Asi sa nerozumieme, rec bola o vazeline sram butter, ktora sa nanasa do gufera pri servise,(dokonca ked kupis nove gufera tak ta
vazelina tam uz je) preca ak by gufero nebolo namazane tak vydlica by isla velmi tazko, pod guferom je penovy kruzok do ktoreho ide logicky olej a sluzi na mazanie vnutornych puzdier a ten olej sa do gufera nedostane lebo je zospodu aj z vrchu utesnene. A transfer port (cize jamka vo vzduchovej patrone na vyrovnanie tlaku medzi pozitivnou a negativnou komorou) maju vsetky soloair vydlice okrem starsich asi pred rokom 2010. Cize ano aj tvoja pike ma transfer port. Mazanie vzduchoveho piesta
olejom je vhodne len ak ma piest nad tesnenim ten molitanovy kruzok(stare RS to mali) alebo je to dual air system ktory nema transferport. Akurat RS u svojich tlmicov kde je ten isty system s transfer portom odporucaju davat olej ale len 0,3ml oleja aby neovplivnilo prave negativnu komoru (aj ked je podstatne väcsia ako vo vydlici) a v mojom tlmici mi ten olej vzdy stiekol pod piest.
Mazanie vzduchoveho piesta olejom by bolo teoreticky v poriadku ale len v tom pripade ak by sa dalo fakt len to male mnozstvo a servis patrony by sa robil kazdych 50h, s vazelinou je to podla vyrobcu 200h, kedze nestecie.