Ja nakoniec ostávam závislý na servise, na toto čo tu čítam nemám čas, chuť ani vhodný priestor...
31.10.2017 - 10:58:16
00
Servisy a asistencne sluzby sa z ludi, ktori si nevedia vymenit koleso, tesia. :)
31.10.2017 - 11:12:54
02
milos21 napísal:
Ja nakoniec ostávam závislý na servise, na toto čo tu čítam nemám čas, chuť ani vhodný priestor...

Ak dostanes defekt mimo obce v hnusnom pocasi, potom budes mat casu habadej. Dolezite je mat vybavenie a vediet ho pouzit. Rozhodnutie ci cakat hodinu na asistencnu sluzbu alebo si to koleso prehodit za 10 - 15 min bude na zvazenie.
Co som bol doteraz v pneuservisoch, nikde som nevidel ocistenie dosadacich ploch a ani pouzite momentoveho kluca. Razovy utahovak nenahradi momentovy kluc a po prekontrolovani doma to bolo vzdy viac utiahnute. Ja si uz davam iba obuvat pneu a vyvazit, prehadzujem si to sam (zima/leto).
31.10.2017 - 11:48:03
00
Kym by som nepresiel srob po srobe momentakom tak nepustim auto zo zdvihaku, je to zodpovedna práca a nemalo by sa k nej stavat vlazne, robil som to, nastastie len pol roka
31.10.2017 - 11:52:32
00
lubor1 napísal:
Ak dostanes defekt mimo obce v hnusnom pocasi, potom budes mat casu habadej. Dolezite je mat vybavenie a vediet ho pouzit. Rozhodnutie ci cakat hodinu na asistencnu sluzbu alebo si to koleso prehodit za 10 - 15 min bude na zvazenie.
Co som bol doteraz v pneuservisoch, nikde som nevidel ocistenie dosadacich ploch a ani pouzite momentoveho kluca. Razovy utahovak nenahradi momentovy kluc a po prekontrolovani doma to bolo vzdy viac utiahnute. Ja si uz davam iba obuvat pneu a vyvazit, prehadzujem si to sam (zima/leto).

Ak to koleso na ceste prehodím, tak to urobím, ak to nepôjde, tak sa na to vykašlem :) Ešte aby som sa kvôli autu vzrušoval :) Zvažujem preto kúpiť opravnú sadu.
31.10.2017 - 12:10:28
00
a je doma.... Ford Focus 1,8 TDCi 2010 :P
31.10.2017 - 12:20:50
00
"Dobre" si vybral. Veľa šťastia s motorom...
31.10.2017 - 12:21:30
00
tmax kazove boli 1,6 tdci... ja mam 1,8...

´´Jaký motor vybrat?
V případě Focusu by možná bylo lepší se zeptat, jaký motor nevybrat. Ne úplně dobrou volbou je naftová jednotka 1.6 TDCI, která trpí na přetěžování, a tak ji potkávají problémy s ventilem EGR, vstřikováním, turbodmychadlem a celkově opotřebovanými vnitřnostmi. Zlobí také filtr pevných částic. Nejsou výjimkou motory, na kterých se prvních 100.000 km náročného provozu dost podepsalo.

Pokud kupujete auto od soukromníka, který se o motor staral a poctivě měnil olej, bude všechno pravděpodobně v pořádku. Nicméně jestli chcete turbodiesel, hledejte motor 1.8 TDCI. Je to sice těžká celolitinová jednotka, ale je velmi odolná a spolehlivá a navíc nabízí dost síly, nízkou spotřebu a nenáročný provoz.´´

recenzia z http://www.auto.cz od uzivatelov/redakcie
ale stat sa moze vselico.... len dufam ze nie tak skoro :)...
31.10.2017 - 12:32:49
00
Cyklisti v uliciach sa potesia...
31.10.2017 - 12:45:16
00
co v uliciach,,,, na hradzi :D....

ale jednu vec som posral.. teraz mam auto drahsie ako bike.. ale zas nie ako oba moje bajky dokopy....
31.10.2017 - 12:48:25
00
Co mna neteší je to ze svet chce obmadzit dieslove motory casom mozno vylúčit z ciest no keď pozeram ponuku tak je problem zohnat normalny benzinovy agregat, nizke objemy vysoke vykony down sizing a podobne nezmysly zato dieslov ako maku uz len focus ma pri 1.0 eco booste vyšší výkon ako 1.6 a ina motorizacia sa neponuka ak odhliadnem od st a rs modelu kia, hyundai su na tom velmi podobne a vw, skoda nestoja za zmienku
31.10.2017 - 12:55:09
03
preto treba kupovat japoncov, Mazdu napriklad, dizajn na jednotku a motory tiez :D alebo premotorovane ameriky
31.10.2017 - 13:05:51
01
lubor1, ja mam v navode napisane ze momentovy kluc nieje vhodny pre povolovanie.
robo96, no hej, ale potom otvoria cennik mazdy, hodny a placu ze je to drahe.

Skusim teda namazat vazelinou dosadacie plochy, dam tam JCB ciernu grcku, co mi niekto dal s cim sa mazu piestnice na bagroch, je do dost odolne proti vode, tak uvidim. Menedu(na brzdy) na to minat nemienim.

Inak nechapem co tu mate takmer vsetci proti malym turbomotorom. Ved to ma dnes uz kazdy druhy clovek a nevidim ze by zrazu nejaka globalna pohroma nastala, okrem teda srackovych prvych TSI motorov(tusim 1.2) ktore sa menili po 20tis km. Netreba ostat zamrznuty na mieste, vyvoj ide dalej aj ked je niekedy smerovany troska mimo, ako napr. az prehnany downsizing ale casom sa vykrystalizuje smer.
31.10.2017 - 13:07:53
00
MecoTrance napísal:
Co mna neteší je to ze svet chce obmadzit dieslove motory casom mozno vylúčit z ciest...


A pritom diesel s filtrom vraj produkuje podstatne menej svinstva ako beznin bez
31.10.2017 - 13:11:08
01
MecoTrance napísal:
Kym by som nepresiel srob po srobe momentakom tak nepustim auto zo zdvihaku, je to zodpovedna práca a nemalo by sa k nej stavat vlazne, robil som to, nastastie len pol roka


... našťastie , pretože momentovym kľúčom sa majú doťahovať sroby keď už stojí auto na kolesách . Nie na zdvíhaku . A samozrejme vynímajúc bezpečnostnú maticu
31.10.2017 - 13:12:55
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up