Logicky mi vychádza že nemá význam točiť tie
reťaze však z každou jednou sa dostaneš do bodu kedy je na hrane a jazdíš ju. Či ju jazdíš naraz X km alebo rozdelenú trebárs 4krát X km tak či tak sa reťaz používa. Keby to malo nejaký význam tak sa to používa masovo o čom som nepočul jedna lastovička leto nerobí. Ja mením keď mi prepadne mierka tých pár km naviac nikoho nespasí.
nemáš tak úplne pravdu... pretože ono ak jazdíš reťaz jednu dajme tomu 2K km a potom ju vymeníš.. tak pri 3tej 4tej reťazi už si v prdeli lebo bude strielať... a musíš meniť už aj kazetu....
to znamená že si najazdil 6-8k KM
ale ak reťaze meníš.. vyťahávajú sa ti 4 reťaze v podstate rovnomerne.. čiže pri 8k km (2000km na každej) máš stále funkčný systém.... pretože nedávaš novú reťaz na starú kazetu.. ale dávaš roztiahnutú reťaz na roztiahnutú
kazetu a systém stále funguje... nieje problém tak najazdiť 10-16k km a až potom to celé vymeniť
gusto: celá veda je v tom že ak meníš reťaz po 2k km je vyťahaná a úmerne tomu je vyťahaná aj kazeta...
ak ale meníš 4 reťaze po 500km tak keď máš najazdená 2K km tak každá z reťazí má len 500km a tak isto kazeta nieje až tak dodrbkaná....