ochoo napísal:
už mam aj gulu na HONDIČKE

Bodaj by tie hovada boli schvalili tazne aj na 3 dverak FN2.
26.11.2017 - 16:07:02
00
PatrikL napísal:
Pokiaľ ja viem, tak to platilo v prípade dieselových verzií, že 1.6 na tom bola horšie so spoľahlivosťou


Napíš na fordclub.sk, tam to je pekne rozobraté. 1.6 TDCi bolo úplné zúfalstvo. Benzín je v porovnaní s ňou lepší, ale 2l bol ešte lepší.
26.11.2017 - 16:18:43
00
no mám 1,6tdci 80kw 142tis a zatial všetko šlape ako hodinky, ročník 2/2011.
odišiel akurát alternátor pri 120tis ten mi zrepasli a vymenil som aj remen rovno.... olej mením pri 14tis /cca 10mesiacov.
s tým svinstvom v nasfte som mal problem pri 80tis, menil sa palivový a je klud. znížil sa tah ...
vanu planujem dať vyčistiť pri dalšej výmene. ak si na to spomenem :)
26.11.2017 - 16:23:16
00
bezotn napísal:
ano to sa tykalo nafty , preto mam 2.0tdci , ale uz by som siel radsej do cmaxu . bajk tam das v pohode , pozri moju fotku . ono chod radsej do 2litra :-)

Prečo do Cmaxu, nie je priestorovo menší ??
Inak ja by som tiež radšej 2,0 l benzin, ale na SK ich v ponuke takmer niet a absolvovať tortúru so zahraničia sa mi vôbec nechce ...
26.11.2017 - 16:24:41
00
zihadlo 5 neviem ako pri nafte:nemeni sa kazdych 60k aj palivovy filter ako na benzine tiez?
26.11.2017 - 16:28:08
00
kleine napísal:
Prečo do Cmaxu, nie je priestorovo menší ??
Inak ja by som tiež radšej 2,0 l benzin, ale na SK ich v ponuke takmer niet a absolvovať tortúru so zahraničia sa mi vôbec nechce ...


do cmaxu das po vyhodeni predneho kola bajk na stojaka , tak ti zostane viac miesta :-) , ale vyber je na tebe .
26.11.2017 - 16:33:28
00
Mám Cmaxa s 1,6i 74 kw. Malý mestský bicykel sa do auta zmestí bez dávania dole kolesa len tak tak, resp. ak sedačky nielen preklopíš dopredu, ale úplne vyberieš sa zmestí pohodlne. Predpokladám, že máš ale dospelácky bicykel, ten bez toho aby si dal dole predné koleso nedáš na dĺžku a ak máš moc veľký bicykel a sám si moc veľký je možné ho tam nedáš ani bez predného kolesa, je to dosť krátke auto. S tým bicyklom bez predného kolesa na výšku by to ale nemal byť problém.
Inak Cmax je fajn auto, ale interier je brutálne plastový a pri horšej ceste je auto hlučné ako do podvozka, tak od rezonovania plastov. Bojím sa, že focus na tom nebude o moc lepšie. Ak však pozeráš kusy po facelifte, tak tam sa kvalita materialov zlepšila a pevne verím, že je to lepšie. Pri skušobnej jazde si na to daj pozor.

K výberu motorizácie. Ideálny je 2,0i alebo 1,8i (tuším iba v Cmaxoch), vďaka lepšie poskladanej prevodovke spotreba častokrát ani nie je horšia ako pri 1,6ke.
Cmax aj Focus sú pomerne ťažké autá, aj keď sa nezdajú (ono stačí si buchnúť dvermi a je jasné, že materialom šetrené nebolo). Takže benzínová 1,6 je fajn ak jazdíš sám a nestretávaš kopce. Keď je to naložené, tak proti kopcu je to tragédia pod 100 km/h to 5ku neudrží(asi 3000 ot.). Rovnako tragédia je to na dialnici, kde to pri 130 točí skoro 4000 otáčok a je to hlučné a žere to. Spotreba mesto 8-9, mimo bez dialnice 6, takže sa drží techničáku. Jazdím dlhé trasy a priemerku mám 6,5. Menej sa už ale asi ani nedá.
Výhodou je ukážková spolahlivosť, nízka cena náhradných dielov a to, že to štartuje aj v zime a je jedno kde tankuješ.
Ja osobne mám problémy s hlučným interierom, hlučnou prevodovkou medzi 1400-2200 otáčkami, spojka ťahá z posledného, svetlá sú matné a naprd to svieti, prebrúsenie pomôže asi na rok. Najazdených 250 tisíc, spotreba oleja nulová.

Výrazne odporúčam kus po facelifte, či Cmax, alebo focus je asi jedno. Tortúra do zahraničia by mohla mať zmysel, pretože u nás akosi niet benzínových aut, všetko nafťáky. Ak nie si náročný a nájdeš peknú 1,6ku, tak ju kľudne zober, dá sa to, len treba občas byť trpezlivejší, báť sa nemusíš ani silnejšej(85 kw tuším ?), pri 2,0i pozor na dvojhmotový zotrvačník a dávnejšie bol problém aj Swirl klapky, to sa ale myslím, že focusu už netýka. Inak aj do mondea sa zmestí dosť bicykla a tiež nie sú drahé, s 1,8 alebo 2,0 dobrá voľba.

Nemáte niekto skúsenosť s naftovými focusmi po FL? Nie je to hlučné ? Pozerám do budúcna po nejakom kombíku 1,8 alebo 2,0 tdci.
26.11.2017 - 17:16:34
01
29na bez predneho kolesa a vybrati strenej polsedacky , tak v pohode aj 2 deti ?

Prílohy:

63750_stvorkolesovy-milacik_5a191adc0ff29.jpg
63750_stvorkolesovy-milacik_5a191adc0ff29.jpg 57.84 KiB 1 thumb_up1thumb_down

26.11.2017 - 17:45:32
00
Vypočuté v električke. Starší pán (vyzeral starší ako ja, ale vzhľad často klame) pravdepodobne s manželkou:
- Tak sme autíčkom dojazdili. Neprešlo cez emisnú kontrolu. Dymivosť bola prekročená 4x...
- A čo s tým budeš robiť?
- Nič, oprava by vyšla na viac ako som dal za auto. Pôjde do šrotu. Tomu technikovi som povedal, že jazdím len po meste, ale len sa zasmial a techničák mi nedal.

Pomyslel som si - zase z ciest zmizne jeden smradľavý nafťák... A spokojnejší vystúpil z električky.
26.11.2017 - 18:41:10
02
ochoo napísal:
už mam aj gulu na HONDIČKE


kolko ta ta sranda stala? aj so zapisom?
26.11.2017 - 18:57:40
00
Noldo napísal:
Mám Cmaxa s 1,6i 74 kw. Malý mestský bicykel sa do auta zmestí bez dávania dole kolesa len tak tak, resp. ak sedačky nielen preklopíš dopredu, ale úplne vyberieš sa zmestí pohodlne. Predpokladám, že máš ale dospelácky bicykel, ten bez toho aby si dal dole predné koleso nedáš na dĺžku a ak máš moc veľký bicykel a sám si moc veľký je možné ho tam nedáš ani bez predného kolesa, je to dosť krátke auto. ...

Mám rovnaké auto ročník 2009 a 26" bike tam dám bezproblémov poležiačky celý.Stačí iba trochu posunúť prednú spolujazdcovú sedačku dopredu.
26.11.2017 - 19:05:04
00
P3P napísal:
kolko ta ta sranda stala? aj so zapisom?

tažne + praca 114,20€ , zapis neviem
26.11.2017 - 21:18:47
00
ochoo napísal:
už mam aj gulu na HONDIČKE

pekné krídlo, zháňam niečo také decentné
27.11.2017 - 19:16:32
00
Ake kridlo? Vsak to je original veko kufra. :)
27.11.2017 - 19:23:23
00
"decentné" krídielko na honde vyzerá momentálne takto :lol: st.automobilemag.com
27.11.2017 - 19:41:45
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up