To urcite v poriadku nie je.
20.11.2017 - 20:55:28
00
Andr3w1 napísal:
Ahojte,
poradili by ste mi ci je toto ok?
Mam asi 3 mesacny bajk s tlmicom Fox 32 Float CTD Evolution O / C. Ten som zamkol a sadol na bajk, pri com sa zatlacil az potial, kde je gumicka. Zda sa mi, ze ked som nanho sadol ked bol novy, skoro vobec sa nepohol.
Mam 80kg a tlmic je dofukany na 10bar.
Príloha:
IMG_0208.jpg


Mam tento isty bike aj rovnaku vahu a fukam na cca 240psi (cca 16,5 BAR), takze mu mozes kludne prifuknut.
21.11.2017 - 07:19:41
00
Neviem ako ma zatvarat prave tento tlmic ci ked ho zavries ma byt tvrdy ako kamen ale pokial necitis rozdiel medzi pruzenim zatvoreneho a otvoreneho tlmicu tak ho mozes rovno dat reklamovat a ten spravia potom v slovkolexe . Este ho skus par krat prepruzit ked je zatvoreny ci neztuhne postupne po cca 5 prepruzeni od zavretia
21.11.2017 - 10:13:39
01
Ked mas zamknuty tlmic, neznamena ze sa nezanori. Uzavreta je pomala kompresia proti pohupovaniu pri pedalovani. Takze do SAGu by mal normalne ist ako pri odomknutom. Zanori sa rovnako aj ked je odomknuty? Ak ano dofukni a sleduj ci neunika tlak. Ak sa pohupuje rovnako v zamknutom/odomknutom stave treba servis tlmenia.
21.11.2017 - 11:11:17
01
Tieto Evol tlmice treba viac fukat. Tych 10bar je malo. To ja fukam na ovela vacsi tlak a vazim menej.
21.11.2017 - 14:38:05
02
Ahojte,
v service manuale pre Bluto/Reba 2016-18 sa pri kazdom kroku uvadza, ze PM600 moze byt nahradene Sram Butter-om, pricom PM600 este moze byt pouzite pri Rebe, u Bluta uz nie. Nikde som vsak nenasiel, ci do vzduchovej komory v upper leg (pod ventilom) ide tiez len Sram butter a kolko ho tam dat. Plus - moze byt Sram butter nahradeny nejakym inym mazivom alebo radsej dodrzat to co uvadza manual?

Diky

Prílohy:

Capture.JPG
Capture.JPG 17.31 KiB thumb_up1thumb_down

23.11.2017 - 08:41:34
00
Ja osobne do vzduchovej komory neodporucam davat sram butter, len na gufera co je aj nato urcena, vazelina je super ale kratko vydrzi, pm600 co sa tyka mazania a trvacnosti uplne ina liga, najme trvacnost je vynikajuca.
23.11.2017 - 10:36:25
00
ale davas ju priamo do vnutra komory? v akom mnozstve?
23.11.2017 - 10:49:13
00
Uz sa to tu riesilo ze vazelina na gufera nieje idealna volba, lebo chyta prach a hromadi sa medzi stieracimi plochami taka pasta z toho. Ja davam fox fluid, alebo Maximu na gufera pri skladani a do komory cca 3ml.
23.11.2017 - 10:58:26
00
Zajimava teoria, 98% ludi tu na fore pouziva do gufier prave vazelinu sram butter a v zivote som nemal v gufere ziadnu pastu od spiny, ved sa tam nema ako dostat, to prave dat olej do gufera? Tak tyzden by to mazalo. a do vzuchovej komory od kedy je soloair s transfer portom je potrebne pouzit vazelinu, olej by hned stiekol cez tranfer port do negativky a tym padom klesa schopnost mazania kedze olej stecie pod piest, ba dokonca ked by tam bolo velke mnozstvo oleja (co uz 3 ml moze dost ovplivnit) a zaplnilo celu negativku olejom tak kedze olej sa neda stlacit tak by mohlo poskodit tesnenie pri spetnom naraze piesta.


Naposledy upravil mireq1 dňa 23.11.2017 - 14:52:21, celkovo upravené 2 krát.

23.11.2017 - 12:45:52
01
P3P napísal:
ale davas ju priamo do vnutra komory? v akom mnozstve?

ano do vzduchovej komory nanesiem stetcom pokial dostanem, tak normalne mnozstvo
23.11.2017 - 14:48:58
00
a mozno ten PM600 dat aj na gufera ?
23.11.2017 - 15:55:50
00
Ano kludne mozes, aj ja som davnejsie daval na gufera pm600, potom som kupil tu sram buter, pri ktorej ma trochu vydla taky jemnejsi chod, ale skor sa zas vytrati, castejsie je potreba premazavat, ale ak dodrziavas 50hodinovy zakladny servis tak nema problem.
23.11.2017 - 16:53:15
00
Pod guferami su mazacie kruzky. tie sluzia predsa na mazanie vnutornych noh
Príloha:
mazaci kruzok.JPG
mazaci kruzok.JPG 17.8 KiB thumb_up0thumb_down


Ak niesu, tak tam mozno ta vazelina ako jedine riesenie.

Co sa tyka toho transfer portu, si ma trochu zaskocil. V zime budem servisovat vidlu, tak tu negativku skontrolujem ci tam bude steceny olej, ale fungujem tak od minulej zimy a nevsimol som si nejaky problem. Mam Pike RCT3 SA 2015, tam ten port uz je?
24.11.2017 - 08:47:07
00
Asi sa nerozumieme, rec bola o vazeline sram butter, ktora sa nanasa do gufera pri servise,(dokonca ked kupis nove gufera tak ta vazelina tam uz je) preca ak by gufero nebolo namazane tak vydlica by isla velmi tazko, pod guferom je penovy kruzok do ktoreho ide logicky olej a sluzi na mazanie vnutornych puzdier a ten olej sa do gufera nedostane lebo je zospodu aj z vrchu utesnene. A transfer port (cize jamka vo vzduchovej patrone na vyrovnanie tlaku medzi pozitivnou a negativnou komorou) maju vsetky soloair vydlice okrem starsich asi pred rokom 2010. Cize ano aj tvoja pike ma transfer port. Mazanie vzduchoveho piesta olejom je vhodne len ak ma piest nad tesnenim ten molitanovy kruzok(stare RS to mali) alebo je to dual air system ktory nema transferport. Akurat RS u svojich tlmicov kde je ten isty system s transfer portom odporucaju davat olej ale len 0,3ml oleja aby neovplivnilo prave negativnu komoru (aj ked je podstatne väcsia ako vo vydlici) a v mojom tlmici mi ten olej vzdy stiekol pod piest.
Mazanie vzduchoveho piesta olejom by bolo teoreticky v poriadku ale len v tom pripade ak by sa dalo fakt len to male mnozstvo a servis patrony by sa robil kazdych 50h, s vazelinou je to podla vyrobcu 200h, kedze nestecie.
24.11.2017 - 09:34:21
00
keyboard_arrow_up