Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
1,5 ecoboost 134kW? kolko ma taky motor zivotnost?
Životnosť motora 1,5 EcoBoost reps 1,6 EcoBoost tam objem upravili len kvôli nejakej norme. Môj oco ho mal Mondeo 2012 ročník a po 200tis. plus nejaké drobné motor na repas.
ako riešite výmenu oleja pri tak malom ročnom nájazde, ročne či aspoň po natočení 10t km? tento rok som moc nenajazdil, presne z hlavy neviem, ale pravdepodobne pod 10t tak sa mi moc nechce platiť za servis, ale štve ma ten idontský palubák, že to na mňa vyblikuje po každom štarte..
ked uz su to tie fordy, tak aj moj 1,8 tdci ... zatial mnou nabehanych 200 km .... mal som predtym mondeo 2,0 tdi a maximalna spokojnost, hlavne s riadenim a podvozkom...
Presne tento jazdim 2011 ku. 140tis.km zatial fachci.al uz chyta hrdzu. 1.6tdci 109k.
O Focusoch I a II to bolo zname, ale myslel som, ze to zlepsili. V kazdom pripade smutne, ze 6 rocne auto uz hrdzavie. Dacia na tom v tomto kontexte nie je horsie.
ako riešite výmenu oleja pri tak malom ročnom nájazde, ročne či aspoň po natočení 10t km? tento rok som moc nenajazdil, presne z hlavy neviem, ale pravdepodobne pod 10t tak sa mi moc nechce platiť za servis, ale štve ma ten idontský palubák, že to na mňa vyblikuje po každom štarte..
Ty si predsa kutil, tak kup diagnosticky kabel z Aliho za par € a vygoogli ako zresetovat interval vymeny v palubaku.
Mk1 ano hrdzavela . Mk2 nie moja bola 2010 a teraz ju vydavam a je ako cukrik furt a to nevidela nikdy garaz takzvana predcinziakovka . A zihadlo ma 2011 asi este mk2 1.6tdci 80kw co nechapem ze kvitne . Zato 1.8 tdci ta uz nieco vydrzi motoricky
dlhsie som nekupoval zimne gumy, ako je to teraz s indexom rychlosti, ked mam v technicaku V a kupim T, staci ked si zaobstaram nalepku obmedzujucu do 190 km/h ako niekedy? diky...
to len pre istotu, kvoli tym, co chcu pomahat a chranit a hladaju, ako by ta mohli ochranit, keby si nahodou na nasich rozbitych cestach isiel 240 km/h...
na starom forde som to mal takto poriesene, vtedy mi pri kupe gum dali aj spominanu nalepku na vyziadanie...
§ 5
Kolesá, pneumatiky a protisklzové reťaze
(8) Symbol kategórie rýchlosti každej pneumatiky musí byť prinajmenšom zhodný s maximálnou konštrukčnou rýchlosťou vozidla. V prípade pneumatík triedy C1 s kategóriami rýchlosti V, W, Y, Z je pri zvýšení rýchlosti nutné zohľadniť závislosť na nosnosti pneumatiky podľa predpisu EHK č. 30. Ak sa použijú pneumatiky označené horským symbolom s nižšou kategóriou rýchlosti, ako je najväčšia konštrukčná rýchlosť vozidla, najmenej však kategórie rýchlosti zodpovedajúcej rýchlosti 160 km / h a v prípade vozidiel kategórie L najmenej kategórie rýchlosti zodpovedajúcej rýchlosti 130 km / h, je nutné na túto skutočnosť upozorniť dodatkovým označením formou nálepky alebo štítku. Údaj na nálepke musí obsahovať najväčšiu prípustnú rýchlosť zimných pneumatík namontovaných na vozidle, ktorá počas prevádzky vozidla v cestnej premávke nesmie byť prekročená. Nálepka musí byť umiestnená v zornom poli vodiča. Upozornenie formou nálepky môže byť nahradené zariadením trvale nainštalovaným vo vozidle, napríklad palubným počítačom. Zníženie kategórie rýchlosti nie je dovolené pri použití pneumatík s vylepšenými trakčnými vlastnosťami pri jazde na snehu s označením „M+S“, „M.S.“ alebo „M & S“, avšak bez označenia horským symbolom.
Inak pozor na to co sme riesili aj v suvisiacej teme (Motorizmus) - pneu so znizenou rychlostnou kategoriou musia mat symbol 3PMSF (vlocka s horskym stitom). Vyboldoval som vyssie v texte to podstatne.
ako riešite výmenu oleja pri tak malom ročnom nájazde, ročne či aspoň po natočení 10t km? tento rok som moc nenajazdil, presne z hlavy neviem, ale pravdepodobne pod 10t tak sa mi moc nechce platiť za servis, ale štve ma ten idontský palubák, že to na mňa vyblikuje po každom štarte..
Olej sa meni pri urcitom kilometrovom najazde alebo po 12 mesiacoch. Ni eje to len tak. Olej je dost namahany a nie je to taka draha vec, ze by si to nedoprial motoru. A co sa tyka servisneho intervalu, na nete su niekde navody ako ho zresetovat aj bez diag kabla.
dlhsie som nekupoval zimne gumy, ako je to teraz s indexom rychlosti, ked mam v technicaku V a kupim T, staci ked si zaobstaram nalepku obmedzujucu do 190 km/h ako niekedy? diky...
Nešiel by som do T, lebo mi to príde niečo ako druhá trieda, za ďalšie aký je cenový rozdiel medzi nimi? Podľa mňa smiešny
dlhsie som nekupoval zimne gumy, ako je to teraz s indexom rychlosti, ked mam v technicaku V a kupim T, staci ked si zaobstaram nalepku obmedzujucu do 190 km/h ako niekedy? diky...
Nálepku potrebuješ ak použijete pneu s nizsim indexom ako Max. konštrukčná rýchlosť, nie ako index v TP
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Presne tento jazdim 2011 ku. 140tis.km zatial fachci.al uz chyta hrdzu. 1.6tdci 109k.
Životnosť motora 1,5 EcoBoost reps 1,6 EcoBoost tam objem upravili len kvôli nejakej norme. Môj oco ho mal Mondeo 2012 ročník a po 200tis. plus nejaké drobné motor na repas.
Vies, nie kazdy robi poskoka.
O Focusoch I a II to bolo zname, ale myslel som, ze to zlepsili. V kazdom pripade smutne, ze 6 rocne auto uz hrdzavie. Dacia na tom v tomto kontexte nie je horsie.
Ty si predsa kutil, tak kup diagnosticky kabel z Aliho za par € a vygoogli ako zresetovat interval vymeny v palubaku.
na starom forde som to mal takto poriesene, vtedy mi pri kupe gum dali aj spominanu nalepku na vyziadanie...
§ 5
Kolesá, pneumatiky a protisklzové reťaze
(8) Symbol kategórie rýchlosti každej pneumatiky musí byť prinajmenšom zhodný s maximálnou konštrukčnou rýchlosťou vozidla. V prípade pneumatík triedy C1 s kategóriami rýchlosti V, W, Y, Z je pri zvýšení rýchlosti nutné zohľadniť závislosť na nosnosti pneumatiky podľa predpisu EHK č. 30. Ak sa použijú pneumatiky označené horským symbolom s nižšou kategóriou rýchlosti, ako je najväčšia konštrukčná rýchlosť vozidla, najmenej však kategórie rýchlosti zodpovedajúcej rýchlosti 160 km / h a v prípade vozidiel kategórie L najmenej kategórie rýchlosti zodpovedajúcej rýchlosti 130 km / h, je nutné na túto skutočnosť upozorniť dodatkovým označením formou nálepky alebo štítku. Údaj na nálepke musí obsahovať najväčšiu prípustnú rýchlosť zimných pneumatík namontovaných na vozidle, ktorá počas prevádzky vozidla v cestnej premávke nesmie byť prekročená. Nálepka musí byť umiestnená v zornom poli vodiča. Upozornenie formou nálepky môže byť nahradené zariadením trvale nainštalovaným vo vozidle, napríklad palubným počítačom. Zníženie kategórie rýchlosti nie je dovolené pri použití pneumatík s vylepšenými trakčnými vlastnosťami pri jazde na snehu s označením „M+S“, „M.S.“ alebo „M & S“, avšak bez označenia horským symbolom.
Olej sa meni pri urcitom kilometrovom najazde alebo po 12 mesiacoch. Ni eje to len tak. Olej je dost namahany a nie je to taka draha vec, ze by si to nedoprial motoru. A co sa tyka servisneho intervalu, na nete su niekde navody ako ho zresetovat aj bez diag kabla.
Nešiel by som do T, lebo mi to príde niečo ako druhá trieda, za ďalšie aký je cenový rozdiel medzi nimi? Podľa mňa smiešny
Nálepku potrebuješ ak použijete pneu s nizsim indexom ako Max. konštrukčná rýchlosť, nie ako index v TP