-a:

no neviem.. o triedu nizsia vybava a usa cena sice 1300$ ale uz dovezene cez ocean napr na evanse 1200£ takze hodne drahy spas..
24.09.2017 - 19:48:41
00
1 199 EUR:
http://www.skvarka.sk/katalog/10-cestne/specialized-sequoia
http://velosprint.sk/bicykle/cestne/specialized-sequoia-blk-grph

Ronin bez zlavy je za 1 089,00 €.

Na vybavu som sa ani nepozeral lebo sa nevyznam v tomto segmente. V priemere si kupujem bike na 5 a viac rokov a osobitne dobre vybraty ocelak, a v takejto dicipline, je potencialne na "cely zivot". Ram je to podstatne, nie "o triedu" nizsia komponentura. Aspon mas projekt na kazdu sezonu - urobit si radost nejakym vylepsenim, ak je to vobec nutne.

Niekto sa vytesuje z vybavy, niekto z pevnych osiek na tomto druhu bicykla.
24.09.2017 - 20:01:54
01
nechcem byť škaredý ale myslíte že tie cenovo prístupné spešle robia poctivo pe nás obyčajných cykloslovákov...pre mňa sú to ako adidas pre východný trh....to radšej ronina bez príplatku za značku...
24.09.2017 - 23:50:39
00
dnes dostal môj gravel nažrať :D síce nedobrovoľne, ale pustil som sa do neznáma a hádam sa nebudem otáčať a vracať s5, keď nie je cesta podľa očakávaní. také hnusné lepivé blato, že už sa ani kolesá nechceli točiť.

Prílohy:

P1010108.jpg
P1010108.jpg 1.1 MiB thumb_up0thumb_down

25.09.2017 - 00:05:39
04
Príprava na cyklokrosovú sezónu
25.09.2017 - 20:40:11
00
Hosť napísal:
dnes dostal môj gravel nažrať :D síce nedobrovoľne, ale pustil som sa do neznáma a hádam sa nebudem otáčať a vracať s5, keď nie je cesta podľa očakávaní. také hnusné lepivé blato, že už sa ani kolesá nechceli točiť.

lepive blato :D :D :D

Prílohy:

cyklokros.jpg
cyklokros.jpg 1.04 MiB thumb_up1thumb_down

26.09.2017 - 10:15:20
03
keyboard_arrow_up