len pre zaujimavost - bike check Damiena Otona, dnes prave vyhral posledne preteky EWS - https://www.pinkbike.com/news/damien-otons-devinci-spartan-bike-check-finale-ligure-ews-2017.html

borec ma do 70 kg, vcelku progresivny ram so 165mm zdvihom a tlmic natlaceny tokenmi doplna..a modifikovany odskok :) 170mm Lyrik 3 tokeny a modnute tlmenie s poriadne silnejsiou kompresiou...a jazdny styl lahky a plynuly :)


co potom musi vozit taky Richie Rude :lol:
01.10.2017 - 19:39:47
00
Swarz to ja zatal neznam co tam je, rozborka az na zimu ,ale vyhovuje vidlu musim naozaj fuknut nebolo to len mojim slabym skillom dnes na wlcich zas dostala do tela...
iron.hide mam uz dlksie daval som tu https://www.mtbiker.sk/forum/xc-am-en-bicykle/galeria-nasich-bajkov-t13057-28185.html spodok stranky
01.10.2017 - 20:19:43
00
Dublinboy

Tlmic je naozaj trosku tvrdsi a rad by som fukol resp. vyskusal 30% sagu, preto zhanam ten token. Bez tokenu by bol asi obcas doraz a podla toho co som cital, je nebezpecne davat na doraz tlmic takze radsej ani neskusam, som spokojny ked to ostava cca 5mm pred koncom. Vidlu by som mohol mat cely den o par PSI menej ale chcel som jazdit nie spekulovat. Tych 15mm nevyuzitych nieje taky problem. Navyse si myslim ze ta vidla by mala byt vyvazena ku zadnej stavbe, lebo realny sag dolu kopcom a pocas brzdenia je ajtak iny - vacsi na vidle a mensi na tlmici a kebyze mam vidlu zanorenu v strede zdvihu ako hovoris tak by to neprospelo geometrii - stred vyssie, sedlovka vyssie, uhol hlavovej trubky ostrejsi...ak by som mal sag vzadu 30% - 35% tak to nieje problem lebo aj zadok ostane hlbsie v zdvihu v strmich pasazach a fasacka geoska predavana pod sloganom "low & slack" by ostala zachovana aj pri maksej vidle. Takto so sagom 25% vzadu som odkazany nato aby aj vidla bola vyssie vo zdvihu. Podfuknutie vidlice si urcite myslel aj spolu s tlmicom. Ale musim povedat ze az na ten tvrdsi charakter na korenoch a kamenoch (ostre nerovnosti) sa mi to velmi paci ako to takto jazdi, ma to velmi stabilny charakter a nemam pocit zeby som sa hompalal na nejakych velkych zdvihoch, mozem sa naplno opriet do klopiek a prejazdov.

MageZ
Zaujimave, pozrel som to a tu vidlu ma fakt velmi tvrdo. Zadok vyzera ze ma celkom vpohode (len 116PSI) az natu velku progresivitu. Profici su uplne ina kategoria a bezny smrtelnik sa im ani len nepriblizi takze tie setupy vyzeraju ako z inej dimenzie. Richie Rude je uplny drtic niekde som cital ze ma v tej foxe 36 4 tokeny, 106PSI a nejakych 20 kliknuti vysokoruchlostnej kompresie - to je uplne chore. Nuz cim rychlejsi si, tym vacsi zdvih potrebujes..alebo tvrdsi zdvih 8)

kvakob
Niekde som cital ze Capra ma jeden volume reducer v tlmici od vyroby, takze ak by si toho divokeho kona chcel trosku skrotit, tak ho mozes vybrat a trosku sa podda ;-)
Tie 2mm od vrchu uz moze byt dovod na dofukanie ale aj nemusi zalezi od preferencie. Vidlici dorazy nijako nevadia a pokial su to dorazy lahke tak s tymi sa da normalne zit...teda jazdit :-) predchadzajucu 120mm RS Recon som mal na dorazoch casto a po case som si to ani neuvedomoval ze je na konci. Az na 3 fakt tvrde dorazy ktore si normalne pametam pri ktorych sa mi vykrivilo koleso tak ze sa na moment zaseklo o nohu vidlice, co pri dopade nebolo zrovna prijemne :D Nuz nech zije pevna oska
02.10.2017 - 00:55:15
00
vcera uz sla po korunku,obcas nemam ciste dopady ,ak niekedy :lol: ,takze naco trapit ju aj seba :)
02.10.2017 - 07:38:15
00
Co znamenaju v tvojom zozname bikov "RIP" to akoze skoncili so zlomenym ramom a podobne? To mas v tom profile uplny cintorin :lol:
02.10.2017 - 16:44:09
01
myslene ako pre mna, ze: "odisli v pokoji" ... ,co s nimi zvadzaju novi majitelia je uz iny zivot -reinkarnacia :D hadam im davaju aj odpocinut
02.10.2017 - 18:21:05
01
http://www.chainreactioncycles.com/sk/en/vitus-bikes-sommet-cr-fs-bike-carbon-sram-x1-1x11-2017/rp-prod146566
06.10.2017 - 13:18:53
02
Hosť napísal:
kofollo v bikeparku na Jeffsy-m 27,5" a úplne v pohode. Ak jazdíte aspoň takto, tak uvažujte nad Caprou. Na hocičo menšie je Jeffsy až-až. Hlavne čo sa bežného trailového jazdenia bez väčších skokov týka.


Moje uvažovanie bolo nasledovné - bikeparková sezóna trvá cca 5 mesiacov (v ideálnych podmienkach, ak počasie dovolí), do parku sa dostanem možno 7-8x za sezónu, trailcentra (trutnov, RS) 2-3x. Inak je to naozaj skor ľahké trailové jazdenie - v dnešnej dobe by sa nebál ani povedať skor XC :D Ak by som mal bikepark za domom, šiel by som do Capry, ale načo 170mm bike, keď ho človek 98-percent času nevyužije...

Jeffsy - zhrnul by som to slovami šéfa YT: "No, chceli sme postaviť nejaký trail bike, ale zas nám z toho vyšlo ku*va enduro". Jeffsy nie je zrovna "typický" trail bike, v Lku sa blíži váhe 15kg (AL), zadná stavba je neuveriteľne tuhá (používa tiež osu boost 148), trubky rozhodne nie sú z plechovky od coly, takže určite niečo znesie ;) Oproti Capre je to však oveľa vačší univerzál.

Zakončil by som to reakciou na nejakú tu poznámku o náročnosti výberu biku - jeden klasik raz povedal - dnes je už doba taká, že zlý bike nekúpite. Je však veľká pravdepodobnosť, že si kúpite nevhodný bike.
07.10.2017 - 22:43:47
01
Ja by som skúsil trošku reagovať na uvedené podnety, ktoré tu padli aj na základe toho, že som položil pár otázok aj ja.
Áno priznávam sa, že jediný bike, ktorý ma oslovil so všetkých možných aj vyskúšaných je na prvý pohľad YT CAPRA a JEFFSY a viac CAPRA a áno priznávam sa, že zrejme nedokážem využiť jeho celý potenciál..ale nie som ten typ človeka, že ho chcem len preto aby som hovoril aha mám CAPRU.

Jednoducho srdce mi stále hovorí, že CAPRA je nádherný kus. Jazdil som AM a nebál som sa isť na hranice svoje aj hranice biku no skúsil som si aj ENDURO biky a nemal som pocitovo problém a nevidím problém pedálovať na CAPRE. Nevidím problém ho používať ako doteraz svoj AM, kde budem vlastne strácať? Na tom, že ho nevyužijem naplno? Čo stratím keď kúpim CAPRA v karbóne? Je za skvelú cenu, ak nie za rovnakú ako JEFFSY, ale na iných komponentoch?

Nie som začínajúci biker a ja verím, že ak predsa len kúpim CAPRU tak sa ďalej posuniem a kľudne sa nebudem vyhýbať ani bike parkom. A dôležité že pri každom nasadnutí ma ten bike bude neskutočne baviť a kašlem na pár minút dlhšej jazdy hore kopcom, ale tá CAPRA ide skvele za pedálom aj do kopca a limit tam nebude asi žiadny len v mojej hlave. Vždy si užívam zjazdy a určite si ich ešte viac užijem na CAPRE. Ja iné mínus nevidím len ten, že nebudem v bike parku každý týždeň. :)
08.10.2017 - 11:30:55
00
ved sa aj hovori ci uz pri bikoch alebo pri moto.. zakladom je aby sa ti pacil a vtedy mu odpustis aj nedostatky.. dnes su uz na vysokej urovni skoro vsetky biky
08.10.2017 - 17:30:38
00
no ako tak pozerám tak do 2500e nič lepšie ako mam teraz nezoženiem, kedže hladám univerzal so slušnou výbavou...ak ma niekto presvedčí o opaku budem len rád :D :D
18.10.2017 - 07:38:32
00
Tento karbonovy kellys je u mna po vernostnej zlave za 2340EUR https://www.mtbiker.sk/shop/bicykle/horske-bicykle/celoodpruzene/kellys-eraser-70-horsky-bicykel-modry-model-2017.html
Narozdiel od drahsieho karbonoveho Lappiere je to aj s PIKE vidlou

    18.10.2017 - 08:28:25
    00
    Tak to je velmi slusne ovesany bike za tu cenu :y:
    18.10.2017 - 09:08:24
    00
    Chalani, poradte pls. Viem, ze je to velmi tazko a ze su to dve aj ked podobne, ale predsa odlisne kategorie. Mam brutal dilemu medzi carbonovym specialized enduro elite alebo nejakou verziou stumpyho. Mal som moznost jazdit to endurko a fakt ma to bavilo, aj na obyc trailoch aj na tbk napr. Ale, nejazdim bikeparky, prevazne jazdim skratka vsetky traily v karpatoch, tak sa bojim, ci to endurko nebude blbost. Aj ked nejak extra mi ani slapanie na nom nevadilo a jazda na nom akymkolvek dolekopcom je top. Co myslite? Dik za kazdy nazor.
    20.10.2017 - 22:53:57
    00
    Tak ako píšeš a keď sa rozhoduješ len medzi tými 2, tak za mňa určite stumpík. Mne sa vždy dosť ten bike páčil, ale nejazdil som ho. No to enduro ako aj sám píšeš by si nevyužil a zbytočne potom ťahať nejaké to kilo navyše :)
    21.10.2017 - 09:16:39
    00

    Výber z produktov

    Prejsť do shopu (Bicykle / Horské / Celoodpružené)
    keyboard_arrow_up