Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
lubor1, ja mam v navode napisane ze momentovy kluc nieje vhodny pre povolovanie.
robo96, no hej, ale potom otvoria cennik mazdy, hodny a placu ze je to drahe.
Skusim teda namazat vazelinou dosadacie plochy, dam tam JCB ciernu grcku, co mi niekto dal s cim sa mazu piestnice na bagroch, je do dost odolne proti vode, tak uvidim. Menedu(na brzdy) na to minat nemienim.
Inak nechapem co tu mate takmer vsetci proti malym turbomotorom. Ved to ma dnes uz kazdy druhy clovek a nevidim ze by zrazu nejaka globalna pohroma nastala, okrem teda srackovych prvych TSI motorov(tusim 1.2) ktore sa menili po 20tis km. Netreba ostat zamrznuty na mieste, vyvoj ide dalej aj ked je niekedy smerovany troska mimo, ako napr. az prehnany downsizing ale casom sa vykrystalizuje smer.
Kym by som nepresiel srob po srobe momentakom tak nepustim auto zo zdvihaku, je to zodpovedna práca a nemalo by sa k nej stavat vlazne, robil som to, nastastie len pol roka
... našťastie , pretože momentovym kľúčom sa majú doťahovať sroby keď už stojí auto na kolesách . Nie na zdvíhaku . A samozrejme vynímajúc bezpečnostnú maticu
Medená je na to najlepšia podľa mojich skúseností...odkedy ju používam, nestalo sa mi, že by ostal disk pripečený k náboju.
Rumakk... ta 1,8TDCi je dobrá voľba, je to síce stará konštrukcia, ale veľmi jednoduchá a spoľahlivá. Nemá ani DPFko, bezproblémové nájazdy 300k-400k km.
...kym Sa budete vytešovať z mnohotisickilometrovych nájazdoch na vrakoch , pôjde cela ekológia do pečka ... hlavne že nové euro 6 na močovine postavené diesle Vám vadia a bojujete statočne za zákaz vjazdu do veľkých miest. Aké ľudské
Ramon zbytocny koment a chytanie za slovíčko
Pre upresnenie auto uz bolo kolesami na zemi a bolo dotahovane momentom udanym vyrobcom pre konkretny model.
Samozrejme mazdy su supy len ceny vyssie
Nové "moderné" diesle majú reálne horšie emisie ako staré...všetko je to len jedna veľká EURO-EKO-Lobby bublina. Vysoké plniace tlaky a dokonalejšie spaľovanie spôsobuje, že zbytkové pevné častice sú násobne menšie a je ich viac ako pri starých diesloch a sú pre ľudí škodlivejšie. Ja by som nešiel do dieslu a do dieslového Focusu už vôbec nie, ale čo kúpil, je to vydarenejšie z možností, čo sa týka spoľahlivostí pre Focus v dechte.
Nemaju. Moderne diesle maju mensie emisie ako stare. Akurat ze ich nemaju mensie o tolko, aby v kazdej situacii vedeli realne plnit prisnejsie Euro normy. A ano, maju mensie pevne castice, ale na tie je filter. Ale tak ci tak diesle strasne ***** a maju väcsie emisie ako benziny. V mestach by ich mali zakazat. Len Dopravny podnik Bratislava ide s dobou a nakupil 90 novych dieslovych autobusov.
To nie je ziadna legenda. Staci ked nastartujem na dvore E-cko ze ho idem posunut a dovidenia. Ja ten smrad dieslov proste neznasam. Smrad benzinov mi nepride taky neprijemny. Ale samozrejme to je irelevantne ako to ***** Podstatne je, ze ak to ma DPF, tak je to celkom OK. Ak nema, tak to je humus...
zaujímavé ako nikto nechce dízle, nikto nechce fica , ... a realita počtov hovorí niečo iné
prednedavnom som zachytil info ze tusim vo francuzsku je tento rok prave opacna statistika.. predalo sa viac benzinov v osobakoch ako naftakov..
ludia sa zacinaju preberat a uvedomuju si ze spolahlivostou ospevovane diesle su vecou rokov 80-90, realita motorov 2k+ je uplne inde..
diesel nezmyzne z ciest nikdy..... stavebne stroje, polnohospodarske, autodoprava.... a lode, najvacsie nakladne lode na svete maju dieslove motory a vyprodukuju tolko exhalatov za 1 den prevadzky co vsetky auta dokopy za 1 den... a nahdara za alternativne zdroje je tiez otazna... pretoze najvacsi paradox ECO automobilov a fanusikov ECO jazdenia je ze ta elektrika ktora nabija ten jeho gaymobil.. pardon elektromobil je vyrobena v uholnej/tepelnej elektrarni.... to je ECO myslenie.... to uz si nikto neuvedomi....
Neuveris, ale niektori su schopni si to uvedomit. A dokonca si vedia uvedomit aj to, ze nakladna lod nedymi v centre mesta vedla pesej zony, kde sa pohybuju ludia. A elektraren tiez nie.
Rumakk: zaoceanske lode nejdu na diesel. Dieselovy motor tam sluzi len ako starter motora na mazut. Co sa moc nehovori, ale jedna plavba tankera vypusti viac svinstva do vzduchu ako vsetky auta dohromady v europe za tusim jeden den, alebo neviem ci nie rok, uz si nepamatam, ale bolo to brutalne cislo. Elektricke auto je inak slepa ulicka ( podobne ebajk).
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
robo96, no hej, ale potom otvoria cennik mazdy, hodny a placu ze je to drahe.
Skusim teda namazat vazelinou dosadacie plochy, dam tam JCB ciernu grcku, co mi niekto dal s cim sa mazu piestnice na bagroch, je do dost odolne proti vode, tak uvidim. Menedu(na brzdy) na to minat nemienim.
Inak nechapem co tu mate takmer vsetci proti malym turbomotorom. Ved to ma dnes uz kazdy druhy clovek a nevidim ze by zrazu nejaka globalna pohroma nastala, okrem teda srackovych prvych TSI motorov(tusim 1.2) ktore sa menili po 20tis km. Netreba ostat zamrznuty na mieste, vyvoj ide dalej aj ked je niekedy smerovany troska mimo, ako napr. az prehnany downsizing ale casom sa vykrystalizuje smer.
A pritom diesel s filtrom vraj produkuje podstatne menej svinstva ako beznin bez
... našťastie , pretože momentovym kľúčom sa majú doťahovať sroby keď už stojí auto na kolesách . Nie na zdvíhaku . A samozrejme vynímajúc bezpečnostnú maticu
Rumakk... ta 1,8TDCi je dobrá voľba, je to síce stará konštrukcia, ale veľmi jednoduchá a spoľahlivá. Nemá ani DPFko, bezproblémové nájazdy 300k-400k km.
Pre upresnenie auto uz bolo kolesami na zemi a bolo dotahovane momentom udanym vyrobcom pre konkretny model.
Samozrejme mazdy su supy len ceny vyssie
prednedavnom som zachytil info ze tusim vo francuzsku je tento rok prave opacna statistika.. predalo sa viac benzinov v osobakoch ako naftakov..
ludia sa zacinaju preberat a uvedomuju si ze spolahlivostou ospevovane diesle su vecou rokov 80-90, realita motorov 2k+ je uplne inde..