ale v tých výpočtoch máš len hmotnosť jazdca a bicigľa, to nemôžeš použiť na porovnávanie dvoch jazdcov, maximálne tak na odhad toho, koľko W približne potrebuješ na dosiahnutie určitej rýchlosti...
Máš pravdu že je to len pre hmotnosť jazdca a bicigľa ale u Kristoffa a Sagana sa to pri rovnakej váhe asi porovnať dá. Museli by ale ísť tých posledných 230 metrov vedľa seba. Ďalší problém je, že Šešulák by chcel vedieť Saganove watty v špurte, ale nenapísal či posledných 100 m /okolo 5,5 sekundy - tam získal na Kristoffa nejakých 3,5 metra kde tých wattov bolo zrejme hodne cez 1000/ alebo posledných 230 metrov kedy nastúpil Kristoff a za ním bol až do poslednej stovky Sagan. Tam bolo tých wattov /ako našiel Shake/ menej - 13 až 14 sekúnd dačo cez 1000 W - keďže to ako napísal bikerhikermirec bolo z kopca a ja som neskôr zmeral podľa nadmorskej výšky bodu okolo 200 metrov pred cieľom /5,4 m.n.m./ a v cieli /1,4 m.n.m./ teda klesanie -2% a nie stúpanie 1% a keď som si pozornejšie pozrel záznam dojazdu, tak som musel podľa tabule 200 m opraviť poslednú dvojstovku z 13 na 11 až 10,5 sekundy - AVG okolo 69 km/h - čo je už dole kopcom u klasikára aj reálne a z nešťastných výpočtov
https://www.gribble.org/cycling/power_v_speed.html aj watty vychádzajú na posledných 230 metroch - 13. sekundách - pre Kristoffa cez 1000. Horšie je to na tých 230 metroch so Saganom, ktorý mu šiel polovicu času v háku. Takže záver pre Šešuláka je asi taký, že Saganove watty v druhej polovici špurtu boli hodne cez tísíc - 1300 až 1400 - viac ako u Kristoffa ale od začiatku špurtu /230 m pred cieľom/ išiel viac wattov Kristoff - niečo cez tisíc - 1000 až 1100 - pri zhruba rovnakej váhe oboch 78-79 kg. /Deviaty Lutsenko - 780 W./