Este dobre ze v autach DOTka nie je. Ci?
Keby v SRAM dali 1/3 penazi z marketingu ludom na technicky dizajn, mali byt medzi ludmi podstatne lepsie meno.
Prasiatka na aute podliehaju uplne rovnakym problemom .. bezne su zadrete, vysledkom je niekedy az zniceny kotuc,casto sa zadru piestiky a treba to rozhybavat. Len toto nezistis hned, lebo to nie je bajk. Tesnenia na prasiatka nebyvaju problem u DOTkovych brzd ani na bajku, ale ked uz, tak tie piesitky aj vsetko je mensie, tak aj nachylnejsie. Ale co sa tyka pacok, tak si treba uvedomit, ze ta
brzda v aute je riesena trochu o dost inak
.. nehovoriac o tom, ze su tam o dost vacsie nielen tesnenia, ale vsetko okolo. Najvacsi problem byval s taperbore, co je dost chulostiva vec, ale aj napr. na starych Code brzdach je to iste, ako aj dnes na SRAM Guide a cas od casu to trebalo vymenit, preco guma napuchla a packa sa prestala vracat. /napr. ked nastriekas to tesnenie WDckom, tak ti spuchne tak, ako po ustipnuti vcelou
/ Ja to pisem z vlastnej skusenosti, jak auto, tak
bajk .. nemam to vycitane, a ani vycucane z prsta /na jednom aute mi napr. chcipol hlavny brzdovy valec/. Proste ludia kazdy rok menia gufera a o-kruzky v tlmicoch a vidliciach, casto aj ked nemusia, ale aby vymenili raz za 2-3 roky tesnenie za 10e v packe, to ich nenapadne /tak, nerobim to ani ja
/. Lebo vyrobca nic nenapisal. Lenze on napisal .. "as needed". A guma je vec, ktoru cas od casu menit treba. Mozes nesuhlasit, ale nic to nemeni na tom, ze je to realita, fakt a treba sa s tym zmierit. Ten fail s Guide je ineho druhu, SRAM uz ofeiloval asi vsetko co maju
.. kopec problemov so starsimi Vivid tlmicmi, Pike patrona, puzdra v snad vsetkych vidliciach, negativka odkedy robia Rebu, motion control patrona, ktora po case pustala olej, lebo sa vydrel plastovy kruzok /inzinieri z RS
/ atd.
No a mozes prejst na olejovy system Shimana, tam netreba menit tesnenia. Tam sa meni cele prasa, alebo packa
.. "as needed".